- Install aan het begin is 8-10 minuten. Daarna 3 minuten per act (Vanaf Act 2, that is)
- Je ziet een animatie van Snake op de achtergrond. En waarschuwingen dat je niet te lang moet spelen en dergelijke
- Cutscenes zijn tot nu toe lang, maar nog niet uberlang, ze zijn goed te doen. Na elke cutscene kan je gewoon saven in het startmenu en begin je weer op het moment na de cutscene
- De gameplay is goed. Rambostijl is misschien iets te, aangezien er veel bewakers zullen komen. Zelf vind ik wel dat je in deze game meer kunt gaan schieten dan in de vorige, vooral als je de rebels helpt. Daarnaast is het schieten verbeterd ten opzichte van de vorige delen. Dat oubollige systeem is weg en je hebt nu free aim vanuit de 3rd person met wapens. Werkt erg goed.
- Dit weet ik niet voor de mensen die niet alle games hebben gespeeld, maar als je in grote lijnen het verhaal en de gebeurtenissen van de vorige games weet is het tot nu toe aardig goed te volgen.
- Ik vind de graphics persoonlijk goed. Zo begon de game met een intro die er goed uitzag en opeens verscheen er een hud in het scherm en kon je spelen, helemaal vloeiend in elkaar overgaand. Ik zat ff zo
- Nope, maar misschien wordt dat vandaag met een Sony update geregeld?
- Ligt eraan welke moeilijkheidsgraad je kiest
Ik vind het zelf wel iets moeilijker sneaken dan in vorige games, aangezien je je, zoals je in de filmpjes heb kunnen zien, in een oorlogsgebied bevindt. Maar er zijn vier mogelijkheden om op te spelen, waarvan easy toch waarschijnlijk wel erg makkelijk zal zijn voor de gemiddelde gamer.