1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    *Avatar changed*

    Cool Raiden komt dus echt officeel naar de nieuwe Metal Gear!
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    inderdaad:):),coole avatar by the way _O_ :D
     
  3. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat zijn die screens toch mooi kon effe niet meer ademen zelfs ik had dat echt niet verwacht.
    Ik had toch wel een hoop verwacht maar deze screens zijn echt een stuk mooier dan ik verwacht had MGS4 gaat weer cool worden.
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Sodeju !! 8) Die eerste screens zien er meer dan indrukwekkend uit ! _O_ Vooral dat gezicht idd, dammit als dat ingame is dan mogen ze dat ook wel doen bij de DOA babes (en de rest van hun lichaam natuurlijk O-) )

    Haha maar die laatste opmerking terzijde, na het stukje info gelezen te hebben....wow, ik krijg zo haast de indruk dat dit een legendarische game gaat worden in een toch al legendarische game serie :D

    Heb er tot slot nog maar 1 woord voor : HEBBUH !! :9;)
    En ik heb overigens vanmiddag alvast MGS3 : Subsistence gereserveerd bij mijn lokale gamesboer :)
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2005
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja,zeker, mgs4 wordt een must have. En je hebt mgs3 subsistence gereserveerd, zal je geen spijt van hebben:). De opm2(officieel playstation magazine) vond wel dat er misschien de eerste 3 uur van de game teveel filmpjes waren(voor sommige mensen). Maar dat is gewoon om in de game te komen, en voor het verhaal. Er zit enorm veel gameplay uren in de game, meer dan 2 en ook meer dan 1. De game kreeg ook niet voor niets in de opm2 de hoogste score tot nu toe(In hun boek he:96!)
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    TGS: Meer bekend van Metal Gear Solid 4

    Dit wordt the game!!! _O_
     
  7. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Boss....ik weet niet of die screens wel ingame zijn hoor. Vind ze der nogal Blurry uitziet. Lijken wel scans. Mijn aandacht hebben ze zowieso al. Maar wil graag wel wat echte ingame shots zien. En of het er ook echt zo mooi uit gaat zien....Na de E3 is mijn vertrouwen in een Sony een beetje beschadigd. Maar in Konami heb ik nog steeds het volste vertrouwen dus we shall see! :)
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow wow:), er is al bekend gemaakt dat men echte realtime ingame beelden gaan laten zien(morgen misschien ook speelbare demo's van ps3 games), dus wees er maar zeker van dat deze echt ingame zijn(hoe mooi ze ook zijn :cool: ). En morgen hopelijk een trailer(realtime ingame!). En het kunnen geen cgi of weet ik veel wat zijn,want Hideo Kojima gebruikt voor de filmpjes, cutscenes, altijd realtime ingame graphics:), en er is al officieel bekend gemaakt van Hideo Kojima hem zelf, dat de graphics er nog een stuk mooier uiteindelijk gaan uitzien:), dus verwacht nog maar meer dan deze pics, die graphics gaan apnormaal worden!!!
    En blurry? hoe bedoel je? Ja het is een beetje wazig, omdat het uit een magazine gescant is...:) Maar het ziet er toch super mooi uit he?(maarja, het is ook next gen, en deze game komt pas in 2007 uit...)
    :)
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2005
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, dat wordt weer lekker knallen met de stoere Snake op de PS3 :cool:
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Die screens zien er echt vet uit btw. Kijk naar Otacon en je begrijpt wat ik bedoel.. Ik weet niet maar.. Zou de ps3 de xbox 360 ownen qua graphics?..:mad:
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou het haast wel gaan geloven of nie dan ? :9;)
    Maar ja de X360 komt ook met vette (exclusieve) games met mooie graphics dus ik koop ze toch wel allebei :+
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerste mgs4 ingame! trailer!!!

    Eerste mgs4 ingame! trailer!!!

    Klik!
    Snake is dus wel degelijk die oude kerel(nog steeds cool), en hij is ziek ofzo iets, hij verouderd precies snel,...en hij hoest... Als ik me goed herinner heeft hij ooit een spuit van Fox die in zich gekregen, ik denk dat het daar mee te maken heeft...

    Dus nu kan niemand meer zeveren van Sony met zijn nep filmpjes en weet ik veel wat allemaal, dit is de real deal!
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    nieuws!!!

    ...
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Kdacht eerst, vette shooter word het :9. Maar MGS ziet der echt gelikt uit.
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar bij 2 en 3 gebruikte men ook al heeeeel veel FPS elementen, je kon naar je wapens switchen in first person view, en het was heel cool uitgewerkt,alleen ziet het er hier nog veel cooler uit :9 . Maar, nu kan toch niemand meer zeggen van Sony sucks met hun filmpjes, en Sony heeft ons bedrogen, en noem maar op. Maarja, op dit filmpje zullen velen wel niet reageren(omdat ze er gewoon niet tegen kunnen, dat de ps3 heel krachtig is, maar de xbox 360 is natuurlijk ook een monster:)), in hun eigen denken ze waarschijnlijk,shit,dat is toch wel mooi hoor:D. En Hideo heeft dit al gemaakt met de alpha dev kits, als hij in december de echte dev kits krijgt, dan pas kan hij echt de power uit ps3 gaan halen, en dan worden de graphics nog mooier!!! Ik kan alvast niet meer wachten:)
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Maarja de game zelf (De filmpjes) zien der altijd mooier uit. Nu nog even wachten op in-game beelden. Maar als zo alle filmpjes worden gemaakt (dat zijn der meestal een heleboel in MGS) dan word deze game al wel zwaar relaxt alleen al door de clips.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit zijn ingame beelden he, zo zijn de graphics, je ziet misschien niet zoo veel beelden als je aan het gamen bent(paar stukken, first person), maar Hideo Kojima gebruikt voor de cutscenes alleen maar ingame graphics, het is allemaal ingame, is trouwens al bekend gemaakt(officieel, interview...):)
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, ik heb de beginpost aangepast, screens bijgezet en de trailer, dus als je de trailer wilt zien, kan je in de beginpost terecht:)
     
  19. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Meesterlijke trailer vond het ergens eigenlijk mooier dan die killzone trailer op de e3.
    MGS4 zal in ieder geval ownen ook al lijkt Snake erg ziek wat trouwens interessante gameplay met zich mee kan brengen.
    Mischien daarom ook no place to hide bijvoorbeeld zit je ergens verstopt begint Snake opeens te hoestten.
    Wie herinnert zich nog dat snake verkouden kon worden en af en toe begon te niessen tenzij je die cold medicine gebruikte.
    Dat vond ik ook erg cool in MGS1 en dat van die cell processor in die trailer was ook erg lachen.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, inderdaad,maarja die no place to hide, heeft ook met de plaats waar het zich afspeelt te maken. Ik denk dat het zich afspeelt in een heeeele grote verlaten city, weet je hoe cool:). En er is een oorlog aan de gang daar misschien tussen 2 groepen... En snake zit er midden tussen in... Ik weet niet hoe het allemaal gaat zijn, maar ik weet wel dat het enorm gaat worden...:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina