[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat wordt dus toch met opaatje Snake spelen :)

Verrassend, maar het maakt de game er imo absoluut niet minder om. En nu je hem zo in de trailer hebt kunnen zien komt hij toch ook heel wat beter uit de verf dan op die screens. Voor mij is dit in ieder geval de absolute musthave voor de PS3.

Nu alleen het lange wachten tot de release nog.

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, volledig mee eens:). Op de screens dacht ik van, wft, dit is een zieke grap ofzo, of een gewoon grapje he. Maar nu ik die trailer heb gezien, herken ik direct snake erin, en het is cooL...

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Same here. :cool:
    Kom maar op met die Ps3. :)

4. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Miljaar die trailer ziet er geweldig uit. En dan zeggen dat de finale dev kits pas in december verstuurd worden.

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar voorlopig hadden ze de alpha dev-kits,dus konden ze wel voort:)...Maar het echte werk begint in december :9 .

6. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de trailer gezien. En ik denk dat er vrijwel zeker een ps3 bij mij thuis komt te staan. Zieke shit. Snake is wel een oude zak geworden zeg....damn. En het lijkt wel of ie suikerziekte heeft ofzo. Met die injecties.

7. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat zal gewoon weer 1 of ander iets zijn waardoor je stevig op Snake moet letten.
    Hoesten terwijl je sneakt is niet echt wenselijk, wel?

Ik denk dat we zijn aandoening in die hoek moeten zoeken...
    Net als de peptide's (die anti-verkoudheids dingen) in MGS1.

8. Gold Elite

Gold Elite Guest

Na de trailer te hebben gezien, is mijn voorkeur toch weer naar de PS3 gegaan. De games spreken me gewoon zoveel meer aan, X360 ook! Maar die heeft gewoon niet dit soort spellen, waardoor ik toch ergens denk: ''Alweer Halo? Alweer Fable? Alweer Splinter Cell?'' Nee, doe mij maar die lekkere RPG's en spellen als MGS waar je daadwerkelijk écht in het verhaal geworpen wordt. :9 De PS3 komt toch later uit, meer tijd voor sparen. Nou heb ik hier een heel verhaal omheen geluld, maar bottom line is: PS3 + MGS4 wordt mijnes! :D Tenminste, zo ziet het er nu uit...

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Juist omdat het zo duidelijk in de trailer is gezet lijkt het me er eerder op dat het met het verhaal zelf te maken heeft dan met een simpel gameplay onderdeeltje.

We weten dat MGS4 zich een X aantal jaren na deel 2 afspeelt, maar Snake's transformatie is toch wel opmerkelijk te noemen. Wellicht dus dat dit met het FoxDie virus en/of zijn genetisch gekloonde achtergrond heeft te maken. Dit zou ook kunnen verklaren waarom gedacht wordt dat een van die characters op de artwork screen Naomi Hunter is. Zij stond immers aan het hoofd van het genetisch en medisch team van Foxhound dat achter het hele FoxDie virus zat. Er zijn hierover nog een hoop vragen en onduidelijkheden die in MGS onbeantwoord bleven dus ik denk dan ook dat ze hiermee verder gaan in MGS4.

Maargoed, het is en blijft allemaal speculatie :)

10. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Het zou maar zo kunnen zijn dat dit dus de laatste metal gear wordt en dat snake hierna de pijp uit gaat. Laten we hopen van niet :) time will tell.

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Of je gaat dan verder met Raiden :cool:

12. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alsjeblieft niet. :p
    Mischien vind je later in het spel een genezing of zo dat heb ik liever. ;)

13. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Raiden is ook ouder geworden en naar het schijnt zit hij ook in MGS4. Hij schijnt er nu een stuk cooler uit te zien. Ach ik had opzich geen problemen met Raiden. Hij had beste coole moves. En aangezien hij nu wat meer volwassen is benk best beniewd hoe hij nu is in MGS4.

Lees net op www.gamer.nl dat Hideo Kojima het voor gezien houd na MGS4 en dat hij zich daarna volledig op andere spellen gaat concentreren. Het hoeft niet het einde van de metal gear solid reeks te zijn maar ik weet niet of dat dezelrfde kwaliteit gehaald kan worden nu de bedenken van MGS weg is. Jammer...

14. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nog niet weg hoor en zou hij niet al een vorig deel weg gaan?
    Maar ja we zien dit keer wel mgs4 is nog lang niet uit dus hij is ook nog niet weg.

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hideo zegt dat wel vaker.
    Ik meen dat ie dat na deeltje 3 ook al zei...

16. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij zei het na MGS 2 al.

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Doeme he, mijn internet heeft ne tijd niet gewerkt!!! :mad: :mad: Vuile mizerie!!!
    Maja in ieder geval, hier wat nieuws:

Maarja,de laatste mgs zal het zeker niet zijn denk ik. Ik baal er wel vreselijk van dat Hideo Kojima hierna niet meer mee doet,maarja...

En nogmaals de trailer(hier kan je hem rechtstreeks zien:):
    Trailer

18. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik hoop wel dat zonder het brein achter de serie dat men een even vet en hoog staand vervolg kan maken. Heb er mijn twijfels over maar eerst even uitkijken naar MGS4 :)

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hideo Kojima die films gaat maken of een boek schrijven. :D Nou ik kan niet wachten! Dat zeg ik nu wel zo makkelijk, maar als ik MGS4 zal spelen dan durf ik te wedden dat ik wil dat Kojima weer games gaat maken. Helaas heb ik MGS3 al gemist, dat mag nu toch eigenlijk niet gebeuren. :mad:

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina