1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D hehe, gij zijt wel ne coole kerel:D, en idd, het filmgehalte, het verhaal, de characters,...is gewoon abnormaal:). Ik zal u volgende week een PM sturen met het verhaal(kort samengevat,hoop ik) van mgs1. (wil je ook het verhaal van mgs3?) Maar deze week heb ik geen tijd om een PM te sturen(ja misschien zondag, maar ik ga eerst eens heel goed nadenken, en kijken hoe het allemaal in mekaar zit en hoe ik het het beste kan vertellen:), je hoort nog van me) Maar eigelijk zou je mgs1 nog eens moeten uitspelen, echt de moeite waard(of op gamecube, met mooie graphics:))

    ps: mgs3 subsistence: je hebt een volledige 3D camera(zoals bij splintercell),dat maakt het spelen makkelijker,anuwel het voor mij al goed was :cool: , er is een hele coole online mode in :cool: , er zitten heeeeel veel extra's in(en in mgs3 gewoon,zaten al veel extra's:))
    ...
    Edit: het is een must om mgs1 en 3 uitgespeeld te hebben!!! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha oke dan, dan wacht ik wel op MGS3 : Subsistence :cool:
    Jah mijn broertje heeft die Twin Snakes voor de Gamecube, maar hij speelt het niet echt en ik zoek het niet om bij hem op ze kamer achter de Gamecube te kruipen :9 Dus een korte samenvatting van het verhaal van MGS1 en hoe dat in verband staat met MGS2 zou zeer welkom zijn :)

    Het verhaal van MGS3 hoef je me niet uit te leggen, dat vind ik liever zelf uit als ik straks met Subsistence aan de slag ga ;) Wat ik al wel heb begrepen is dat MGS3 zich voor deel 1 en 2 afspeelt (dus een prequel is), klopt dat ? Want ik heb een tussenfilmpje gezien van Ocelot in z'n jongere jaren als het goed is :D
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Je broer heeft twin snakes!!!??? Woow fuck man!:D dat moet je gewoon spelen,maarja, van mij moet je niks natuurlijk:D. Ik zal u dan in de week mgs1 uitleggen...
    En mgs3 is inderdaad een prequel, is gewoon supercool hoe het allemaal in mekaar steekt en weer een temenise vette sounttrack(op een gegeven moment in het spel, zie je eigelijk het echte begin van mgs3 met deze sounttrack,...allemaal enorm cool...
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerste beelden mgs4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Eerste beelden mgs4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Kijk dit gezicht!!!!!!(ingame he mensen!!!!!!):
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    De screens zijn wazig,maar je kan toch duidelijk zien dat het enorme mooie graphics zijn.

     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier nog een algemene screen van ze allemaal te samen:):
    [​IMG]
    [​IMG]
    Hell yeah zeg ik daarop, ik kan gewoon niet meer wachten op die trailer!!! _O_
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  6. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Als er een game is waar ik echt met smart op zit te wachten dan is het toch deze wel. Metal Gear Solid 3: Snake Eater was echt weer een sublieme game en ik verwacht (hoop) van MGS 4 niets minder dan dat :)

    Ik ben alleen wel benieuwd of we wel echt met opaatje Snake zullen gaan spelen ofdat het gewoon weer een van Hideo's gebruikelijke geintjes is :D


    @ Z3R0-P4R4DOX

    Dit is wat je allemaal in MGS 3: Subsistence kunt verwachten:

    Ik heb het maar even gequote uit een andere thread waar dezelfde vraag was gesteld.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al wat meer bekend over die online modi?
    lijkt me wel grappig
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat een lelijke domme snake in die screens.. Snake krijgt een snor? Ik vond hem veel vetter in deel 2!
     
  9. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    [​IMG]

    Dit was een van de eerst vrijgegeven artwork screens van MGS4 en de vierde character van rechts lijkt me toch overduidelijk Solid Snake, dus die gast op de nieuwe screens is iig niet onze oude vertrouwde Snake.

    Maar wie dan wel? Hij past bij geen enkele van bovenstaande characters dus het is of weer een geintje van Hideo Kojima (wellicht weer een masker zoals in MGS2?) of misschien wel een nieuwe mede-of tegenstander van Snake. Maargoed, dat horen en zien we ongetwijfeld vanzelf wel op de TGS :)



    @ Zephyrus

    Over die online modi is verder nog niets bekend gemaakt. Voor zover ik weet dan althans.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien is het zijn oom:+, Nee maar zo vind ik Snake helemaal niet cool ofzo. Maar zoals jullie zien komt Vamp terug (1e personage) en misschien is de 4e personage Ocelot?
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Die opa is snake wel niet hoor!!! zoals velen denken, allé, komaan, hoe kan snake nu ineens zooo fel veranderen?? Otacon is nog juist dezelfde, en snake wordt opeens een witte oude man:D:D,neenee, dat is een verleidtrucje ofzo van Hideo Kojima:). Als snake oud wordt, dan lijkt hij op Big Boss... Niet anders:)
    En die personages(die foto), ik vind het wel raar dat ze die nu al vrijgeven zo een foto, is de foto echt officieel??
    en de eerste is idd: vamp
    tweede: Meryl denk ik
    derde: nieuw personage met samurai zwaard zo te zien(cool!)
    vierde: inderdaad, ocelot
    5de: Onze echte vertrouwde snake :):)
    6de: Otacon
    7de en 8ste: nieuwe personages...
    Vrijdag meer nieuws:):)...
    ps:mad: da master: waarom vind je snake niet cool? Ik ken niemand cooler(uit geen één ander spel, film, boek of weet ik veel...(persoonlijk mening dan wel))
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Die screen is al een behoorlijke tijd geleden vrijgegeven hoor. In hoeverre deze (nog) klopt is natuurlijk maar afwachten :)

    De tweede is Meryl ja, de derde lijkt me iig Raiden met Olga's baby in zijn handen en die laatste zou wellicht Naomi Hunter kunnen zijn.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    7e Personage: Boss? (Ooglapje) Boss in MGS3 had ook 1 oog. En de laatste komt mij erg bekend voor.. Sniper wolfs return?
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Big Boss bedoel je dan?(Boss is een vrouw:)) En dat kan normaal niet Big Boss zijn, want Solid snake(de genetische zoon van Big Boss) heeft Big Boss verslagen in Zanibar, als ik me niet vergis(zijn eigen vader dus:), maar zo ging dat tussen die 2, net als Big Boss t.o.v Boss). En Sniper wolfs kan denk ik ook niet, want die was serieus aan flarden geschoten in mgs1:)
    en @ GothicRulez, het zou inderdaad raiden kunnen zijn, als hij dat is, denk ik wel dat die kerel veel harder en feller geworden is, want op het einde van mgs2 was raiden toch ook al serieus veranderd vond ik... en die laatste(naomi??)dat dacht ik ook,maar zou toch raar zijn, niet?
    ...
     
  15. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    /edit: nevermind
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk dat dat wel klopt ja. En raiden met die baby klopt waarschijnlijk ook 100 %. Hoe ik dat weet? Nou dat zie je en als je het verhaal weet weet je al waarschijnlijk dat het 99% zeker klopt. In mijn ogen gezien dan he.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, wie weet is Raiden enorm cool?? wie weet...
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Iedereen vind Raiden uit MGS2 een watje en niet cool. Ik vond hem juist cool en Snake ook. Ik vond ze een perfect team vormen en raiden vind ik gewoon cool.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik vond Raiden niet slecht, helemaal niet zelfs, coole kerel,maar ten opzichte van Snake vind ik hem echt wel een watje, en een groentje. Hij klaagde iets teveel naar mijn goesting,... maarja op het einde van mgs2 was dat al een heel stuk minder, en ja, hij heeft nog niet zoveel ervaring als snake, maar dat komt wel...:)
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    _O_ _O_
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina