1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Mgs4 E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    De metal gear solid franchise stopt misschien maar ik denk dat Metal Gear gewoon doorgaat. Soms is een nieuwe personage alleen maar goed voor een serie en ik denk dat ze Rainden niet zo cool hebben gemaakt om alleen als bijrol te gebruiken. Zijn verhaal kan nog steeds flink worden uitgediept. Metal Gear Raiden klinkt niet eens zo gek ;)

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je ziet in de trailer ook momenten waar hij geen eyepatch heeft. Dus óf hij krijgt in de game een ongeluk met zijn oog, óf de eyepatch is puur een gadget. Ik verwacht zelf niet dat Big Boss nog terug komt.

3. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Dat zou wel kunnen maar ze gaan geen 2 modellen van Snake maken met een eyepatch rechts en een eyepatch links. Ik doelde op het feit dat de artwork uit MGS1 van Big Boss laat zien dat Big Boss zijn rechter oog heeft beschadigd (zoals ook te zien is in MGS3 ). Kojima en Shinkawa laten niet zomaar een afbeelding zien waar de eyepatch aan de "verkeerde" kant zit. Het is ook geen gespiegelde afbeeldig want anders zou dat de verklaring zijn. En 2 afbeeldingen van Snake in de teaser pic is ook teveel van het goede.

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    @ boss, jij zei dit:
    maar Big Boss is op een gegeven moment echt wel fel tegen de regering getrokken, wat ik ook wel begrijp,maar op echt terroristisch vlak(maar hiervoor ga ik mgs3 subsistence kopen, en de vroegere nes games die erbij zitten, uitspelen, dan ken ik het verhaal perfect). En op dat vlak is het met Snake toch anders

maar snake is daar ook best extreem mee, in MGS 2 werd hij door de regering dan ook gezien als een terroristische organisatie, maar hij zou idd denk ik niet zover overgaan als Big Boss.

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar in mgs2 is hij nog steeds tegen de slechten. Hij is nog steeds aan de kant van de goeden(Raiden, ...). Maarja, het zou me idd niet verbazen dat het een cirkel is die rond gaat:). En ik lees hierboven mooie dingen:)
    @Xerofox: Dat van die vroegere games wist ik hoor;), ooit allemaal opgezocht,... Het grootste deel weet ik, alleen op het einde van mgs2 had ik het even moeilijk,maar binnenkort snap ik het volledig en metal gear,... speel ik ook allemaal nog uit:) hell yeah!

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    ...

Damn he, ik zit nu serieus fel met mgs4 in mijn hoofd. Eigelijk kan mgs4 alle kanten uit he...
    Beeld je in dat Big Boss nog leeft...
    De 2de keer dat Snake hem vermoorde was hij naar het schijnt verbrand(maar is hij dan echt dood?). Maarja, ik denk dat Snake, nu inziet dat hij fout was door Big Boss te elimineren. Net zoals met Big Boss en Boss. Zo vocht Big Boss als Naked snake aan de zijde van de regering en achteraf was hij eigelijk pas Big Boss, tegen de regering. Maar het is de regering die slecht is!!! Dus volgens mij ziet Snake dit allemaal in, wat hij Big Boss wel niet heeft aangedaan eigelijk,... je kan zo ver gaan in gedachtes,... Dus wie weet leeft Big Boss, en ziet hij er net als Solid Snake nu uit, maar dan verbrand,... En met een oogpatch,... Ook is Liquid Snake nu een leger aan het creëren, outer heaven(dat zeker een belletje doet rinkelen he;)), maar eigelijk was het altijd Big Boss die dat leger wilde creëren... En als je nu naar Ocelot kijkt. Die ziet er precies jonger uit. En dit is waarschijnlijk door Liquid, die hem serieus aan het overnemen is... Tja, heavy shit allemaal 8)

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    in het filmpje zie je wel dat old snake een een soort groot litteken aan zijn rechterkant van zijn hoofd heeft. Ik denk niet dat het Bigg Boss is maar ik denk wel dat snake heel wat word afgerosd in deel 4. Het einde van Mgs2 was idd best moeilijk te begrijpen en ik hoop niet dat ze weer een Liquid actie gaan doen net als bij mgs1. Dat je Liquid echt 10x "dood" maakt, en steeds terugkomt :p

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is geen litteken. Dat is zijn lichaam dat begint te verergeren. Naomi zegt toch, je hebt nog 6 maanden, eerst begint je lichaam ten ondere te gaan,... Een normale man was al dood...

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb MG: Solid Snake en deeltje 2 gespeeld.... maar ik snap serieus niet wat jullie hier allemaal lullen :)

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :D, tja, moet je die games eens geconcentreerder uitspelen :D

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina