1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] MotorStorm

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 13 feb 2007.

1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    enkele filmpjes bekeken van de game. en het begint steeds meer mijn aandacht te trekken.
    deze komt zeker in mijn collectie met rr7

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de afgelopen dagen ook wat filmpjes van deze game gekeken. Heb gisteren toch maar besloten om om naast Resistance ook MotorStorm erbij te kopen. Deze game ziet er zo bruut uit. Lijkt me echt gaaf, lekker raggen door die modder. Is vooral heel tof dat online telkens de banen veranderen. Vind dit grafisch een van de mooiste games die ik heb gezien.

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Een beetje laat antwoord van mij maargoed :9

Mischien heb ik het niet helemaal goed gezegd, het probleem is niet dat er te weinig mogenlijkheden zijn om bijvoorbeeld te crashen, maar ik had het racen anders voor ogen gehad. Meer een soort van Burnout. De enige manier waardoor je crashed is dus door je eigen fout. En niet doordat iemand met een wagen heel hard tegen jouw wagen aan rijd.

Ik krijg de game ook bij de PS3, en ga de game toch wel een kans geven. Ik heb toch een aardig tijdje de game gespeeld, en online kan dit zeker tof worden. De filmpjes online zien er idd erg vet uit, en voorral de trailer van de game vind ik erg mooi.

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Heb net even een paar trailers gekeken en ik moet zeggen dat het er niet verkeerd uitziet.

5. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er idd leuk uit maar de vraag is hoe lang blijft het leuk.
    soms heb ik het gevoel dat we hier te maken hebben met tech demo, game om te laten zien wat de ps3 in staat is allemaal

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Vandaag mijn HDtje besteld :D, en ik wil deze game zeker in HD spelen, want op een normale tv vond ik het toch stukken minder. Vooral door alle licht effecten, want die zijn erg mooi in deze game.

7. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah zeker en vast het vershil is immens in mijn ogen tussen normale en hdtv.
    en welke heb je aangeschaft als ik mag weten....

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb de game gister even gezien. Helaas geen tijd meer om zelf te spelen, maar zag er zo bruut uit. Laadtijden waren jammer genoeg best lang, zelfs voor het kiezen van voertuigen. Maar zodra een race begonnen is, ben je dat wel weer vergeten.

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    De Samsung LE27S71B, en dinsdag heb ik uhm :D \o/

Het gene was me heeft overgehaald nu een HDTV te kopen is de PS3. Het verschil tussen een normale tv, en een HDTV vond ik echt te groot.

Ook omdat ik een Wii, een 360 en straks ook een PS3 heb staan, ik dat gewoon niet meer mag aansluiten op een oude tv. Wel 3 expensive systemen, maar een vet lelijk scherm. De PS3 was alleen de druppel :9

Dit vond ik best mee vallen bij de presentatie, maar dat kan ook een demo geweest zijn. En mischien dat je de full game hebt gezien. :{

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Was review versie.
    Tussen twee voertuigen switchen (bijv. twee motorren) zat je zo een a twee seconden te wachten. Het laden van een race was niet extreem lang, maar mocht toch een stukje sneller van mij.

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik kan me nog goed de opgepoetste game beelden herrinderen van vorig jaar op de E3 (van sony)

Na het zien van de eerste ingame beelden moest ik toch echt wel even lachen.... het is niet wat we toen gezien hebben .. met op spattend modder enz enz (volgens mij draait dit nog wel op een ps 2?

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Oke, het is niet helemaal zoals in deze vergelijking. Maar de game ziet er wel erg goed uit hoor. Na GTHD de mooiste game die ik op de PS3 heb gezien tot nu toe.

13. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog goed toen ik die 2005 E3 filmpjes zag... man o man, wat zag het er gaaf uit allemaal, cockpit view, shake camera, chaos om je heen, en overal modder en zand.

Het was dan ook serieus zielig om van die phil harrison te horen zeggen dat de uiteindelijke versie van motorstorm er stukken beter uitzag en dat ze de modder moesten reduceren omdat het anders teveel werdt...

Yeah... right.

Beetje een tegenvaller, en dat zal sony ook niet snel vergeven worden... geen wonder dat ze nog niks van killzone hebben laten zien.. (ondanks de geruchten).

14. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    pfff kunnen we ook zeggen van het filmpje van graw he als ze dat voor de eerste keer toonden.
    de uiteindelijke versie zag er dan ook minder uit dus...

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Bedoel je die trailer? sja daar had je van kunnen verwachten dat het niet ingame was, en daar is ook nooit bij gezegt dat het ingame was.

Maargoed zoals ik al eerder heb gezegt, lijkt ondanks alles blijf ik dit best een toffe game vinden (mischien wat saai aangezien er weinig variatie is kwa levels maarja) maar goed ik ben al dat gezeur over de E3 van 2 jaar terug al vergeten, hoe zag die Killzone er ook alweer uit? ow wacht ja dat was dat filmpje gemaakt door een filmstudio... Sony is een gekkie:):

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn zoveel zaken, forza 2 was eerst ook niet ingame getoont, terwijl ze dat WEL ZEIDEN... Iedereen maakt er gebruik van. Maarja, Sony had er gewoon een dikke laag over gesmeerd, een te dikke laag. Maar op de XO6,... zaten de presentaties vol CGI,... nog voller dan de E3 van Sony toen. Maar het waren allemaal aankondigingen, en iedereen vond het geweldig. Ik vond er persoonlijk niet veel aan. Zoals Halo wars en al die shit die zo groot ontvangen werden, waarom? We hebben nog niets, maar dan ook niets ervan gezien. En Sony legde eigelijk de lat voor hunzelf heel hoog, en Sony is de boeman, tja..

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Gaat het hier weer over een trailer? maarja of ze daarbij gelogen hebben weet ik zo net nog niet aangezien het erg in de buurt komt van de trailer. En ja Boss ik weet dat M$ ook in het verleden fouten heeft gemaakt met CGI trailers/ en vette presentaties over robots met een chick wat ook gewoon bullshit was maarja. Dat doet er niet aan af dat het op de E3 van 2005(als ik het goed zeg) wel erg veel CGI trailers die Sony aankondigden ontvingen werden als ingame...en later weer terug gedraait moesten worden. En het bewijs matriaal is Motorstorm dus...niet dat ik dat erg vind, want het lijkt me nog steeds zoals ik al zei een toffe game. Alleen niet zoals die vette trailer...helaas.

edit: trouwens laten we nu, maar weer ophouden over wat wel en niet filmpjes waren en gewoon om Motorstorm posten

Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ziet er idd erg goed uit die rapport cijfers, alleen wel een beetje belachelijk dat ( Play Magazine 3/1/2007 10 out of 10 100.0% ) , hoe serieus moet je dat blad dan wel nemen? Van die officieele bladen (net zo goed Nintendo en Microsoft) geven soms echt belachelijke cijfers, maarja let ik toch niet zo erg op...persoonlijke je menig geven is beter als een blad/site dat doet voor jou. :)

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan meerdere bronnen laten zien met leidingevende mensen bij Sony die keer op keer vertelde en herhaalden dat het INGAME was..... |:-
    Tijdens interviews EN tijdens presentaties 8)
    Forza 2 is NOOIT als ingame aangekondigt, wel dat er ingame assets zijn gebruikt voor de modellen maar dat is hetzelfde als het reclame filmpje van Halo 3. Ook hier zijn heel makkelijk bronnen van te vinden.... Makkerlijk dan die jij claimt ;)

Maar goed, dit is geen VS topic maar een reactie op je verhaal.

Inderdaad, mocht ik een PS 3 kopen op release dan zal dit voor mij ook een MUST have worden. Stiekem hoop ik ook dat iemand die ik ken een PS 3 aanschaft zodat ik deze game eens kan checken... Het zal alleen lang duren voordat dit gaat gebeuren denk ik....

Deel Deze Pagina