1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Modnation Racers

Discussie in 'Games' gestart door Davey666, 16 mei 2010.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kunnen we niet wat PSN ID's uitwisselen?
    Ik heb niemand in mijn vriendenlijst die het ook speelt =(
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die laadtijden echt zooo tergend lang in de beta dat ik gewoon de full durf/wil kopen ,want dat staat me zo tegen.En ik vind het niet erg om te wachten , maar als het zo lang duurt dan haal je heel de flow uit het spel.
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik stoor me niet echt aan die laadtijden.

    Gisteren mijn eerste mod gemaakt trouwens :

    [​IMG]

    Even zoeken naar Lois Griffin als je m ook wilt hebben. :)
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2010
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik wil ook nog ff een fun racer gaan aanschaffen voor de PS3. Twijfel tussen deze en Blur. Neig op het moment toch meer naar Blur.
     
  5. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Hahaha die is wel goed gemaakt jongen!
     
  6. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Iedereen kan mij toevoegen op Gosserrt. Heb op dit moment even geen internet verbinding maar dat moet heel snel gefixt worden. Ik vermaak me in ieder geval goed met de game. Banen maken gaat me nog niet heel goed af maar ik ben er mee bezig. Mod's maken hoef ik al niet meer te doen want alles valt binnen een seconde te downloaden, er is echt al zoveeeel gemaakt! Wat ook wel handig is is dat er al tracks zijn gemaakt waar je je jump's en drift trophies op kan halen. Is wel een klein beetje cheaten maar ach :+.
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Stoor niemand zich aan de besturing ?

    Ik vind de ps3 controller echt zwaar k*t voor zulke spellen. Vind gasknop echt f*cking irritant.

    Kan er maar niet aan wennen. Is dit in de full-versie te tweaken ?
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn PSN kunnen jullie ook alvast toevoegen. Gaat niet lang meer duren voordat ik deze game heb...

    P_McBacon
     
  9. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb voor de ps3 ook zo'n soort switch waarmee je een bekabelde xbox 360 controller aan je ps3 kan aansluiten. Ik vind die controller zo kut ,en kan er ook maar niet aan wennen
     
  10. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Heb niet echt last van de besturing maar je kan evt. van die 'real triggers' bestellen. Zijn te bevestigen op je R2 en L2 knop en zijn hetzelfde als de Xbox360 triggers. Als je 't echt heel vervelend vindt is dat dus een optie.
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik heb me eigenlijk nooit in deze game verdiept, maar moet je Modnation zien als Mario Kart?
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Min of meer maar waarom probeer je niet zelf even de demo. Weet je meteen of het wat voor je is!
     
  13. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel voorlopig dit en RDR op de PS3. PSN naam: Revan_NL
     
  14. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik host nu een match op MNR. Dus als jullie mee willen doen dan kan dat!
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game van de week gekocht. Vind hem echt echt heel erg leuk!! Het karten werkt erg goed en de editor mode is echt geweldig! En de editor mode maakt de game bijna tijdloos!
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Grootste verrassing van het jaar voor mij, en ik durf het te zeggen, leuker dan Mario Kart !
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor mij absoluut ook een hele grote verrassing! Had van tevoren niet van die hele hoge verwachtingen, maar toen ik de demo eenmaal gespeeld had, was ik verkocht. Vind hem persoonlijk ook veel en veel leuker dan MarioKart! Modnation bevat gewoon veel meer dan MarioKart.
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Modnation bevat Mario Kart, dat is de humor ervan, heb al tig banen uit MK voorbij zien komen, en vrijwel alle chars. :thumbs:
     
  19. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wilde al een rijdje een abbo pp het playstation magazine, maar wachtte op een leuke game die je erbij kreeg. Deze maand modnation racers. Ik heb abbo aangevraagd en verwacht de game dus binnenkort op de mat....De demo is helemaal geweldig. Ik ben normaal gesproken helemaal niet van het zelf ontwerpen, maar het gaat hier zo simpel en makkeljik dat ik er zelfs van geniet.
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Is OPM nog een beetje een boeiend blad dan?
     

Deel Deze Pagina