Nou boss (en anderen)....MGS heeft me de afgelopen nacht volledig in zijn greep gehouden
Ik ben omstreeks half 1 's nachts begonnen vanaf het punt dat Meryl voor mij een poort openmaakt (net voor het sneeuwveld waar je tegen Raven in de tank vecht), en ben rond half 8 's morgens gestopt op het punt dat ik Sniper Wolf heb gedood (
), net voor het einde van disc 1 dus....
Wauw ! Wat een game
Moet wel zeggen dat ik op sommige punten bestwel vaak dood ben gegaan, en het scheelde ook nogal dat een vriend mij van te voren had verteld dat je tijdens het gevecht met Psycho Mantis je controller in port 2 moet doen zodat ie dan niet je gedachten kan lezen....anders was ik daar zelf niet zo een, twee, drie opgekomen denk ik
Er is mij nu ook een hele hoop meer duidelijk over gewoon het hele achtergrond verhaal van de eerdere Metal Gear games (door de Briefing Mode en het nalezen van de eerdere missies van Snake in het menu, welke jij boss ookal voor mij had samengevat in je PM
)....dit alles maakt het geheel zoveel beter weet je !
Ook de connectie met Big Boss, de "vader" van Solid en Liquid en vermoordt door Solid zelf, daar ben ben ik nu allemaal achter gekomen....allemaal zo ontzettend vet uitgewerkt
Nu kan ik al bijna helemaal niet meer wachten op MGS3 : Subsistence (zou haast naar de winkel rennen om gelijk Snake Eater te halen, maar ik moet me inhouden omdat ik toch liever op Subsistence wacht en ook vanwege geld enzo
) omdat ik nu weet dat je dan zelf met Big Boss mag spelen
Kortom boss toen je mij je PM stuurde over de samenvatting van het verhaal van MGS en de hele Metal Gear geschiedenis, en je mij sterk aanraadde om MGS toch eens te gaan spelen....ieder woord daarvan heb je van mij gelijk gekregen
MGS is idd een topgame, en dan heb ik um nog niet eens helemaal uit
Klik om te vergroten...