1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Trailer is bom, demo filmpjes zijn ook bom. Echt één van de vetste games die ik tot nu toe gezien heb, zeer mooi :).
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Amerikaans packshot.

    [​IMG]
     
  3. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad super vet!
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mooie cover van MGS4. Ik hoop wel dat er iets van een special edition komt.
     
  5. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    t wordt steeds verwarrender :p
     
  6. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
  7. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    waneer kunne we deze topper verw8ten :D?
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    1e kwartaal 2008, ze hopen snel een release aan te kondigen.
     
  9. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Metal gear Solid 4 de exclusieve titel moet zijn voor de Playstation 3 is dat voor mij heel teleurstellend.
    Heb MGS 1 gespeeld op de playstation 1 en was er niet echt kapot van , vooral dat hele verhaallijn tussendoor vond ik maar irritant en de gamplay was toen vernieuwend en dat vond ik in die tijd wel even leuk.
    Deel 2 heb ik niet gespeeld en deel 3 heb ik snel teruggebracht naar de winkel omdat sneaken en nog eens sneaken wel erg saai is .
    Hitman blood money en SplinterCell reeks zijn ook zo,n soort games waar het velen sluipen en sneaken in voor komt en naar mijn mening niet mijn soort games.
    Ik weet dat smaken van games verschillen soms heel erg maar ik kan mij niet voorstellen dat een gamer het zo spannend kan vinden om maar het hele game door te snaeken en sluipen.
    Geef mij maar een goede tactical shooter of een actie shooter daar kan ik velen malen meer van genieten.
    Een gameconsole zoals de Xbox 360 en de Playstation 3 koop je niet zo maar alle 2 want dat kost toch enorm veel geld en moet je daarom kiezen om de exlusieve games .
    Ik vind het nog steeds moeilijk welke van de 2 ik wil gaan kopen , de xbox 360 heeft nog altijd die hardware problemen en koop hem voorlopig niet en de Playstation 3 is volgens mij een twijfelgeval omdat de games developers ( gameontwikkelaars ) toch eerts kiezen voor de Xbox 360 en dan word er gepoort naar de Playstation 3 en daarom deze slechter van qualiteit op de markt verschijnt.
     
  10. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor MGS4 zijn er een aantal nieuwe movies geplaatst op gametrailers.com
    Je ziet wel nogsteeds hetzelfde level alleen kunnen we nu een inschatting maken van de loadingtimes die naar voren komen op moment dat je speelt.

    Erg fijne demo hoewel ik denk dat de active camouflage soms het een beetje te gemakkelijk maakt.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind het toch erg jammer dat er (voorlopig ?) geen demo komt van MGS4. De demo is er wel, namelijk de TGS07 demo. Men wil de demo niet uitbrengen omdat de demo niet representatief voor de uiteindelijk game is. Maar is dat niet zo met elke demo? :{ Ik denk dat het er eerder mee heeft te maken dat een gedeelte van de pers op de TGS het nodige aan te merken had op de demo en niet helemaal tevreden is. Zelfde als wat eigenlijk met Lair is gebeurt. Er zou in juli een demo komen van Lair. Echter, de reviews vielen erg tegen van de game en vielen erg laag uit. Met als gevolg dat de demo nooit is gekomen, omdat het een negatief effect op de sales zou kunnen hebben. Iets waar de slechte reviews ook zeker voor gaan zorgen.
     
  12. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij staat de AI nog steeds op Easy.

    Wel mooie filmpjes, leuk dat je je rations kan ruilen voor andere items:)

    En die nieuwe Codec ziet er vet uit!!
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Op gametrailers staat een hele demo walktrough ofzo ziet er echt goed uit o.o. Alleen vind ik het een beetje zonde dat je met dikke rockets etc rondloopt in een pakje net zo dun als je huid.
     
  14. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd wat te klagen , he Nightbringer ? |:-
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ehm nee, ik klaag niet ik zeg het alleen maar.

    Je moest me es horen klagen :+.

    Anyway ik heb ut ff gecheckt en ik vind het wel vet, alleen is het nu nodig om de vorige delen gespeeld te hebben?
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  16. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja eigenlijk wel ja,

    Vooral MGS2 aangezien het verhaal van deel 2 verder gaat in deel 4.

    Maar om het echt compleet te maken moet je ook MGS1 en MGS3 spelen!

    Gelukkig heb je nog tijd zat!
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb ooit tijden geleden deel 1 gespeeld en voor die tijd was het heel wat nieuws en ik vond het zeker vet. Maar deel 3 staat dus los van de ''quadrilogie'' of hoe je dat ook maar noemt. Maar waar deel 2 eindigt gaat deel 4 verder. Hmm die zijn toch wel compatibel of niet?
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Deel 3 staat niet los, het is gewoon de prequel van alle MGS games (dus ook van de 1 ;).
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Op gametrailers kan je in 4 delen het filmpje(engels) van de demo zien. Zoooo vet! Dit is gewoon de game. Tijdje terug was er nog wat discussie in de vs tread dat de 'slechte poppetjes' nogal houterig bewegen. Omdat ze zo gehurkt gaan enzo. Dat is dus bullshit. want ze gaan alleen gehurkt als ze in alart mode zijn. En in het echte leger gaan ze dan ook met gebogen knieën, heel alart verder. Echt vet gemaakt. En qua graphics zit het volledig goed. Die textures spatten gewoon van het scherm. Die polygonen zijn immens verwerkt in de personages. En de animaties zijn super. maart 2008 ofzo komt i waarschijnlijk, ik kan niet wachten.
    @ nightbringer: de mgs games zijn compatibel met de ps3. Anuwel met snake eater wat problemen zijn, zou ik eerder mgs3 subsistance spelen dan. Die werkt probleemloos. En mgs3 is eigelijk een prequel, maar hij hoort zeker in het rijtje. Wil je meer weten over de 'vader' van Snake,... dan moet je die game zeker spelen. Vooral het einde is enorm intens, wellicht het meest intense einde ooit in een game. Zo emotioneel, zo aangrijpend. Echt games die je moet uitgespeeld hebben, als je van een goed verhaal houdt.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah oké er zit dus wel een diep verhaal in. Want ik heb ook wel die allereerste trailer gezien van MGS 4 met die jonge snake etc en das nogal vaag maar niemand snapt dat dus.

    Maar ik heb ook ff die demo op gametrailers gecheckt ziet er zeker goed uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina