1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Mgs4 E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

Tecnomic Guest

Had 'm al gezien _O_ _O_

Dit is dus de laatste deel uit de franchise, maar zullen we MGS ooit nog terug zien ?

Als dit niet het geval is dan zou dat echt jammer zijn, want we verliezen dan een gouden franchise/icoon :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2006
  2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, op de PSP....een nieuw deel met Big Boss in de hoofdrol :cool: Kijk ff op de frontpage van PSPWorld voor het bericht ;)

3. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Onmogelijk dat we MGS niet meer terug zullen zien. Ik verwacht echt nog wel een vervolg, waarschijnlijk (en helaas) zonder Solid Snake dan.

4. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja dat wist ik wel maar ik bedoelde een nieuwe deel op de console van Sony ;)

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ja mijn fout, de PSP is van Nintendo....was ik ff vergeten :+ 8)

6. Tecnomic

Tecnomic Guest

Stoned ? :+ :9 ;)

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was sarcastisch bedoeld dude....jij had het over een eventueel nieuw deel van Metal Gear Solid op een console van Sony, dus ik reageerde ff heel bijdehand door te zeggen dat de PSP natuurlijk niet van Sony is :+

En verder, nee daar ben ik mee gestopt.... ;)

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zou wel jammer zijn als dit echt het laatste deel zou zijn. Het is toch een stukje gamegeschiedenis. Snake is echt uitgegroeid tot een game-icoon, net zoals een Mario, een Sonic en een Zelda.

Aan de andere kant begrijp ik het ook. Het zijn games waar heel veel aandacht en tijd in moet worden gestoken. Kan me wel voorstellen dat je daar een keer genoeg van krijgt. Alhoewel Kojima daar anders over denkt.
    Op de PSP zullen we denk ik inderdaad nog de nodige MGS delen gaan zien.

9. Tecnomic

Tecnomic Guest

Dat zou ik ook zeggen hoor :9 ;)

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, zou idd jammer zijn. Maar het is zowizo het laatste game waar Hideo director is(normaal, misschien maakt hij nog een game daarna :D). En dat is op zijn eigen al een must om de game te kopen voor mij. Het project voor 360 en de Wii is hij namelijk alleen producer, wat trouwens heel goed is,maar ik vind het gewoon spijtig dat we geen meesterwerken meer gaan krijgen na deze game waar hij zijn volledige "hem" in steekt. Dus ik denk, als Hideo vertrekt, vertrekt Snake ook(sterf snake). Maarja, hopelijk ben ik op dat vlak mis, want ik denk dat dan wel eens de tranen de vrije loop op kunnen. In ieder geval, ik ben zeer benieuwd naar mgs4.
    ps: Er zit trouwens veel meer informatie in de trailer dan de meeste denken...

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke jij wint :+
    Back ontopic dan maar ;)

EDIT : Ik had het tegen Tecnomic, maar boss was me ff voor :) Trouwens boss, wees vrij om uw gedachtenspelingen over die trailer ten allen tijde met me te delen hoor....ben wel heel benieuwd geworden nu :cool:

Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  12. Tecnomic

Tecnomic Guest

Op dit moment heeft Hideo Kojima alleen een game in de planning voor de Wii, maar voor de 360 op dit moment geen een ;)

13. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik leuk vind aan de trailer dat de personages van mgs1, mgs2 en mgs3 aanwezig zijn.

ook leuk is dat het filmpje ook begint waar mgs3 eindigde aan het graf van de boss mmm die herrinneringen.

wat ik wel wat minder vind in de game voorlopig is die soort van mechs ik vind dat persoonlijk nog niet echt geslaagd maja da zal wel inorde komen.

en btw wie zegt dat raiden gay is heeft met mij te doen.
    die jongens die gewoon de max mamamia wat is die prachtig gemaakt.

en over de old boss ben ook benieuwd.
    dit dit echt het einde van hem of niet ben benieuwd.
    ook als je aandachtig naar de text kijkt zul je ook een beetje begrijpen waarom hij zelfmoord pleegt.
    zoals boss als zij als je echte mgs fan bent weet je dat er in die trailers altijd wat meer schuilt

14. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen check aub die nieuwe trailer op www.playsyde.com echt gvd deze game gaat ownen.
    RAIDEN RULEZ!

15. Tecnomic

Tecnomic Guest

Deze trailer duurt toch 15 min. he ?

16. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is de extended versie,

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Om een voorbeeld te geven. Al die soldaten(onder leiding van Ocelot(eigelijk Liquid) worden allemaal continu gecontroleerd door Outer Heaven(denk aan mgs1, denk aan Liquid, ocelot,...). Elke soldaat heeft nanotechnologie in zich zitten. Dit is een oorlog die volledig gecontroleerd word(ook als er iemand dood is, dan weet Liquid het, door die ID weapons, en ga zo maar door...). Bij wijze van spreke zet Liquid in die hoek een soldaat, in die steeg een soldaat, laat hij daar die soldaat een rond doen, en noem maar op. Het is allemaal perfect gecontroleerd. Ook heeft Hideo Kojima ooit gezegd dat hij van plan was een oorlog tussen snake's army tegen Ocelot's army in het spel te steken. Maar met playstation 2 ging dit niet, omwille van de kracht. Ik denk dat in mgs4 een soort van gigantische oorlogszijne gaat plaatsvinden tussen Snake en Ocelot(eigelijk Liquid). Er gaat in ieder geval veel plaatsvinden. Er zijn nog dingen in de trailer waar logisch nadenken is vereist, maarja, simpel is het allemaal niet om uit te leggen. Zo zegt Myrell ook dat ze de nieuwe foxhound zijn,... En daar waar Snake aan het graf staat. Tja, ik zou denken Big Boss. Ook al heeft Snake zijn "eigen vader" vermoord, Big Boss is als Boss, en Snake is als Big Boss, snap je:9 , Maarja, daarvoor moet je eerst mgs3 gespeeld voor hebben. En daar staat Snake dan vol respect, terwijl hij misschien nadenkt van, hij had gelijk, hij wilde me dat punt doen bewijzen, terwijl ik hem er voor moest doden(net zoals met big boss en boss). Maarja, je kan dan ook beginnen te denken dat hij aan het graf van Gray Fox staat(ninja, mgs1), tja, tuurlijk, er zijn veel mogelijke taferelen,... In ieder geval, Hideo Kojima is een man met velen vraagtekens, en zelfs voor de grootste mgs fans laat hij vraagtekens_O_ en dat is gewoon geweldig, die mysterie rondom die trailer, en noem maar op. Die man weet precies met wat hij bezig is. Ook zo, in mgs2 speel je met Raiden, en helpt Snake je op sommige momenten. Die momenten vond ik dus geweldig he. Ik haatte het bv. dat de game door Borig volledig de grond in gestampt werd in de pu toen... Maar echt, die momenten(in mgs2) koester ik. Dan heb ik zo een gevoel van, fuck, Snake is the man! The man I tell yah! :D . En nu ga je met Snake(Old snake) spelen. Maar nu is Raiden degene aan je zijde. En wees er maar zeker van, dat je die kerel zijn hulp gaat kunnen gebruiken. Maar dan heb ik ook zoiets van, mmmm, iedereen denkt wel dat Snake ten einde is,... Maar ik denk toch dat Snake volle actie tot de laatste ademhaal blijft gaan. Ik denk dat Snake tegen iedereens verwachting in(bedoel ik, Otacon, Myrell, Collonel), nog steeds kan laten zien, dat hij de man is. Maarja, je hebt ook gezien dat hij een geweer in zijn mond steekt,... Maar dat heeft met de bloodlines van Big Boss(Liquid,...) te maken. Maarja, ik ga eens even ophouden met typen, kan er wel blijven over doorgaan_O_

Greetz!

Edit: Ik moet er toch nog iets aan toevoegen :D. Ik zei zojuist dat Snake als Big Boss is,... En dat is ook zo,maar Big Boss is op een gegeven moment echt wel fel tegen de regering getrokken, wat ik ook wel begrijp,maar op echt terroristisch vlak(maar hiervoor ga ik mgs3 subsistence kopen, en de vroegere nes games die erbij zitten, uitspelen, dan ken ik het verhaal perfect:)). En op dat vlak is het met Snake toch anders denk ik... Maar met Hideo Kojima weet je nooit. Beeld je in dat Big Boss nog leeft, en in mgs4 terugkomt :D, want Big Boss heeft ook altijd een eigen leger,... willen hebben(zoals nu in mgs4 Liquid heeft,...). Tja, met Kojima zijn de verassingen soms ver gaan hoor:D, maar cool, heel cool. Dus je weet nooit,maarja, denk wel niet dat Big Boss terugkomt, eigelijk onmogelijk(omdat men in mgs1 het stees over zijn stoffelijk overschot had,...)

Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  19. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik ben niet alleen benieuwd naar het verhaal maar ook naar alle bosses, in de vorige MGS delen had je geweldige bossfights en was elk personage uniek. Het is iig zeker dat Vamp terug komt aangezien je zijn afbeelding toen zag bij de teaserpic van vorig jaar.

FF @ Boss.

Snake heeft in totaal 2x Big Boss vermoord, 1x in Metal Gear en de 2e keer in Metal Gear 2: Solid Snake. In de 1e MG had Big Boss een speciaal wapen waar hij de wereld mee terroriseerde. Frank Jaeger (Grey Fox/Ninja) werd hierheen gestuurd om er een einde aan te maken maar hij faalde in de missie en was spoorloos. Daarna ging Snake erheen en vermoorde in het eindgevecht Big Boss. In deel 2 heeft Grey Fox een wapen en Snake word erheen gestuurd om er een einde aan te maken, uiteindelijk blijkt dat Big Boss ook nog leeft en dat hij dit alles heeft gepland. Snake vermoord Frank Jaeger en Big Boss en alles is weer koek en ei. Frank Jaeger komt later als Ninja terug in MGS. Big Boss is echt dood en ze hebben alleen zijn remainings oftewel zijn cellen nog van hem.

Big Boss zal nooit terugkomen (alhoewel, lees onder) in MGS4 maar Solidus zou wel terug kunnen komen, ook al zie je hem doodgaan in het einde van MGS2. Het zou mij cool lijken als er meer vijanden uit MGS2 terugkomen op Fatman na dan 8).

Ik heb ff wat afbeeldingen gezocht van de 1e MGS4 teaser en 1 ding is me opgevallen.

Let op de pic van Old snake in MGS4.
    Zijn eyepatch zit aan de linkerkant.

Dit is de MGS4 teaser pic.

Let op de pic van "old snake" (2e van rechts). Daar zit de eyepatch aan de rechterkant.Dus daaruit kan je opmaken dat Big boss wel terugkomt in deel 4?? En dan vraag ik me af wat die baby in de armen van Raiden doet, waar is ie zo duidelijk in beeld??

Leuk is dat je zo geweldig kan gokken met MGS, bij elk deel komen de ideeen weer boven :p Ik kan zo wel uren doorgaan :D

20. Tecnomic

Tecnomic Guest

MGS 4.....

de enorme kwaliteiten druipen er vanaf. Ik heb nu veel previews van dit spel gelezen en iedereen is er super positief over en terecht _O_ _O_

Dit zei 1up over MGS 4

Ach ja ik wil maar niet geloven dat dit het laatste deel wordt uit de franchise :'-( :'-( :'-( :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina