[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die review in de PU is goed, vooral het eind stukje. De ouder wordende Snake, een zielig oud mannetje, je voelt zijn verdrient en zorgen. De impact van dat alles bij jou als gamer, Jeroen de reviewer dus,...had ie nog nooit met een andere game gehad.

Ik vond heel wat dingen in MGS3 al emotioneel, vooral het einde...prachtig.
    Dus kom maar op met MGS4.

2. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag ergens staan dat hideo aan deel 5 zat te denken....

3. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn dus meerdere cut-scenes die richting de 90 minuten kruipen. Je moet ervan houden zullen we maar zeggen :thumbs:

Ik koop in ieder geval geen game om tussendoor meerdere malen 90 minuten een filmpje te moeten volgen.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zoals ik al wel dacht, want er wordt daar ook gesproken over een cut-scène van 45 minuten in MGS2 maar die kan ik mij totaal niet herinneren en geef nou toe... een cut-scène van 45 minuten zou toch zo hard opvallen dat je ze eventjes onthoud hé?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste vind ik eigenlijk nog veel erger dan lange cut-scenes :emo:

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zolang de game z'n voordeel ermee doet vind ik het totaal geen probleem.

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Opzichzelf niet nee, maar ik heb m'n PS3 nog geen half jaar en na MGS4 heb ik dus nog maar 10 GB over. Dat vind ik wel een spijtige zaak. En ik ga niet lopen klooien met extra HDD's e.d. Dus mijn bezwaar is dat ik later in de levensloop van de PS3 dingen moet gaan uninstallen enzo als ik geen ruimte meer over heb. Ik ga hierdoor wel selectiever worden in het uitkiezen van m'n PS3 games, laat ik het zo zeggen :)

Laatst bewerkt: 23 mei 2008
  9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat probleem kun je dus oplossen door er een grotere HDD in te stoppen. Is een kwestie van nog geen 5 minuten werk. Voor 70 euro heb je al een 250GB HDD.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe lang zal dat dan duren, die installatie van 4.6 GB? Ik denk dat dan mensen toch wel erg geïrriteerd worden.

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 500 GB externe HDD, daar ligt het dus niet aan. Probleem is dat daar HD films opstaan en om die op te kunnen slaan moet je een NTSF bestandsindeling gebruiken. En raad eens wat de PS3 alleen pakt ? Juist, Fat32. Voor mij geen optie dus, daar ik mijn HD films graag zou willen behouden. Maar vind het uit principe gewoon waardeloos dat steeds meer PS3 games een verplichte install nodig hebben. Wat was namelijk het grote voordeel van consoles t.o.v. PC's ? Juist, het niet hoeven te installeren van games. Games die je installeert hebben er wel baat bij, dat hoor je mij niet ontkennen. Vind het alleen jammer dat je op deze manier zo snel door je schijfruimte heen bent.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Installatie's gaan behoorlijk snel. Meestal tussen de 5 en 10 minuten.

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Niet zo verstandig om die gemiddelde tijdsduur te noemen. Er zal binnenkort vast wel weer iemand op een of andere duistere Oostblok blog claimen dat de installatie maar liefst 95 minuten zal duren, en dat de game op 240p wordt gerendered. :+ Allemaal dankzij die stomme Cell processor, het stoute Trojaanse paardje van een Blu-ray speler, 2x HDMI met 1080p @120fps, 7 controllers, 3 ethernet poorten, en next-gen wat pas zou beginnen met de PS3... 8)

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je hebt al een console van 400 euro. Dan nog 70 euro erbij, dan heb je in totaal 470 euro neergelegd voor je spelcomputer. Best veel geld!

Misschien valt het allemaal wel mee met die cutscenes. Iedereen praat wel over het superverhaal van MGS en dat zal wel heel erg goed zijn. Maar met zoveel filmpjes kan je een verhaal makkelijker heel erg goed maken natuurlijk dan een game met pure gameplay.

Ik hoop dat het een goede game wordt, maar als ik langer dan 30 minuten naar een filmpje moet kijken dan verkoop ik de game toch echt weer denk ik.

15. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er geen achievements op PS3 zitten. Anders konden ze een achievement doen:

Die Hard!
    Complete the 90 minute film without skipping

:+

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik mis de Achievements op de PS3 helemaal niet !!

Heb MGS4 nu gepre-orders , straks bij de gameshop even opzoek naar MGS voor de PSone.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ook niet en van mij mogen ze wegblijven ook. Heb nog nooit het nut / de meerwaarde van achievements ingezien. Kan straks m'n MGS4 pre-orderkitje ophalen. Hij zou er gisteren al moeten zijn, maar DHL had problemen.

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het laatste wat ik mis zijn wel die achievements, psychologische druk om mensen langer een spel te laten spelen. Daarnaast blijkt dat 90 minuten verhaal ook onzin te zijn. Mja, het heeft de Sony/MGS bashers weer een dag van de straat weten te houden. :emo:

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Heheheh, die is nice :)

Gerucht gaat dat de trophy's net voor mgs gaan komen. Moet zeggen dat ik ze op de 360 te gek vond, maar nu ik beide consoles heb ze me eigenlijk niet meer zoveel kunnen schelen.

Misschien verandert het weer met de komst van trophy's.

Ben benieuwd wat iedereen straks van het spel gaat vinden, voor mij wordt het lang wachten iig ivm gamehubs :+

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel er niet aan dat MGS4 weer een hele dikke game gaat worden. Kojima's manier van storytelling is gewoonweg geniaal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina