1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik hoop niet dat de PS3 de 360 gaat 0wnen.. =(

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Wat hoop je dan? als ik vragen mag? Dat de xbox 360 de ps3 gaat ownen of dat ze allebei het heel goed gaan doen? Ik hoop het laatste, mijn broer daarentegen, is er vrij zeker van dat de ps3 de xbox 360 dik gaat ownen:D,maarja, dat is mijn broer hé...

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een update tussendoor : ik heb Metal Gear Solid de volledige game + de Special Missions na een onderhandeling (met een vrouwelijke gamer notabene, no offense maar die kom IK gewoon niet veel tegen :9) kunnen kopen voor 30 euro....verwacht het pakketje deze week nog thuis, en anders weet ik dat vrouwtje te vinden :9;)

Kan ik dus toch nog lekker aan de slag gaan met MGS, en dus tussendoor afwisselen met het verslavende Metal Gear Acid voor de PSP :D

Ow en ik ben het overigens met boss eens, fanboys zul je altijd blijven houden die een ander het plezier van een andere console niet gunnen....of jaloers zijn of weet ik veel wat. Maar ik hoop ook echt dat zowel de X360 als de PS3 de mensen hetgene gaan brengen waar ze het ding voor kopen : een nieuwe generatie vette games in een nieuw vet game-tijdperk ! :D:) Ik kan niet wachten op beide, gelukkig is de X360 er snel om mijn "honger" te stillen....en dan duurt het nog ff voordat de PS3 er is, maar das eigenlijk alleen maar positief want dan kan ik mijn banksaldo weer ff bij laten komen in de tussentijd :9

Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :):) Cool dat je mgs1 gaat uitspelen...;), en thanx voor dat laatste stukje tekst, ben volledig met je eens!;)...

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow en boss, ik heb het gisteren nog eens geprobeerd ; de Metal Gears afschieten met de Stinger op het laatst in MGS2....maar weer geen succes :mad:

Uhm hoe loop het af nadat je de Metal Gears en Solidus hebt verslagen want dat wil ik nou toch eindelijk weleens weten :9 (doe maar in spoilertags anders boss ;))

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, dat is één van de moeilijkste vragen die je me tot nu toe gesteld hebt:D, heb juist zitten nadenken,... Maar het laatste van mgs2 is toch behoorlijk ingewikkeld, ik moet de game eerst nog een uitspelen voor ik dat echt tegoei kan uitleggen. Maar ik ging de game zowizo nog uitspelen voor ik mgs4 heb:). In ieder geval het heeft allemaal met the patriots te maken... Maar ik zal het binnekort wel eens uitleggen;)...

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke....als jij er ook nie veel wijs meer uitkomt tegen het einde van MGS2, dan hoef ik me in elk geval niet te schamen :9 Je bent het dus met me eens dat het dan allemaal best wel heel errug vaag wordt allemaal, ook met die Colonel die Raiden begeleidt door het hele spel die dan raar gaat doen enzo :confused:

En dat het iets met The Patriots te maken heeft zal bestwel, it makes sense in ieder geval....gezien de titel van MGS4 :)

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oud nieuws samengevat!

Pasgeleden tijdens de Tokyo Game Show (TGS) kregen we een prachtige trailer te zien van Metal Gear Solid 4 - Guns of the Patriots. Snake is een paar jaartjes ouder, maar vooral ook volwassener en gespierder geworden. Alle Metal Gear Solid fans zijn natuurlijk hongerig naar nieuwe informatie. Nou, geestelijk vader Hideo Kojima heeft onlangs in een interview met dagbladet.no het één en ander aan info uit de mond laten vallen.

Kojima wil in Metal Gear Solid 4 - Guns of the Patriots minder tijd en energie besteden aan zijn soms ellenlange dialogen. Deel 4 gaat meer draaien om lichaamstaal en emotionele gelaatsuitdrukkingen. De kracht van de PlayStation 3 maakt dit alles realiseerbaar. Door de geavanceerde techniek is het mogelijk om de gezichtsanimaties van de spelkarakters zodanig vorm te geven dat emoties meer zeggen dan duizend woorden.

Verder blijkt dat de first person shooter elementen niet in Metal Gear Solid 4 - Guns of the Patriots als zodanig zullen voorkomen, ondanks het eerste persoonsperspectief dat we zagen in de trailer van de zeer gewilde PS3 game. Het derde persoonsperspectief zal nog steeds de boventoon voeren. Kojima en zijn team hebben ons wat dat betreft dus een beetje in de maling genomen. Verder zou de trailer scherper zijn dan dat de uiteindelijke versie zal kunnen laten zien. Kojima wil onder andere diverse kleurfilters gaan gebruiken om de game mee te bewerken. Hoe dit er precies gaat uitzien, weten we nog niet exact. Computerandvideogames.com heeft een samenvattende opsomming gemaakt van de uitspraken van Hideo Kojima over Metal Gear Solid 4 - Guns of the Patriots in het genoemde interview, we geven het hieronder als citaat weer (je mag het voor jezelf vertalen):

Citaat van Computerandvideogames.com:
    • Technology has evolved where emoting can now be done through relying less on words and more on facial animations and subtle gesturing. On next gen, you can look at a character and know what they are feeling, as opposed to relying on hearing their voice.
    • Snake will not die in this game, nor is this the end of Metal Gear.
    • Kojima will not be as involved as previous, but he will produce the next games.
    • As long as the masses want Metal Gear, he will continue to make Metal Gear games.
    • He will not Make Metal Gear 5 himself, as it will impact the development of Kojima's next project - a project he's been thinking about for the last 2-3 years, which is totally new and 'special'.
    • Snake's age will be used to illustrate that he's been fighting and fighting and fighting. This will be used to give his character more colour. This mirrors Kojima's own life where he feels with each game he's ageing, and the game series itself is growing old much like Snake.
    • The FPS part of the trailer was meant as a joke. He wanted to use that section to show where he feels FPS games are going and simulate it. Graphically it may look like an FPS, but it's still a hide and seek game.
    • Everything you saw on the trailer was built on an early PS3 devkit. The developers at Kojmia Productions hate using computers to show off their games.
    • Everything you saw on the trailer will be possible for in-game footage(realtime)...
    • ...when the game is released next year - 2006!
    • Because of available higher resolution, the game looked too sharp and clean and had to be dirtied up with movie effects. Effects the team uses in cutscenes are now possible in real-time, such as light beaming through the curves in people's ears and other subtle details.

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vette shit ! :D Ik vind vooral dat ene zinnetje "As long as the masses want Metal Gear, he will continue to make Metal Gear games" erg positief :)

Vanaf vandaag kan ik overigens beginnen met, wat jij en vele anderen boss, de beste game allertijden vinden...namelijk Metal Gear Solid :)

Jazeker, het is me gelukt om via marktplaats aan een Metal Gear Sold + Special Missions te komen....het pakketje is vandaag bij me aangekomen en alles is compleet en in goede staat :D

Dan heb ik deze legendarische game-serie straks helemaal compleet, MGS2 : Substance had ik al....nu nog MGS3 : Subsistence (hoop voor die tijd deeltje 1 uitgespeeld te hebben, wat me nog op een vraag brengt boss : is deel 1 groter dan deel 2 of kleiner, of zal het niet veel schelen ?) en dan uiteindelijk MGS4 : Guns of the Patriots :)

Ik laat je binnenkort wel ff weten hier wat ik van MGS vind, maar volgens mij kan dat niet tegenvallen....vond deel 2 in elk geval bijzonder vermakelijk ;)

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    MGS : Special Missions doet het niet op de PS2, als ik me niet vergis.

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou kunnen wat je daar zegt, maar die hoefde ik ook niet perse....die kreeg ik er gewoon bij :9

Het gaat mij voornamelijk om de volledige game :)

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben nu dus bezig met Metal Gear Solid, ik ben nog niet echt superver (zit nu bij het eerste gevecht met Ocelot) maar idd....ik heb echt wat gemist in mijn PS1 tijdperk :9 Maar ach ja, beter laat dan nooit he ;)

Tot nu toe vind ik um echt super, echt gewoon het herkenbare sfeertje wat mij in MGS2 ook zo aantrok. Het was wel ff wennen toen ik er achter kwam dat je in deel 1 niet vanuit de eerste persoon kunt schieten, maar dat zijn maar kleine details :)
    Kortom : vette shit ! :D Hierna nog een keer deel 2 proberen uit te spelen, en ondertussen Metal Gear Acid op de PSP ook nog ff finishen :) En dan kan ik straks ook lekker met MGS3 : Subsistence aan de slag, met een betere achtergrond van de MGS serie dan dat ik tot nu toe had ;) En dan uiteindelijk MGS4, de game waar ik ook steeds meer naar uit zit te kijken. Jaja, ik zit weer helemaal in het Metal Gear sfeertje :9:D

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    @ Z3R0-P4R4DOX ik was vergeten op je vraag te antwoorden:)
    Het is ongeveer hetzelfde, ligt rond de 16 uur a 17 uur(mgs 3 daarentegen bij mij:een 22 uur),als je alle filmpjes bekijkt, niets doordrukt... maar ik moet wel zeggen dat ik mijn games nooooit in een haast uitspeel, allé, wel zo soms op een weekend of op een week he, maar dan heb ik heel snel lang doorgespeeld,maar ik bedoel, ik doorloop nooit een game, dus heeft een ander misschien mgs1 op 14 uur uitgespeeld...:)
    Maar ik moet wel zeggen, jij en ik hebben echt dezelfde smaak qua games!:D(allé, niet allemaal natuurlijk, zo ben ik enorm fel voor ninity nine nights,allé, kijk ik enorm naar uit, mss jij niet?...,maar ik heb toch al dikwijls gemerkt dat onze smaken voor games serieus hetzelfde zijn:D)
    Daarom kijk ik er ook heel fel naar uit om online met de xbox 360 jou ass te kicken!:p:p

14. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tip voor jou met metal Gear Ac!d als je tegen metal gear moet niet de computer het beste deck laten maken.
    Geloof me dat eindbaasgevecht duurde zo bij mij 2 dagen en daardoor verveelde ik me wel effe.
    Ik had dat baasgevecht nog eens gedaan en toen binnen 1,2 uur neem die raketten voor snake mee die op machines locken.( niet die andere die je zelf moet sturen daar heb je niks aan)
    En neem voor dat meisje een hoop healing dingen mee met goede guns.
    Als je er bent zal je vanzelf weten wat je met die dingen moet doen.
    Veel geluk daarmee als je jezelf effe los kunt koppelen van mgs 1 natuurlijk. *) :cool: :D

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ boss : Oke bedankt, ja ik druk sowieso nooit geen tussenfilmpjes of gesprekken door....dat vind ik zonde want daar zit juist het verhaal grotendeels in verwerkt :)
    Dat we min of meer dezelfde smaak hebben viel mij ook al eens eerder op, we zullen tegen de tijd met de X360 idd wel eens ff kijken welke games we samen kunnen spelen ;)

@ masterninja : Ja ik laat de computer sowieso nooit mijn decks maken, dat doe ik altijd liever zelf :) Na elke missie (als ik weer nieuwe kaarten heb verzameld en gekocht) ga ik mijn deck altijd opnieuw editten met de kaarten die ik op dat moment het beste vind of mij het meest geschikt lijken. Maar in elk geval bedankt voor de tip :D Ik speel Metal Gear Solid en Metal Gear Acid nu momenteel afwisselend :9

16. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja ok ik liet dus wel de computer mijn deck maken ik dacht eerst altijd dat ie me de beste kaarten voor een bepaalde level gaf bleek dus op het laatst niet zo.:D
    Maar als je zone of the enders kent click bij password en typ in Jehuty dan krijg je de Jehuty kaart die is niet super bijzonder maar ik vind Zone of the enders echt cool.
    Er zijn zo nog meer geheime kaarten die je kunt unlocken maar Jehuty is de enigste die ik uit mijn hoofd ken.

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou boss (en anderen)....MGS heeft me de afgelopen nacht volledig in zijn greep gehouden :9 Ik ben omstreeks half 1 's nachts begonnen vanaf het punt dat Meryl voor mij een poort openmaakt (net voor het sneeuwveld waar je tegen Raven in de tank vecht), en ben rond half 8 's morgens gestopt op het punt dat ik Sniper Wolf heb gedood ( :'-( ), net voor het einde van disc 1 dus....

Wauw ! Wat een game :D Moet wel zeggen dat ik op sommige punten bestwel vaak dood ben gegaan, en het scheelde ook nogal dat een vriend mij van te voren had verteld dat je tijdens het gevecht met Psycho Mantis je controller in port 2 moet doen zodat ie dan niet je gedachten kan lezen....anders was ik daar zelf niet zo een, twee, drie opgekomen denk ik ;)

Er is mij nu ook een hele hoop meer duidelijk over gewoon het hele achtergrond verhaal van de eerdere Metal Gear games (door de Briefing Mode en het nalezen van de eerdere missies van Snake in het menu, welke jij boss ookal voor mij had samengevat in je PM :))....dit alles maakt het geheel zoveel beter weet je ! :D

Ook de connectie met Big Boss, de "vader" van Solid en Liquid en vermoordt door Solid zelf, daar ben ben ik nu allemaal achter gekomen....allemaal zo ontzettend vet uitgewerkt :D Nu kan ik al bijna helemaal niet meer wachten op MGS3 : Subsistence (zou haast naar de winkel rennen om gelijk Snake Eater te halen, maar ik moet me inhouden omdat ik toch liever op Subsistence wacht en ook vanwege geld enzo :9) omdat ik nu weet dat je dan zelf met Big Boss mag spelen :)

Kortom boss toen je mij je PM stuurde over de samenvatting van het verhaal van MGS en de hele Metal Gear geschiedenis, en je mij sterk aanraadde om MGS toch eens te gaan spelen....ieder woord daarvan heb je van mij gelijk gekregen ;) MGS is idd een topgame, en dan heb ik um nog niet eens helemaal uit :9

Laatst bewerkt: 30 sep 2005
  18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Kijk, en zo hoort het ;)

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    _O_ Ik kan maar 1 ding zeggen, je bent een gamer naar mijn hart!...
    Echt, sommige vinden mgs fake(?) en weet ik veel allemaal, maar dat zijn lozers in mijn ogen, zo simpel is het, je moet het gespeeld hebben, zo simpel is het:)
    Overlaatst zei iemand tegen me dat mgs fake leek voor hem, die mensen weten niet over wat ze praten,...
    Maarja, maakt niet uit:)
    Z3R0-P4R4DOX, ik hoop dat je ook ninety nine night gaat kopen, want dat spel gaat volgens mij ook enorm veel diepgang hebben(en terwijl is het nog een hack en slash game, velen in dat genre hebben geen diepgang, of toch weinig, maar de makers van ninety nine nights zijn gewoon enorm goed, maken altijd speciale games,dit kan geen gewone hack en slash game worden) maar ik hoop gewoon dat je dat game gaat kopen(als het echt goed is natuurlijk, ik moet ook nog zien of het echt wordt zoals ik denk dat het gaat worden,anders heeft het natuurlijk geen nut om het te kopen, zou spijtig zijn) omdat je naar het schijnt in dat game online tegen elkaar om landen kunt vechten, moet toch enorm cool zijn _O_ , samen met honderden man(computergestuurd) plus dan nog een deel personages daartussen door mensen bestuurd, hopelijk kunnen we dan samen vechten met een hele groep tegen anderen,... Dat zou echt een avontuur worden, en dan zou ik je wel aan mijn zeide willen:D,zoals snake en otacon samenwerken of snake en gray fox(ninja),of met raiden...samenwerken :cool: (otacon is nu wel niet cool,maar je begrijpt me wel) Zo van die zaken wil ik in de toekomst met online gaming, en zo van die oorlog,... spreekt me ook enorm aan, zeker om tegen een ervaren andere persoon te vechten, en die dan te kunnen verslaan _O_ , en bijgestaan worden door andere mensen, prachtig gewoon, zo een zaken zou ik nooit van mijn leven willen missen!...

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    En dan wil ik dan ook wel joinen;)
    Nee zo'n soort game lijkt mij echt vet!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina