Damn he, ik zit nu serieus fel met mgs4 in mijn hoofd. Eigelijk kan mgs4 alle kanten uit he...
Beeld je in dat Big Boss nog leeft...
De 2de keer dat Snake hem vermoorde was hij naar het schijnt verbrand(maar is hij dan echt dood?). Maarja, ik denk dat Snake, nu inziet dat hij fout was door Big Boss te elimineren. Net zoals met Big Boss en Boss. Zo vocht Big Boss als Naked snake aan de zijde van de regering en achteraf was hij eigelijk pas Big Boss, tegen de regering. Maar het is de regering die slecht is!!! Dus volgens mij ziet Snake dit allemaal in, wat hij Big Boss wel niet heeft aangedaan eigelijk,... je kan zo ver gaan in gedachtes,... Dus wie weet leeft Big Boss, en ziet hij er net als Solid Snake nu uit,
maar dan verbrand,... En met een oogpatch,... Ook is Liquid Snake nu een leger aan het creëren, outer heaven(dat zeker een belletje doet rinkelen he
), maar eigelijk was het altijd Big Boss die dat leger wilde creëren... En als je nu naar Ocelot kijkt. Die ziet er precies jonger uit. En dit is waarschijnlijk door Liquid, die hem serieus aan het overnemen is... Tja, heavy shit allemaal
Klik om te vergroten...