1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Maar dat filmpje is toch helemaal niet ingame? Zo kunnen andere makers ook super mooie filmpjes maken wat later niet blijkt zo mooi te zijn.

PS: In dat filmpje staat ook: A year after the big shell ofzo.

2. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier het bewijs voor al die twijfelaars dat de trailer ingame is werd ook geshowed door middel van een realtime demonstratie helaas heb ik daar nog geen filmpje van gevonden. http://www.gamespot.com/news/2005/09/18/news_6133820.html
    Maar het lijkt me niet dat gamespot dat bij elkaar gelogen zou hebben het is gewoon ingame leg je er maar bij neer laat het kwijlen beginnen. :9 :)
    Op het einde van die trailer die direct feed trailer dan volgt trouwens nog een leuk gesprek tussen Otacon en Snake ik weet niet of dat al gepost is maar dan worden er beelden van die Killzone trailer getoond uit de E3. :)

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Masterninja heeft het al gepost:),thanx man, maar ik post het hier nog eens zonder link:):
    Heel intressant allemaal!:)
    en @ DA master: Ik heb het al zoveel keer gezegd dat het officieel bevestigd is dat de trailer ingame is(Bevestigd door Konami, Sony,...), het staat zelfs in de trailer, "forget pre-renderd stuff" ... En nog twijfel je,komaan man! :'-(

Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  4. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja je weet eerste screens van de gemiddelde xbox 360 game was het niet mooi genoeg en de PS3 filmpjes waren dan weer te mooi om waar te zijn.

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Maarja, ik snap niet dat sommige mensen het niet geloven dat dit ingame is, als je kijkt naar gears of war enzo, die games zien er ook verschrikkelijk mooi uit...

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3143916
    Realtime werd het gedemonstreerd op de tgs!!!, hier dus het bewijs:)

Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  6. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja maar ik moet zeggen metal gear solid 4 walst daar echt overheen ik kan wel begrijpen dat mensen daar aan twijfelen ik bedoel dat is echt cgi kwaliteit.
    Natuurlijk is Gears of war nog steeds gruwelijk mooi en ik zal die game ook echt gelijk halen zodra hij uit is voor de xbox 360 maar die komt niet in de buurt van cgi kwaliteit.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Oke ik geloof het boss ;)

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Er staat idd, X years... Maar dit kan OF 10 jaar betekenen of een X aantal jaar. Dus er is niets zeker ;0

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm wel jammer opzich als dit echt het laatste Metal Gear project is waar het genie zelf aan meewerkt....aan de andere kant zou je kunnen zeggen : het houdt een keer op, en als ze met MGS4 de serie waardig weten af te sluiten is dat misschien zelfs beter als nog meer delen uitbrengen die de serie meer kwaads dan goeds doen :)

En dit zegt iemand die de eerste MGS nog nooit gespeeld heeft (ik schaam me diep, ik weet het :'-( ), maar dat komt gewoon omdat ik denk ik "te laat" aan een PlayStation ben geraakt....ik heb MGS gewoon echt overgeslagen zegmaar, tis er nooit van gekomen.

Ik ben vanaf deel 2 ingestapt, en ik was gelijk zwaar onder de indruk van wat in eerste instantie een "gewone" stealth game leek....na enkele uren speeltijd had ik het idee dat ik niet aan een game was begonnen, maar aan een soort van interactieve spionage-thriller film. Echt, het gemiddelde RPG verhaal is makkelijker te volgen en te begrijpen dan het verhaal van MGS2 :9....wat ontwikkeld zich dat tot een hoog, ingewikkeld maar prachtig niveau zeg ! :D Dan opeens speel je met Raiden in plaats van de stoere Snake, en dan denk je "wat een rookie zeg :confused: "....maar later blijkt hij een enorm harde achtergrond te hebben en heeftie zich inmiddels ontwikkeld tot een goede soldaat om het zo maar te noemen, prachtig _O_

En toen wist ik het zeker....ik had er weer een game-serie bijgevonden die ik wou blijven volgen :) MGS3 : Subsistence zit ik nu zwaar op te wachten, en ook deeltje 4 is natuurlijk meer dan welkom....die trailer is echt _O_ _O_ _O_

Hmm, misschien denkt Hideo erover om zijn meesterwerk te verfilmen (voor zover je het nog geen film kunt noemen dan he :9) in een soort van zoveel delig spionage verhaal :) Echt dat zou ik wel kunnen waarderen, en dan kom ik naar Antwerpen toe boss om um daar in die gigantisch grote bioscoop van jullie te bekijken....dan spreken we wel wat af :9;)
    Mja wie zou dan de rol van Snake moeten aannemen :confused: ....ik kan zo echt geen acteur bedenken die er ook maar een beetje bij in de buurt komt (misschien leuk punt voor een discussie :9) want Snake als game personage is gewoon een personage opzichzelf eigenlijk, alleen degene die zijn stem vertolkt (David Hayter) is gewoon zo herkenbaar geworden dat je gelijk als je um hoort aan Snake moet denken :)

Ach ja misschien zit ik wel gewoon weer te dagdromen ( O-) ) en gebeurd het nooit, aan de andere kant zijn er zoveel spellen verfilmd (waarvan veel in mijn ogen best goed, zie de Resident Evil movies) en er worden alleen maar meer spellen verfilmd dus ik zou nie weten waarom de dat bij Metal Gear niet zouden moeten doen want das een superverhaal :9

We shall see what future brings us...in ieder geval nog een vette MGS4 game ! :D

Greetz,
    een (late) Metal Gear fan :)

Laatst bewerkt: 20 sep 2005
  10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    hehe, mooie tekst Z3R0-P4R4DOX. En ja,een film van metal gear,zou wel cool zijn, met een hoop echte mgs fans naar de cinema:D. En wat je daar zegt, wie zou er nu snake kunnen spelen, echt grappig dat je dat zegt, mijn broer en ik waren er gisteren over bezig!!! En er is niemand die snake kan spelen(vroeger had Kurt Russel het kunnen doen,maar die is nu te oud geworden...). Dus als ze een film maken, moet het uit polygonen gemaakt worden, zoals de final fantasy film,maar dan moet het super groots aangepakt worden,... en noem maar op, en snake is gewoon de echte snake :cool:.
    Maarja, als ze het met echte mensen zouden doen,mm, wie zou snake kunnen zijn? dat is echt iets om over te discussieren:). als je nu zei wie zou kratos kunnen zijn(uit god of war), kan ik direct antwoorden, hij heeft de stem, de spieren, de kop ervoor, vin diesel natuurlijk. Maar snake is gewoonweg onvervangbaar...

11. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die kerel die speelt in American Psycho, Equilibrium en Batman. Christian Bale ofzoiets. Hij lijkt er opzich wel een beetje op. Goeie acteur ook. Verder zou ik niet echt iemand aan kunnen wijzen. Hideo zal er vast wel iest mooi van maken. Als er maar genoeg geld in gepompt wordt en dat het niet zo'n budget film wordt.

@ Z3R0-P4R4DOX

Van mij mag de serie nog wel even door gaan. Meesterlijke games en het verhaal blijft nog steeds goed. Afwachten of dit zo blijft als hideo weg is. Mocht dit het geval zijn dat dit afbreuk doet aan de serie dan heb ik liever dat ze het na MGS4 voor gezien houden.

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat bedoelde ik dus ook, van mij mag de serie ook wel doorgaan hoor daar gaat het niet om. Maar als Hideo na MGS4 definitief vertrekt en ze er daarna nog een MGS5 ofzo bij doen die toch niet het niveau bereikt van wat we van Hideo gewend waren, dan kunnen ze dergelijke vervolgen beter achterwege laten :)

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En jah Kurt Russel nu je zegt boss....die zou wel geschikt kunnen zijn. Maar dies idd al bestwel wat ouder, dus die zouden ze dan moeten bewaren voor de verfilming van MGS4 ofzo haha :9

Ow en boss kheb net in de Devil May Cry 4 thread gezet dat ik het denk ik wel begrijp hoe het nou zit met Snake en al de klonen....maar kweet het nog niet helemaal zeker. En aangezien ik er daar niet over door wou gaan (verkeerde thread) dacht ik dat ik het beter hier kon vragen, uhm zou je mij een soort van stamboompje of schema ofzo kunnen sturen waarin je uitlegt hoe het zit ? :)

Want ik DENK dat ik het wel begrijp : originele Snake = Naked Snake/Big Boss (speel je mee in MGS3 ), klonen zijn Solid Snake (speel je mee in MGS1, MGS2 en ook in MGS4 alleen issie dan oud ?), Liquid Snake (vijand in MGS1) en Solidus Snake (vijand in MGS2)

Als ik het hierboven goed heb hoef je het me niet te sturen, dan heb ik het dus al door ;)

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik wil wel de snake uit metal gear solid 2 zijn! :) Nee Z3R0 je moet deel 1 spelen! Anders huur je hem en speel je hem bij iemand anders zijn psx als je er zelf geen hebt. Ik heb er zelf ook geen maar vind het prachtig! Ik was ongeveer 8 toen ik aan de game begon. Moet je nagaan! Heerlijk die game. En nu dan even eerlijk jongens hebben jullie gehuild toen meryl werd neer geknalt enzo door Sniper Wolf? En dat dramatische stukje van Otacon vond ik ook erg! Of dat je in de gevangenis zit en met dat ketchup moet spelen! Heerlijk die tijd! En dat je dan ook opeens die ninja zag en daar heb ik ook serieus over zitten dromen toen ik klein was!
    Of dat stukje waarin op het laatste jij speelt tegen Liquid ín metal gear ray en dat gray fox je te hulp komt schieten.. en hij werd neergeknalt en geklemt tegen de muur om vervolgens een laserbeam in zijn buik te krijgen.. Dat vond ik serieus echt zielig aangezien dat mijn favo held was!

Of wie herinnert zich metal gear solid 1 en dan die sub missies ofzo? Een apart spel voor deel 1 met allemaal submissies en dat je ook met gray fox mocht spelen door levels of met snake tegen gigantische enemies spelen! Het heette volgens mij: Metal Gear Solid VR Missions.

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat stukje met Myrel vond ik niet zo erg, ik had er niet zo een droevig gevoel bij,maar bij de ninja, moest ik toch serieus slikken:D. En ook met Raven, echt een coole kerel, een "ware" tegenstander:). Er zijn nog zoveeeel stukken waar ik echt bij moest slikken, vooral op gebied van verhaal, perfectionisme, vloeiende overgangen... Niet normaal gewoon. Dat heb ik bij alle mgs games gehad, ook al vind ik 1 de beste. Maar ik moet zeggen, dat ik bij 3 ook wel heeeeeel fel heb moeten slikken op het laatste, dat was allemaal zooo droevig, en ook tussendoor in de game zelf,Pffff, te mooi voor woorden...(en ook de romantiek,...)

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    En het sexy meisje op de motor :cool::eek:, Dan zie je snake ook zo kijken van: 'hmmmz...' :D

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, vandaar de romantiek,want er was wel degelijk liefde in de lucht tussen haar en big boss :cool: .

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, wat een drama allemaal als ik dit zo lees :eek:

Ik heb in ieder geval wel ff een traantje weg moeten pikken toen Aeris in FFVII werd doodgemaakt door Sephiroth....maar das weer een heel ander verhaal :9

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat zei mijn broer ook, FF7 is niet normaal...:)

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    De Metal Gear reeks heeft geweldige games, maar ze komen niet in de buurt van FF7. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina