1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Mgs4 E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
  2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Totdat de handheld van microsoft op de markt komt.
    Dan wordt het weer een 'driestrijd'.

Over MGS. (ontopic)
    Ik heb een trailer gezien van de game, en die maakte veel indruk op mij.
    Maar nu ik die controller van de PS3 heb gezien... Ik weet het niet hoor. Ik vind die controller helemaal niks.

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
  4. Tecnomic

Tecnomic Guest

Bedoel je nou de ''kleine laptop'' van MS of de handheld die aangekondigt moet worden ? Maar goed ik geef ze helaas geen kans aangezien Sony en al helemaal Nintendo op dit gebied gewoon een te grote voorsprong op hun hebben.De PSP is de snelst verkochte handheld dus het is maar even dat je het weet ;)

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik. Dan zeg ik twee dingen: de handheld van microsoft wordt een flop en de PS3. Maar dit is niet echt de plek om dit te bespreken.;)

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Kijk erg uit naar mgs 4, maar ben niet overtuigt van de ps3. Tziet er allemaal nice uit, gelijk aan de 360 ongeveer wat logisch is, maar naast mgs 4 geen games die ik echt er voor zou willen hebben, en voor mgs4 haal ik niet een console in huis van 600 euro. Wacht wel op mgs 5 ofzo, dan zijn de prijzen ook wat vriendelijker en misschien brengen ze dan ook nog wel een betere controller uit. Kreeg al last van m'n handen op m'n ps1, waarom ze nu nog steeds hetzelfde hebben kan ik echt niet bij|:-

Maar mgs rulled wel altijd, hou het eerst wel bij metal gear acid 2:+

7. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Vette trailer _O_

Alles heeft een ID tag, wapens etc.
    Je kan dus niet zoals de oude mgs gewoon ff ammo of een wapen pakken.

Battlecontrol, alles word dmv monitors bijgehouden.
    No place to hide, op je suit na dan. Geweldig met die camouflage.

You're whole body is beginning to decay, dus toch omdat ie een cloon is.
    Zijn cellen beginnen uit elkaar te vallen.

En Raiden, echt een geweldige comeback.
    Ik vond het niet erg dat hij in deel 2 zat maar hoe hij nu in deel 4 is, is gewoon geweldig.

En leuke einde van de trailer, eerst 2006 waarbij ik dacht..wtf!!??
    Daarna 2008, toen dacht ik helemaal "dat word lang wachten".
    Maar uiteindelijk is het 2007 geworden.

MGS4 _O_

8. Tecnomic

Tecnomic Guest

De PS3 mag dan niet echt een geweldige indruk hebben achtergelaten, maar om dan nu al van een flop te spreken is wel erg krom he.Sony is nog steeds marktleider dus denk dan ook niet gelijk dat Sony het op zal geven, bij lange na niet.Let maar op volgend jaar zul je de knallers voor de PS3 gaan zien waaronder MGS 4, FF 13 en nog veel meer.

9. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Het zal nog wel even duren voordat FF13 in europa uitkomt.
    Ik gok op 2008 of 2009. Ik denk ook niet dat de ps3 een flop zal worden, er komen gewoon teveel goede of bekende games op de ps3 en de fans zullen alleen daarom al een ps3 kopen (en dat zijn er een heleboel).

10. Tecnomic

Tecnomic Guest

Nou ik denk en hoop dat FF 13 volgend jaar uitkomt, wat misschien niet zo heel gek is aangezien de game al een tijdje in ontwikkeling is en de rpg's straks heel snel in Amerika en Europa uit kunnen worden gebracht ivm de enorme ruimte op de Blu Ray en er zo dus veel talen op gezet kunnen worden.

11. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ook deeltje 4 van MGS zal briljant worden. Je hoeft er eigenlijk niet eens over te discussieren. :)

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Al mijn oude helden in next-gen graphics, plus die vernieuwingen die me toch wel interessant lijken. To ps3 or not to ps3? Dat is de vraag, zonde dat hij voor mij vrij duur is. :eek:
    MGS4 ga ik zeker in de gaten houden.

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
  14. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Hét nummer om in de stemming te komen. Inderdaad een heerlijk nummer om het MGS-gevoel bij te krijgen :cool:

Heb ondertussen alle MGS4 trailers gekeken die er te zien zijn, voor zover ik weet dan, en het kan niet anders dat ook deze weer geniaal wordt. MGS1 en 2 heb ik veel te vaak uitgespeeld en ze blijven gewoon super. Binnenkort toch maar eens deeltje 3 kopen, nu ik daar eindelijk de kans voor heb.

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    "Dear Mr. Kojima, Jump in."

[plaatje]http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/707/707918/e3-2006-dear-mr-kojima-jump-in-ad-20060511021024189-000.jpg[/plaatje]

Bron.

Zou wel heel erg vet zijn, een MGS op de Xbox 360 :eek:. Laten we het hopen!

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt zwaar onder de indruk van MGS4....kheb er eigenlijk geeneens woorden voor 8) Niet alleen grafisch hoor, maar zeker ook qua verhaal denk ik dat we een behoorlijke climax gaan meemaken in de serie....mocht dit echt Hideo's laatste Metal Gear game worden, dan weet ik zeker dat hij de serie waardig gaat afsluiten _O_

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

Dat gaat helaas niet gebeuren want Hideo Kojima zei het volgende:

bron

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

Moet je zijn gebit zien. :eek: De graphics zijn zo ongelofelijk.

Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  19. Tecnomic

Tecnomic Guest

Uhm welk gebit? Ik zie niks :D

Maar goed ik weet niet of je het real-time video een tijdje geleden hebt gezien ? Snake is gewoon zo erg gedetaileerd, niet normaal is dat :eek: Bij vooral zijn snor komt dit duidelijk naar voren.

Mocht je 'm nog niet gezien hebben dan zoek ik 'm met alle plezier voor je op :9

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2006
  20. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina