1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is idd helemaal waar.
    heb ook nooit die demo gespeeld van mgs 2, ik wist al dat deze game zekers in mijn collectie kwam. De impact van de beginscène was dan ook veel groter dan wanneer ik al de demo zou gespeeld hebben.
    weet je wat altijd leuk is aan die trailers van mgs, nooit komen ze voor in zijn game, dus je ziet niet hetzelfde weer zoals bij vele games wel het geval is
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik die domo van mgs2 40 keer ofzo heb uitgespeeld. Ik kende alles uit die demo. Ik martelde ook graag de vijanden. Ze een beetje bedreigen, in hun voet schieten, en dan laten lopen :D. Ik weet het, ben een sadistisch manneke :p LOL. Anyways, demo was bom toen. En zoveel vernieuwing in dat spel, al die coole dingen. Ik verwacht enorm veel van mgs4, mgs games zijn altijd top of the bill!
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    over mgs4:

    Benieuwd of we volgende week deze beelden te zien gaan krijgen :)
     
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm mgs in first person spelen, moet ook wel een beleving zijn he.
    zo ook wel iets om een game 2 keer uit te spelen he, een keer in thirth person en dan een keer in first person
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    info MGS ONLINE !:

    screenshots MGS ONLINE:
    http://www.insidegamer.nl/playstation3/metalgearonline/screenshots/
    een paar:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    spijtig dat het zo klein is, maar ziet er wel vet uit :)

    Screens van mgs4 ingame:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Spijtig dat ik alleen kleine screens vond, hopelijk tegen de avond grotere screens, en hopelijk een video!
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik zie MGS Online eerder als een mode of misschien add-on voor MGS4, maar als een pure stand-alone game... .
     
  7. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Had MGS2 eerst besteld bij bol.com, maar bleek opeens niet voorradig te zijn, zelfde geld nu voor nedgame, maar daar heb ik dus al betaald. Hopelijk storten ze zonder moeite het geld terug.

    *wilt MGS2
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    MGS2 Substance ook veel gespeeld, blijft te vet! Was er ook niet iets over dat het miss naar de xbox ging ofso (MGS4)? Ben paar dagen niet op het fora geweest :+
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Demo, metal gear solid 4!!!!!!!!:
    http://www.gamersyde.com/stream_4139_en.html
    Slechte kwaliteit, maar dit is(zonder twijfel!) het vetste game wat ik ooit gezien heb!!!_O__O__O__O_
    Wie zei daar altijd iets over low textures, en welke personen waren altijd aan het zagen dat men niets ingame liet zien? Wel, check deze shit dan maar. Hopelijk later vandaag een betere trailer in HD ofzo. Ik moet nu door, maar fuck, wat ben ik blij, deze shit is bom, alles gaat zo soepel, alles is zo mooi. Alles oogt puur next gen, dit is gewoon te vet voor woorden!!!
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    [gt]22703[/gt]

    Wow! _O_ Echt niet normaal hoe gaaf het eruit ziet. Alles lijkt te kloppen, lijkt wel een film. _O_
     
  11. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga em nu checken!

    EDIT: Wooooow! Te gruwelijk gewoon! Kan echt niet wachten op de rumble controller, want moet deze game heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel hebben :D

    Maar eerst deel 2 en 3 :9
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  12. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook een HD versie beschikbaar van de 15 minuten preview. Die is nog mooier ;)
     
  13. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb zojuist al mijn ps3 gehaald. Mede voor deze game. Echt heel vet weer. Beetje die flauwe japanse humor erin :)

    @boss. Jij bent onze metal gear guru hier ;) Ik heb deel 1 en 2 grijs gespeeld. Maar heb jij toevallig ergens een link waar ik het verhaal van deel 3 kan lezen. Tis wel een prequel maar ik denk dat ik dingen ga missen en dat dingen niet aansluiten als ik deel 4 speel. Heb deel 3 helaas niet kunnen spelen omdat ik geen ps2 gehad heb :mad:
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Je hebt toch nu een ps3, dan haal je toch gewoon mgs 3 even? ;) Kan je die spelen voordat MGS 4 er is.
     
  15. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt heeeel vet, die ingame footage, moet het "helaas" alleen met een xbox360 doen, anders had ik deze game zowieso gehaald!
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zieke trailer :9. Wil die game niet eens spelen, wil het iemand anders zo zien doen 8). Geweldig!
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zoo mooi! _O_
     
  18. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Op gametrailers is nu ook de HD versie beschikbaar met Engelse ondertitel.

    *kijkt nogmaals
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor de mensen met een Japans PS3 account, op de Japanse PSN Store staat de MGS4 presentatie in HD. Hij is 638 mb. Ben hem nu aan het downloaden. :)
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    En toch ondanks dat MGS mn favoriete game is ga ik geen ps3 voor 600 euries halen voor 1 game:+

    Maar het ziet er weer niice uit, krijg weer de kriebels. Mgs is echt zo'n game die je begint en waar je de controller pas van weg legd als ie uit is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina