1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat wordt dus een erg indrukwekkend introfilmpje. :eek:
    Ik kan niet wachten!
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dan heb je wel een probleem :+
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Because.. Omdat ik geen Playstation 3 heb? ^^
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    En wachten icm mgs onontkomelijk is :9
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat ook. :D Misschien wel een leuk idee om eens mijn PSX uit de kast te trekken en MGS 1 te gaan spelen. Psycho Mantis, Sniper Wolf.. _O_

    Edit; En natuurlijk Gray Fox! _O_
     
  6. Vincant

    Vincant KriepKriep!

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Metal Gear Solid echt een van de stoerste gameserie's die dr is, en wil daarom eigenlijks wel een PS3 kopen, alleen voor Metal Gear Solid 4(natuurlijk ook wel voor andere spellen, komen genoeg vette exclusives uit), maar voornamelijk, en dat is dan ook de reden waarom ik hem vooral koop, om Metal Gear Solid 4.

    Nou vraag ik me af, hij komt echt niet, nooit niet, op de xbox360 uit? Anders moet ik maar beginnen met sparen 8)
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Dit is waarschijnlijk 1 van de laatste exclusives voor de PS3, daarna zal zo'n beetje wel alles multi console worden. Dus dat wordt sparen als je met het nieuwste Snake avontuur verder wilt.
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Geen MGS4 demo, wel een Collectors Edition

    Eerder dit jaar gaf assistent producer Ryan Payton al aan dat we geen demo van Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots hoeven te verwachten. In de nieuwste Kojima Podcast benadrukt hij dit nogmaals. Er is sinds de TGS/E for All teveel aan de game veranderd, waardoor een nieuwe demo te veel werk zou gaan kosten.

    Echter wist Payton ook nog goed nieuws te melden. Zo is men momenteel hard bezig met de plannen voor een Collectors Edition. Aangezien Metal Gear Solid 4 gepland staat voor een wereldwijde release, vergt dit erg veel overleg tussen de verschillende divisies van Konami.

    Tot slot liet Payton weten dat het niet de bedoeling is dat MGS4 de concurrenten van de kaart veegt, maar dat men zich focust om met MGS4 een grote stap in de games-industrie te zetten. I hope MGS4 will prove to millions of people that games are to be celebrated, not spat on by politicians and mainstream media.
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Metal Gear Solid 4 nadert goldstatus

    Ryan Payton, assistent producer van Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots heeft in zijn laatste Kojima Podcast (hier te beluisteren) bevestigd dat de game niet verder zal worden uitgesteld. Op dit moment worden de laatste bugs uit de game gehaald, wat inhoudt dat de game ver af is. Er missen nog wel enkele onderdelen, zoals bijvoorbeeld het intro filmpje, maar MGS4 is wel al volledig speelbaar.

    De release van Metal Gear Solid 4 staat op dit moment gepland voor het tweede kwartaal van 2008. Er wordt verwacht dat Konami eind februari met een exacte launchdatum komt.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, van wat ik heb gelezen ligt team op volle toeren te werken om er voor te zorgen dat de game niet meer wordt uitgesteld, vooral Kojima zelf wil die niet. Het was echter geen bevestiging dat de game niet meer zou werden uitgesteld.

    Het zal dus wachten worden tot eind februari voor we het echt weten, maar ik heb alle vertrouwen in het team :).
     
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    maar van mij mogen ze tog altijd uitstellen hoor, beter dan een super afgewerkt game en later dan een game met bugs...
     
  12. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ryan Payton doet donderdag nieuwe aankondiging

    Assisstent producer Ryan Payton zal aankomdende donderdag in zijn Podcast een nieuwe aankondiging doen. Afgelopen week sloot Payton namelijk een weddenschap met Mark MacDonald, een football-speler van de Green Bay Packers. Wanneer zijn team zou winnen van de Seattle Seahawks, zou Payton bij Konami om toestemming gaan vragen voor het maken van een aankondiging. De Green Bay Packers hebben gisteren met 42-20 gewonnen van de Seattle Seahawks.

    Het zou gaan om een aankondiging die eigenlijk gepland staat voor een later tijdstip. Hoewel de inhoud ervan nog onbekend is, speculeert men er al hevig op los. Een remake voor de PSP alsook een Metal Gear Solid 4 demo worden meerdere malen naar voren gebracht. De kans is echter groter dat Payton de definitieve releasedatum van MGS4 bekend maakt. Officieel staat die aankondiging gepland voor eind februari, zo liet Konami op de CES 2008 weten.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Denk ook dat het de 'definitieve' releasedatum gaat worden. Dat zou ik liever hebben dan dat hij een demo zou aankondigen, want kopen zal ik sowieso doen :+.

    Juist begonnen met MGS 3 en moet zeggen, wat is Jack een mietje. Het is moeilijk geloven dat Snake er een kloon van is :+.
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik denk eerder iets van dat MGS 1, 2 en 3 naar de Playstation Store komen vlak voor de release van deel 4.


    Verkoop Metal Gear Solid 4 gestegen na CES

    Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots zal het naar alle waarschijnlijkheid allesbehalve slecht doen in de gamecharts. Na een succesvolle CES (Consumer Electronics Show) gingen de pre-orders als zoete broodjes over de toonbank.

    Verkoopsites als Amazon.com melden een stijging in de verkoop van maar liefst 121%. MGS4 werd gebruikt om zowel de game, de PS3, de Sony Bravia-TV en Blu-Ray te promoten op de CES. De laatste build van de game zou het mogelijk maken om tegen een stabiele 30 frames per seconde te spelen en zelfs 60 frames per seconde afhankelijk van de hoeveelheid actie die in beeld verschijnt.

    In het tweede kwartaal van dit jaar kunnen we het spel in de winkelrekken verwachten.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je hebt nog een ps2 oid? Zou de oudere ook wel weer eens willen spelen, welk deel was voor de ps1?
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jah, heb nog een PS2. Is al 7 zeven actief en dienst en werkt nog perfect :b:. Voor de PS1 had je Metal Gear Solid welke ook uit is op de pc en Gamecube (maar dat is een remake, namelijk MGS: The Twin Snakes). Heb nu The Twin Snakes (originele versie al uit gespeeld jaren geleden) voor de Wii/GC en MGS2 (ook al uit gespeeld jaren geleden)voor de gewone Xbox. Tegen dat MGS4 uit ben ik dus helemaal terug op de hoogte over het verhaal :+.
     
  17. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb MGS Twin Snakes, Sons of Liberty en Snake Eater al klaar liggen op mn game stapel om door te gaan spelen in de maand voordat MGS4 uitkomt.

    Alleen welke maand wordt dat!?!
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik heb de mgs games ook klaar liggen. Gaat zo vet worden!!!_O_ En ééns ik mgs4 heb, verander ik in een associale zak. Dat weekend niet op stap ofzo, gewoon opsluiten op mijn kamer, en af en toe naar de keuken gaan voor een koekje en een choco(of warme choco), ... :+:lol:. Nee serieus, dan ga ik me wel associaal gedragen :thumbs:.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ga het op m'n gemakje doen. Ben nu bezig met MGS3 en daarna ga ik naar Metal Gear 1 en 2 om dan vervolgens met de Solid reeks verder te gaan. Tegen dat ik klaar ben zal MGS4 wel zo goed als in de winkels liggen :).
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Nou...het is donderdag, laat de aankondiging maar komen :)

    Eind donderdagmiddag.....nog niks.....:'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina