1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Als de gameplay net zo ingewikkeld is als die van de MGO beta sla ik deze over.

2. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Oja? Waaruit blijkt dat het onzin is?

Staat toch echt dat er sprake is van tenminste 1 CS die 90 minuten duurt.

Persoonlijk vind ik het nogal een overkill. Ik ben meer van het type K.I.S.S. (Keep It Short and Simple). Verder komen de uitspraken die de ontwikkelaar deed over dat het BRschijfje eigenlijk te klein was voor MSG4 in een compleet ander daglicht te staan.

-edit-
    Aight
    Geen 90 minuten dus. Vond het al erg overdreven maar ik vind CSes die meer dan 10-15 minuten duren al van de zotte. CSes halen sowieso de vaart uit een game en voegen naar mijn mening weinig toe. Een game is om lekker te spelen, lekker knallen, of lekker pedal to the metal of iig lekker interactief bezig te zijn. Als ik een goed verhaal wil pak ik wel een goed boek of kijk een goede film of ga ik wel een gesprek aan met iemand en hoor zijn totale levensverhaal uit, blijft een meesterlijke bezigheid. Ieder zijn ding natuurlijk maar een game die doorspekt is van CSes is totaal niet mijn ding.

Laatst bewerkt: 24 mei 2008
  3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je wel op twee manieren interpreteren:

Er kan staan dat er cut-scenes zijn de tegen de 90 minuten aanlopen...

En er kan staan dat alle cut-scenes bij elkaar ongeveer tegen de 90 minuten aanlopen.

Hoe dan ook, ik zie het probleem niet echt... lekker speul'n en kieken.

4. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het probleem ook niet. Al zou een cutscene 2 uur duren, ik ga ervan genieten. Het sleept je verder het verhaal in......zoals alleen MGS dat kan!

Ben nu op de helft met MGS 3, ook een geniale game zeg!

Laatst bewerkt: 24 mei 2008
  5. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan maar 1 conclusie trekken en dat is dat er sraken is van 1 of meerdere CSes die erg lang duren. Ik zie niet in hoe je erbij zou kunnen komen dat alle CSes bij elkaar opgeteld 90 minuten duren.

Prima dat je kan genieten van een CS die 2 uur duurt. Mij niet gezien. Ik speel een spel omdat ik deel uit kan maken van de actie. Niet om naar een of ander voorgekauwde CS kan kijken, die 2 uur duurt! WTF 2 uur!? Er zijn maar weinig scenarioschrijvers of regisseurs die films maken die 2 uur boeien, laat staan een speelontwikkelaar.......

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vindt jij (is geen feit), er zijn genoeg films die mensen van het begin tot het einde weten te boeien. Als er één ontwikkelaar is die goed is in het maken van spectaculaire cutscenes, dan is het Kojima Productions wel. Filmischer dan in MGS worden cutscenes in games bijna niet, alhoewel Square-Enix er ook wat van kan. Het klinkt misschien vreemd voor je, maar er zijn genoeg mensen die de MGS cutscenes wel degelijk weten te waarderen....

Laatst bewerkt: 25 mei 2008
  7. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik ;) Goed verwoord Alonso en helemaal met je eens! :)

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat reclames van MGS4. Zitten echt een paar hele toffe tussen!

[gt]34384[/gt]

[gt]34393[/gt]

[gt]34395[/gt]

[gt]34398[/gt]

[gt]34399[/gt]

[gt]34400[/gt]

[gt]34403[/gt]

9. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ik ben echt niet de enige die vind dat er maar weinig goede films gemaakt of geschreven worden. Het overgrote gedeelte is bagger. Maar dat terzijde.

Ik heb alle games van SE gespeeld. Ben een enorme fan van SE. En SE heeft idd en paar hele coole CSes gemaakt. De beste CSes zaten in FFXI – Chains of Promathia, echt meesterlijk maar CSes die langer duurde dan 10-15 minuten waren al snel boring. Een game, zoals de naam al doet vermoedden, moet je spelen en niet kijken.

Ow en trouwens het is wel een feit. Kijk imdb er maar eens op na. Er zijn veel meer films die lager scoren dan een 8 dan dat er films zijn die een 8 of hoger scoren. Get your facts straight.

Laatst bewerkt: 25 mei 2008
  10. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ja duh, natuurlijk worden er meer slechte films dan goede films gemaakt.
    Een goede film maken doe je niet even zo.

11. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals in de PU staat is dit deel vooral voor de fans van deel 1, 2 en 3.

Hou je daar niet van of vond je het te "filmistisch" koop deze dan niet:)

12. AgentSmith

AgentSmith Guest

13. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel vaag dat de pu een 10 geeft voor gta 4 en een 9 voor MGS 4 terwijl hij vindt dat de game fenomenaal is! Niet dat cijfers veel zeggen, maar ik had MGS 4 dan ook een 10 gegeven! :)

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hou persoonlijk niet van zulke acties. Je weet namelijk nooit wanneer ze het kado gaan opsturen. Dat kan soms maanden duren voordat je het kado in huis hebt. Heb zelfs al een keer totaal wat anders gekregen.

De game staat nu gewoon gepre-orderd.

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, kan het niet op internet vinden, maar ik vind het wel een enorm goeie deal. Staat dat in het magazine zelf?

16. AgentSmith

AgentSmith Guest

Staat idd in de PU zelf.

17. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad hele vette Bonus Round.
    David Hayter zelf zit er ook bij _O_

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De cutscenes in MGS3 vond ik van zo'n hoog kaliber, een lust om naar te kijken. Nu we weten hoe wreed ze zijn in MGS4 kan ik het alleen maar toejuichen. Enneh het MGS verhaal is beter dan menig film, vind ik dan.

Zoals Jeroen schreef, geen enkele game wist dit bij hem teweeg te brengen, dat je echt emotioneel ervan kan worden, dat je door die cutscenes echt gaat meeleven met Snake, zijn pijn en zorgen voelt...klinkt echt geweldig. Het verbaasd me ook niet, want ik kreeg ook echt kippenvel bij bepaalde gedeeltes in MGS3's eindfilmpje, tjonge.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Deel 1 de eerste drie uur van gespeeld, deel 2 uitgespeeld maar weet er echt niks meer van en deel 3 had ik de niet substance versie laatst gekocht en trok het camerastandpunt dus echt niet. Ik kan daarnaast echt geen wijs worden uit de vage filmpjes van gametrailers. 50GB aan blu-ray ruimte maar zo te zien dus geen terugblik naar wat er gebeurd is in de vorige delen. Baal ik best van |:-

20. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Die DVD als je hem pre-ordert heeft het hele voorafgaande verhaal van deel 1 t/m deel 3 en een stukje vandaar voor (ontstaan van Snake en klonen).

Al met al moet je wel een beetje fan zijn van deze serie, anders is het nix:)

Emotioneel? Wacht dacht je van deel 1 toen Meryl werd gesniperd door Sniper Wolf? Prachtige film/game moment!!!

Gevraagd: Iemand MGS1 & 3 nog te koop? Neem ze graag van je over!!:)

Laatst bewerkt: 26 mei 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina