1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Mgs4 E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Trouwens, what the fuck is up with Raiden? Waren ze daar in die wereld zn harses ook al zat en moest ie dus een soort masker op? :D

2. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja maar vind 'm iets minder.Btw op jou reacties zit ik niet echt te wachten zeker niet nadat ik jou reacties vandaag had gelezen.Hoe zielig zeg :{

/Mod Jouw reacties zijn over het algemeen ook alles behalve beleefd en correct, gedraag je eens een beetje a.u.b.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2006
  3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    whahah, ja man, nu lijkt ie tenminste niet meer op een meid. Hij is nu ninja en daar ben ik echt blij mee, de ninja ownt! vooral als eindbaas in 1 (daarom is de originele wel beter maar die stomme Liquid heeft hem platgecrushed! :mad:
    * haalt mooie herrineringen op van die goede oude tijd

en Meryl was ook vrij schokkend! was Campbell trouwens niet dood verklaard in deel 2 :confused: (toen uiteindelijk bleek dat die campbell waar Raiden telkens mee zat te lullen gewoon AI was)?

Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zoiets heet een eigen mening hebben en die mag ik gewoon neerzetten. Kan je er niet tegen, dan lees je ze maar niet, is jou probleem.

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben de trailer aan het downen. Naar het schijnt is het niet normaal. Geef straks pas conclusies en stuff...

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Denk dat jij hem wel waardeerd. :cool:

7. Tecnomic

Tecnomic Guest

Meest indrukwekkende next gen game tot nu, niet normaal man :eek: _O_

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste grafix is niet alles :p
    ten tweede grafix zijn niet eens supergoed, goed maar ik vond het niet schokkend.
    @ Boss: Je komt veel oude bekenden tegen ;)

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oké, ik heb de trailer gezien! Niet normaal!!!!!!!!!!!!!! Dit is echt abnormaal. Ik heb nog nooit zo'n serieuze trailer gezien! De sfeer is anders, maar geweldig, ik hou ervan! Het hele concept is anders, echt geweldig! En die graphics,... _O_ En iedereen mag zeggen wat hij wil van Raiden, maar die kerel ziet er hier gewoon fucking geweldig uit, damn, die is cool en sterk geworden. Otacon ziet er een stuk stoerder uit_O_ , naomi, collonel zijn ook interessant:). En dan snake, ik moet er bijna van huilen wat er allemaal aan de hand is met hem. Hij ziet er zeer stoer uit(stoerder dan tgs), maar wat scheelt er toch!?:'-( In ieder geval, het is een feit dat deze game diepgaand gaat zijn, misschien wel één van de eerste games ooit waar ik mee gaan huilen, wie weet he...

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb vandaag bijna alle filmpjes bekeken, en MGS 4 was het enige filmpje waarvan ik echt onder de indruk raakte (van de vorige trailer ook al). MGS op de PSX heb ik met plezier gespeeld en MGS 2 op de PS2 ook. De andere delen heb ik verders nooit gespeeld, maar MGS 4 wil ik zeker hebben :cool:.

11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    tecnomic is weer bezig, wat een NERD. Dus gears of war fight night round 3 pgr king kong komen allemaal niet in de buurt.

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    huilen gaat dan weer net te fur :p
    je hebt Meryl overgeslagen BTW die toch wel een schok is, maar waarom is de rest minder oud? :confused: zou dit toch gewoon de big boss zijn. Dan weten we natuurlijk ook weer wrom hij maar 1 oog had.. hmm vaag

13. Tecnomic

Tecnomic Guest

8) 8) Gozer doe aub niet zo achterlijk :{

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Qua genre kan je die twee niet echt met MGS vergelijken. Ook niet qua graphics. De statement dat geen één Xbox 360 game in de buurt komt is ook niet echt terecht. Oblivion (niet te vergelijken qua genre) ziet er toch echt next-gen uit, waar ik met next-gen bedoel t.o.v. de vorige generatie hardware/software.

Maar laten we deze thread nu niet verder opvullen met zogenaamde next-gen vergelijkingen. MGS 4 ziet er op de PS3 gewoon top uit, wat je ook gewoon terecht kan en mag verwachten. En dat geldt ook voor de Xbox 360. Elke exlusieve game heeft zijn eigen grafische stijl, en is daarom niet makkelijk meer of minder next-gen te bestempelen.

15. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik denk dat Raiden van "de loser van mgs2" naar "kickass in mgs4" gaat. Hij ziet er echt geweldig uit in cyborg vorm en gelukkig is het niet zo'n loos pak als Olga aanhad in mgs2 want je ziet echt delen van het pak geintegreerd in het lichaam van Rainen (net als RoboCop). Je ziet bv dat de kaak van Raiden meganisch is.

Snake ziet er depressief uit, al dat oorlog voeren zal em wel geestelijk aangetast hebben maar er zal wel wat gebeuren zodat hij zichzelf niet neerknalt.

De rest is minder oud omdat het maar een paar jaar na MGS2 afspeelt.
    Als het echt 30 jaar later was dan zou Revolver Ocelot dood zijn.
    En Big Boss heeft zijn eyepatch op zijn andere oog zitten dan Solid Snake.

Het is dus iig wel Solid Snake en geen Big Boss zoals de meeste zullen denken, Snake is net Als Solidus stukken ouder geworden. Of het te maken heeft met het clonen, snelle celgeneratie of een slimme truuk van Hideo is dus nog ff afwachten.

16. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand de 15 minutende trailer van op de konami stand gezien? Die zou echt super vet zijn!

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de trailer nu al een paar keer gezien(ook HD) en het is gewoon geweldig. Ben zooooo benieuwd naar het verhaal, alles gewoon! De nieuwste trailer van E3 kan ik nog niet vinden,maar die wordt zeker nog wel gepost vandaag of deze nacht.
    En ik heb zo het gevoel dat de cirkel met snake, big boss, rond gaat. Als je begrijpt wat ik bedoel. Big Boss was een supersoldaat, een zeer goede soldaat! Door de regering en shit is hij "zogezegd" slecht geworden,maar hij is altijd goed geweest denk ik zoals Boss(De Big Boss leidster_O_ ). Nu heb ik zo het gevoel dat Snake meer en meer in de schoenen van Big Boss komt te staan. Het lijkt er zelfs wel op dat Snake een einde aan zichzelf wil maken...:eek: Maarja, we zien wel:)
    En Revolver Ocelot ziet er geweldig uit!_O_ Ouder, maar nog cooler! Raiden, onbeschijflijk! Myrell, cool, Otacon, stoer, Naomi, Collonel, interessant,...:). Ik ben echt blij met die trailer(superenthousiast) :)(en aan de andere kant droevig...)

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    De volledige nieuwe trailer gezien!!!!!!!!!

Ja ik heb hem gezien, een trailer van 15 min! Echt niet normaal! Dit is te vet voor woorden! Dit is voor mij mijn absoluut hoogtepunt van de E3! Echt_O_ . Maar de trailer is wel superhard(Naomi's woorden, 6 maand, snake's woorden, aan elke bloodline zit een einde... Wil Kojima echt afsluiten met 4? Of alleen alsluiten met Snake?...) In ieder geval, ik ben er stil van geworden. Deze trailer overrulled alles voor mij:). Echt, way to go Hideo, zoals gewoonlijk!
    edit: Ook snake's pak is supercool(camo, herkleuren,...) en Raiden is abnormaal cool en sterk geworden, een killerbeast!!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je hem gezien dan?

20. Tecnomic

Tecnomic Guest

Er komt eindelijk een ''echte'' MGS voor de PSP en het ziet er ook indrukwekkend uit _O_ De toekomst van de PSP ziet er rooskleurig uit :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina