1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Modnation Racers

Discussie in 'Games' gestart door Davey666, 16 mei 2010.

  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het blad is enorm serieus , en vaak een goeie review slaat wel 4 5 pagina's.

    Totaal niet te vergelijken met de PU Ofzo
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke! Ben alleen niet zo van de bladen... Maarja, je krijgt eigenlijk het blad gratis dan...
     
  4. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is deze game leuk zeg :D
     
  5. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind em aardig pittig moet ik zeggen......
     
  6. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb het gisteren binnen gekregen. Het racen zelf gaat best goed, vind het helemaal niet zo zwabberig als ik had verwacht. Het modden is grappig, vooral mijn vrouw vind het erg leuk. Vanavond spongebob proberen te maken...
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb de game sinds gisteren, ik was wat huiverig. Omdat ik Mario Kart dus wel leuk vond, maar iets te unfair altijd. Als je vooraan reed was je altijd de lul en je kon er niets aan doen. Dat had ik echt een grafhekel aan altijd. Als geluk een (te) grote factor wordt, dan haak ik meestal wel af als het om games gaat. MK is een grote dossis mazzel, and I don't like that shit.

    Gelukkig, hier komt iets meer tact bij kijken, daar ben ik wel blij mee. Het race voelt inderdaad vrij losjes aan, maar dat vind ik niet echt een minpunt. Het gaat eigenlijk wel prima.

    Het modden is ook heel tof gedaan, lekker een beetje kloten. Ik heb alleen nog maar mijn poppetje en mijn kart gemod, tracks komen later wel.

    Overall vind ik dit wel een hele vette game, speelt lekker weg, ziet er grappig uit en de mogelijkheden om het spel te rekken bevallen me wel. Prima spel.
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het mogelijk met 2 man (splitscreen) door de story mode heen te spelen (zoals bij Mario Kart)? En is het daarnaast mogelijk om met zijn 2-en, ook splitscreen dus, online te gaan en te racen tegen andere mensen? Zoiets heb ik gelezen, maar ik weet het niet zeker.
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je Odds 'N Ends alleen maar op je hoofd doen :'-(?
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    De game zojuist gehaald! Ik ben erg benieuwd! _O_
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Geweldige game, maar wat zijn die laadtijden laaaaaaaaaaaaaaaaang! Echt jammer zeg, dit haalt zo de fun uit de game. Van het weekend even met wat vrienden racen vanaf de bank, maar we waren er snel klaar mee. :x
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee of je een party kan maken oid, maar als het kan, zullen we dan een XBW (met nog meer mensen) een avondj MNR spelen?
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Lijkt mij wel een leuk idee!
    Dus I am in :)
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Sweet. Ik heb wel weer zin in MNR. Het blijft leuk om mensen te side-swipen.
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game nog niet erg lang, maar mij lijkt het ook erg leuk!
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan hebben we zover Xbox-Freak, Peter Arogorn en PowerLines (mezelf dus). Een vol potje is het leukst, dus join ons?
     
  17. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Volgens mij zijn er niet veel die dit spelen dus ik open er maar geen topic voor, maar ik heb een vraag over Modnation Racers Roadtrip voor op de PS Vita.

    Ik heb alle uitdagingen in de careermode voltooid en ik heb ook alles uit de muntenwinkel gekocht. Toch heb ik voorwerpen die nog steeds locked zijn. Iemand een idee wat ik moet doen om ook die voorwerpen unlocked te krijgen?
     
  18. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Zie net opeens dat mijn Messi-mod 10x gedownload is. Mooi dacht ik, maar dan krijg ik de trophy blijkbaar nog niet... Wat moet je dan nog meer doen |:-

    Edit: Nu wel gekregen. Wordt dus waarschijnlijk niet direct verwerkt maar een dag later.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2012

Deel Deze Pagina