1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] MotorStorm

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 13 feb 2007.

1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Als enige minpunt soms slecht zicht?

Sorry hoor, maar als ik deze review vergelijk met andere reviews die ik heb gelezen is deze wel de slechtste. Maargoed, waarschijnlijk krijg ik mijn ps3 pas over anderhalfe week geleverd, dus ik kan eerst jullie indrukken van de game gaan volgen voordat ik zelf kan beginnen :mad: :9

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb vandaag MotorStorm even kunnen checken. Wow, wat is het toch een vette game zeg! :)
    Was het maar vrijdag. :)

3. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    net ook gecheckt bij intertoys in Helmond (Demo).
    maar dit is echt een bruut racespel_O_

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, vrijdag is het partytime :D hahahahaha!:b:
    's morgens ps3 halen, en dan motorstorm, whohow!

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, zeker partytime! Ga al lekker vroeg bij de winkel staan. Thuis meteen Resistance en MotorStorm erin knallen. Word een zwaar weekend. :cool:

6. Cybercon

Cybercon Guest

Ik verwacht op z'n minst een uitgebreide impressie van jullie :+

7. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker om 9 uur bij de Bart Smit staan inderdaad, twijfel nog of ik Virtua Figher 5 er ook nog bij moet halen...

Motorstorm en Resistance zou genoeg moeten zijn, en toch..

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ach, bekijk het zo.. je kan het weekend zeker door komen met Motorstorm en Resistance lijkt me zo.. kan je dat niet.. kan je maandag alsnog VF5 halen :)

Ik heb aan deze 2 games genoeg voorlopig. En mocht dat niet zo zijn.. haal ik gewoon GOW I en II :)

9. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh wat is het leven toch zwaar, niet kunnen kiezen met welke game te beginnen, motorstorm, f1 of resistance.

10. Cybercon

Cybercon Guest

Als we kijken naar de replay van de 3 spellen zeg ik Resistance. Vooral online is het een ware spektakel met 40 man online, maar goed zo denk ik er dan over :b:

11. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, ik denk dat ik ze gewoon alledrie eens ga proberen. Mijn baas zal denk wel minder blij zijn als ik zaterdag met vierkante ogen in me kop op mijn werk kom.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een vriendenlijst voor MotorStorm:

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    éuh dus de meeste games hebben zelfs niet eens een friendlist?

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zit standaard nog niet in het PS3 online gebeuren. De meeste games krijgen het dus doormiddel van een eenvoudige patch.
    Met de introductie van Home moet als het goed is deze centrale friendlist er wel zijn.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wat ik begrepen heb van Home .. krijg je daar wel een Friendlist, maar die werkt weer niet in de apparte games. Maar binnen home kan je wel naar games toe lopen, om daar samen af te spreken. Je krijgt dus 2 friendlist ...1 in de game (werkt niet samen met home) en 1 home friendlist, maar dan moet je wel virtueel naar de game lopen.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, dat zou ook best kunnen ja. :)
    Ben zelf niet echt een online gamer, speel echt heel af en toe maar online. Dus ik vind het niet zo storend. Voor mensen die wel online spelen, kan ik me voorstellen dat het wat minder is.

17. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad nog niet standaard in de XMB geintegreerd, zal wel in de volgende firmware update komen.. Maar Resistance en nu dus ook Moterstorm hebben zelf wel een friendlist, alleen je moet sommige mensen nu dus twee toevoegen als je ze in allebei de games op je lijst wil hebben..

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, motorstorm is toch echt een goed spel! Ben blij dat mijn broer deze gekoch heeft. Dit is echt een game om online te spelen. Ik heb deze nacht nog uren gespeeld gehad. Echt verslavend. Met motorstorm heb je echt een strijd. Je moet echt vechten om eerste te staan. En al die voertuigen, en dan zonder lag, super gewoon! Dit is echt top online!

19. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik de verschillen kan zien tussen de auto's uit een dezelfde categorie? Of rijden ze allemaal hetzelfde?

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij rijden ze allemaal hetzelfde.. het enige verschil wat er volgens mij is, is de groote tussen de voertuigen. Dus een grotere buggy dan sneller ergens tegen aan botsen? :+

Deel Deze Pagina