1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    nee misschien ook wel omdat het totaal verschillende games zijn ;)
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee precies....is eigenlijk niet met elkaar te vergelijken :)
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is een pure mening, mijn broer vind FF7 de beste FF ooit,maar toch vind hij mgs1 op gebied van verhaal,sfeer, dieptegang,...het beste van alle games ooit. (dat vind ik ook *) )
    Mgs is mijn lievelingsserie,maar dat hadden jullie misschien wel al door 8) .
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker boss, dat is OVERduidelijk :9;)
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nooit gespeeld dit.. Naja volgens mij wel het 1e deel.. :+
     
  6. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar komop je gaat FF toch niet vergelijken met MGS. Zelfde als je Lord of the Rings met Spongebob gaat vergelijken. Really that makes a lot of sense.

    Feit is gewoon dat De Metal Gear serie gewoon 1 van de aller vetste series is en die gewoon een standaard heeft gezet voor actie/stealth games en dan ook nog een goed verhaal hebben. Kom je niet vaak tegen.
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je hoort mij niet ontkennen dat MGS geen geweldige serie is. :)
    Ik zeg gewoon dat ik persoonlijk FF beter vind.

    Misschien had ik het iets beter moeten formuleren.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Graphics mgs4 zullen zo zijn...

    Op E3 raakte bekend dat Konami een nieuwe studio oprichtte namelijk Kojima Productions met aan het hoofd Hideo Kojima. Het belangrijkste doel van de studio, Metal Gear games maken. De eerste projecten van de studio zijn de PS3 Metal Gear Solid 4, de PSP Metal Gear Acid 2 en de PS2 Metal Gear Solid 3: Subsistence. Het is ondertussen al lang duidelijk welk project het vlaggenschip van de developer wordt.


    Een gesprek van Hideo Kojima met een Noorse krant onthulde enkele details over Metal Gear Solid: Guns of the Patriots. De technologie is nu al zo ver gevorderd dat men om emoties te tonen minder op woorden moet terugvallen maar het gewoon met veranderingen op het gezicht kunnen weergeven. Je zal kunnen kijken naar een personage en zien wat hij voelt.

    Snake zal niet sterven in deze game, ondanks zijn leeftijd, en het is zeker niet de laatste Metal Gear. Die nieuwe games zullen nog steeds geproduceerd worden door Kojima maar hij zal niet meer zo betrokken zijn als momenteel. Voor Metal Gear 5 is dat bijvoorbeeld onmogelijk want dan wil hij een nieuw en speciaal project ontwikkelen.

    De leeftijd van Snake moet voorstellen hoeveel hij al gevochten heeft in zijn leven en dat hij daardoor verouderd is. Dat is overeenkomstig met hoe Kojima zelf ouder wordt met elke game die hij afwerkt omdat het zoveel van zijn gezondheid eist.

    Het FPS deel van de trailer was een grapje, zo wilde hij tonen in welke richting FPS games zullen evolueren maar het draait nog altijd rond verbergen en zoeken in MGS4. Alles wat in die trailer te zien was, zal in-game mogelijk zijn wanneer de game in 2007 komt en werd gedraaid op een zeer vroege Dev Kit, Kojima haat het om games te tonen die op een computer draaien.

    Door de hoge resolutie ziet de game er te scherp en goed uit voor Kojima, effecten werden gebruikt om alles vuiler te laten lijken. Effecten zoals een lichtstraal die op iets valt, dat vroeger alleen in tussenfilmpjes mogelijk waren, zijn nu ook in-game aanwezig. Het level van detail van de PS3 is zo groot dat je echt veel kan gaan aanpassen, daardoor zijn er honderden wapencombinaties mogelijk.
    ...
     
  9. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws die laatste post dus hij zal toch nog een beetje betrokken zijn bij MGS5.:)
    En het werd dus echt gedraaid op een vroege Dev kit en dan zo smooth met zulke graphics dat is echt meesterlijk dan vraag je je toch echt af hoeveel mooier het nog gaat worden.
    Ik ben toch wel nieuwsgierig wat ie na MGS4 gaat maken het zal vast wel iets cools zijn.
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    MGS4 kan niet anders dan geweldig worden !! :D
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, idd, dat nieuw project zal wel iets heel cools zijn(weet wel niet of het een game gaat zijn,...) Maarja, zoals het in de tekst stond, lijkt het wel dat hij veel meer betrokken gaat zijn met de metal gear solid games na de 5de.(omdat hij dan met zijn nieuw project bezig is...) Maarja, we zullen wel zien he:), ik ken geen slechte metal gear solid game van Hideo Kojima, dus 4 zal wel bom worden(duh!:D)
     
  12. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat ze dingen zoals belichting enzo nog iets verbeteren enzo en gezichtsuitdrukkingen en alles. En natuurlijk omgevingen lekker interactief maken. Ben wel blij dat Hideo toch nog wel een beetje betrokken is bij de projecten. Zo kan ie die gasten toch nog op de vingers tikken als er iets fout gaat :p
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ja inderdaad,maar met metal gear solid 4 is hij natuurlijk enorm fel betrokken, zijn gezondheid leidt er zelfs onder:D, niet normaal die vent. Dus mgs4 wordt een pareltje waar hideo enorm veel tijd in heeft gestoken, net zoals de vorige delen natuurlijk:). Ik koester die games echt wel:).
     
  14. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja die Japaners zijn hardtstikke gek. Die camperen vaak een half jaar lang naast hun computer met een slaapzak....slapen heel weinig en zijn 16 uur per dag aan het programmeren ofzo...helemaal liep in de kop. Deden die lui van Gran Tourismo ook. MWa als het eindresultaat maar goed wordt he :D
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, als de game maar goed is.
    Wat kan het ons nou schelen dat ze dik onderbetaald worden, nooit daglicht zien en een 80 urige werkweek hebben. :+
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D:D
    Maar weet je wat ik heeeeel cool zou vinden,als Hideo Kojima samen met James Cameroon een mgs film zou maken, James Cameroon is gewoon een superregiseur,en Hideo Kojima,ja heeft mgs ontworpen,...is een echte genie op het verzinnen van verhalen...
    Maarja, dat is een pure droom,zal nooit waarheid worden :'-(
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zeg nooit nooit!!

    James Cameron zou er idd een goede regiseur er voor zijn, kijk maar naar Terminator 2. _O_

    John Woo zou zelfs ook nog wel kunnen.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja,maar John Woo is tefel actie gericht, James Cameroon heeft in zijn films ook geflipte actie(titanic niet natuurlijk:)),maar hij laat alles zooooo perfect samen komen, het verhaal,...alles gewoon weg. Titanic is de duurste film nog altijd, en nog altijd het grootste succes, is gewoon een superfilm, ook al weet je hoe de film gaat eindigen(ookal is het geen actie, thriller of horror:D:D),... Die film steekt gewoon perfect in mekaar, net zoals terminator 2(1 was ook goed voor zijn tijd, en niet veel geld in gepomt...).... Maarja, James Cameroon heeft al lang niets meer gedaan,ja een documentaire van titanic,maar hij neemt overal rustig zijn tijd voor, heeft geld genoeg,... Spielberg daarentegen maakt enorm veeeeeel films,maar maakt meer fouten ook vind ik(in War of the worlds... maar wel een bom van een film:))...
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben inmiddels bezig met Metal Gear Acid voor de PSP....totaal anders dan je gewend bent van Metal Gear maar oh zo vet gedaan ! :D

    En dan nu nog een hele andere belangrijke missie (boss je hebt me overgehaald :9)....kijken of ik ergens nog een MGS kan bemachtigen voor de PS1 :cool: Zal nie meevallen want ik denk nie dat er nog makkelijk aan te komen is (en kom aub niet aan met e-bay enzo want dat soort sites vertrouw ik niet, ik wil het uit een "normale" winkel zien te bemachtigen, of iemand vinden die um weg doet aan mij maar die kans acht ik nog kleiner :9)
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij www.gameshop.nl hebben ze MGS 1 nog staan voor 40 euro. Er staat alleen niet bij of ie nog op voorraad is. Bij Nedgame en Dimplus is ie niet meer leverbaar. Je kunt anders Futurezone in Rotterdam nog eens proberen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina