1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar als je het via e-bay doet, kan je kijken hoeveel positieve feedbacks die kerel heeft(dan weet je of je hem kan vertrouwen...),... mijn broer heeft mgs1 via e-bay gekocht(we hadden de game al,maar hij wilde het extra hebben voor zijn collectie:D). En hij had geloof ik, 8 euro ofzo betaald(inclusief denk ik),en de game was perfect in orde, krasvrij, hoesje perfect, blinkend,...:),maarja, je moet dat niet doen natuurlijk he, als er dan iets bij scheelt ben ik de schuldige:D, als je het in de winkel kunt kopen, veel succes zou ik zeggen;)(of ergens 2de hans,...) Maarja,je kan je broer zijn gamecube nog altijd lenen he, met twin snakes.
    Maar in ieder geval, ik ben heel blij dat je de game gaat uitspelen, beste game ooit in mijn ogen. Als je de game uitgespeeld hebt, zal je waarschijnlijk een tijdje later mgs3 subsistence in je bezig hebben, speel dat dan ook uit(wat je waarschijnlijk wel ging doen:D), dan komen zoveel zaken naar boven, en da zit allemaal zo prachtig in mekaar.

    Ik ga mgs3 ook nog eens uitspelen(mijn broer gaat ook subsistence kopen, handig voor mij), dan ga ik nog eens mgs2 volledig en heeeeel aandachtig uitspelen,zodat ik voorbereid ben op mgs4 _O_ _O_ !!!

    Edit:40 euro????!!!! Das pokke duur!!! (dan is 8 euro toch wel veel fijner hoor:D en terwijl perfecte staat...)
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd ik zie um staan....maar das geen online gameshop of wel ? Daarmee bedoel ik dat ze niet bezorgen....want dan heb er ik vrij weinig aan helaas :'-(
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal idd nog eens goed rondkijken boss, als ik um alleen tweedehands nog maar kan krijgen snap ik dat goed en dat maakt me ook niet zoveel uit :)

    Ik heb trouwens vanavond nog eens dat tanker gedeelte van MGS2 gespeeld, en ik snap iets ff niet maar dat kunnen jullie wel verklaren denk ik :9

    Op het einde, net nadat je die foto's van Metal Gear hebt verstuurd aan Otacon....dan komen Ocelot en Gurlokovich in dat eindfilmpje de boel op stelten zetten zegmaar. Maar dan ineens heeft Ocelot op een gegeven moment een andere stem, en is er iets met zijn arm ofzo....en dan heeft Solid Snake het ineens over Liquid....dus hoe zit dan nou precies als ik vragen mag ?
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Aaah:),die arm van Ocelot he, dat is Liquid zijn arm. Ocelot zijn arm is door Grey fox(the ninja) in mgs1 afgehakt! En blijkbaar heeft ocelot Liquid zijn arm op zijn lichaam geplaatst(ja hij had toch een arm nodig he 8) ). En die stem, die is toch cool he, echt, Liquid is supercool!!! En ja, die stem, blijkbaar kwam Liquid tot leven via die arm(want Liquid van genetisch, en probeert tot leven te komen via die arm in ocelot:D) Maarja, Ocelot blijft Ocelot;).
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke dan snap ik um, maar Liquid is dus wel gewoon al dood dan (op zijn arm na dan :9) ?
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, door fox die
    Snake had liquid proberen kapot te maken(serieuze battle's mee gehad in mgs1) maar uiteindelijk is hij gewoon gestorven aan fox die. Maar ik zeg het u, die kerel was echt wel gestoord:D.
    ps: fox die is iets in je lichaam(Snake heeft dat ook in zich, door Naomi...)
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah oke dat had ik begrepen uit je MGS samenvatting :) Die heeft mij ook tot deze stap overgezet moet ik eerlijk zeggen....ik vond het al fijn dat er nu meer opheldering was voor mij qua verhaal, maar om het dan zelf nog te gaan spelen is natuurlijk het beste :D

    Ik wil mij ook helemaal voorbereiden op MGS4, tijd zat zou ik zo zeggen want die is hier voorlopig toch nog niet uit :9 Aangezien ik MGS2 op de eindbaas na (:mad:) dus zowat uitgespeeld heb, en MGS3 : Subsistence ook zeker helemaal ga spelen....wil ik toch ook MGS een keer uitgespeeld hebben snap je ?

    Ik kan hem wel lenen van diverse mensen die ik ken die um wel hebben, en jah ik kan ook bij mijn broertje achter de Gamecube kruipen voor Twin Snakes....maar das toch anders zegmaar ;) Ik wil um gewoon echt ZELF hebben voor de PS1 en dan lekker op me gemak, wanneer het mij uitkomt gaan spelen :)

    Kweet niet of je op het moment druk bezig bent behalve hier posten, maar anders mag je wel voor me meezoeken hoor....op ebay of waar dan ook :) En zet hier dan ff de link waar ik um kan kopen, echt je zou me een heel blij mens maken ! :D
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, volledig mee eens, wat je daar zegt van je broer zijn gamecube, zijn game,... Als het jou spel is,... op je gemakje,... geeft nog altijd een ander gevoel,daarom ga ik als mgs4 uitkomt ook een ps3 halen(ookal heeft mijn broer één). En die eindbaas in mgs2,allé, komaan, proberen, gewoon met de stinger, schieten op die muthafuckers, kan je ook geen chafgrenates,...gebruiken(is al lang geleden voor mij...)
    En je moet Solidus nog verslagen denk ik daarna:).
    En ik kan wel kijken voor mgs1 op E-bay,maarja, je moet geregistreerd zijn daar, als je via e-bay iets wil kopen,... en als ik kijk,dan is dat voor Belgie, en jij moet dat in Nederland kunnen kopen he?
    ...
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies je begrijpt het ;)

    En jah die Metal Gears op dat platform verslaan op het einde in MGS2, ik heb het keer op keer geprobeerd maar krijg het maar niet voor elkaar :mad: En dan daarna nog Solidus jah, dat klopt....

    Uhm jah oke ik moet in Nederland kunnen kopen, als er eentje te vinden is wil ik me speciaal daarvoor wel registreren dat maakt me niet uit....maar om te zoeken voor mij moet je dan ook speciaal in Nederland geregistreerd zijn of kan dat ook zonder ? Ken heel die site niet namelijk....anyways kijk maar, ik ben nu ook nog bezig :) Hoeft niet perse op ebay hoor, waar dan ook....prijs maakt me ook niet zo gek veel uit als ik um maar kan kopen :9
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb het zojuist gezien idd....op ebay niet in NL :mad:
    Misschien in Belgie wel dan ? Ben zelf ook nog ff verder aant kijken ondertussen....
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, Belgie staat mgs1 ook niet, sorry dude, ik zal nog een rondhoren,maarja, probeer hem in een gamewinkel 2de hans te kopen ofzo... of te huren,... of koop het van een kameraad,...
    Maarja, ik zal nog eens rondzien,maar ik vrees ervoor...
    In ieder geval, ik ga nu toch maar eens slapen
    Dus slaap goed he kerel!!! en tot morgen...
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al wat aanbiedingen gevonden op http://www.marktplaats.nl ik weet alleen nog niet voor welke ik ga :) In ieder geval bedankt !
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup het is gelukt :) Ik heb een bod gedaan bij een gast die MGS wegdoet + 2 strategyguides....hij vraagt er 50 euro voor en ik heb hem dat ook geboden.

    Is misschien in jullie ogen veel voor een gebruikte game, maar als het om games gaat (en zeker games waar ik hevig naar op zoek ben :9) is het mij qua geld niet gauw teveel ;) Ik hoop snel op antwoord van die gast, en als er mensen nog meer gaan bieden, ga ik daar natuurlijk weer boven zitten :9
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Jij bent echt zot man:D:D,maarja, die game is het geld wel waart;);)...
     
  16. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol en ik had al die jaren geleden het geluk om metal gear solid 1 bij de e-plaza te vinden voor het bedrag van 10 zielige guldens. :cool:
    Hij miste toen nog van mijn playstation collectie en ik wist dat ie goed was had ooit die demo wekenlang gespeeld.
     
  17. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, ik heb onlangs ook mgs1 op marktplaats gekocht voor €12 inc. :p Soms moet je geluk hebben zeker? ;)
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb ondertussen ook wel op meerdere advertenties gereageerd waar mensen minder vragen voor het spel. Probleem is echter dat ik het verrek om zoiets via de post af te handelen, daarvoor is mijn vertrouwen in de mensen gewoon te laag....

    Dus ik probeer het nu te regelen via een persoonlijke afspraak, en anders niet he :)
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Of je laat hun als 1e het spel opsturen zodat jij het kan testen ;)
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nogmaals het zoveelste bewijs

    Nogmaals het zoveelste bewijs voor de mensen die het niet willen geloven dat mgs4 op de tgs niet gerenderd was...:

    Metal Gear Solid 4 demo laat PS3 krachten zien

    Kojima Productions, de productiestudio van Metal Gear Solid man Hideo Kojima, heeft laten weten dat de demo van Metal Gear Solid 4 die op de aankomende Tokyo Game Show getoond gaat worden aan het publiek, volledig gebruik maakt van PlayStation 3 hardware. Geen gerenderde filmpjes, maar de ware kracht van de PS3 wordt getoond. (:))
    De Konami stand op de TGS zal heel erg in het teken staan van MGS. Niet alleen wordt de PS3 versie getoond, ook is er aandacht voor Metal Gear AC!D 2 voor de PSP en MGS 3: Subsistence voor de PS2.

    Helemaal in Kojima stijl zal Acid 2 een thema krijgen, en dit keer is het: “Solid Eye”. Wat we hier nu van moeten denken? Konami is er in ieder geval erg positief over. Volgens de uitgever zal het ons moeten gaan verrassen.
    bron: ownage

    Dit was wel al een iets ouder bericht hoor,maar het is de info die telt :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina