1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] MotorStorm

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 13 feb 2007.

1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    - Geen weerseffecten - er schijnt tog regen in te zitten
    - Geen vrijheid om zelf een wagen te kiezen - waarom zie ik ze dan altijd een auto kiezen naar keuze in elk filmpje

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even een kort dingetje: als de gameplay van motorstorm zo goed is als die lijkt te zijn dan is het helemaal niet zo erg dat hij wat beperkt is. Om maar een voorbeeld te geven: Crackdown is qua opties ook erg beperkt, toch heb ik hier meer lol mee gehad dan met saint's row en san andreas samen. Dat motorstorm beperkte opties heeft is een feit, maar dit hoeft nog niet te betekenen dat het geen goed spel kan zijn.

3. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien laat ik de PS3 voorlopig wel schieten ja. Ik heb vandaag een betalingsverzoek gekregen voor een PS3, Virtua Fighter 5 en een component kabel. Maar ik twijfel zeer of ik het wel zal overmaken.

Ik heb trouwens een 360 gehad maar daar was ik na een half jaar ook behoorlijk op uitgekeken. Met name de kwaliteit en vooral lengte en inhoud van de games viel mij zwaar tegen. Ik had gehoopt dat het met de PS3 anders zou zijn maar voorlopig dus niet.

4. Cybercon

Cybercon Guest

Oftewel de smaak is persoonsgebonden. De reviews hebben hier en daar wat aan te merken op Motorstorm, maar hetzelfde geldt merk ik daar weer niets van :)

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had PGR3 wel meer dan 3 tracks ;)

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Omdat Motorstorm online niet met friends gaat werken.. wordt het dan gewoon een lobby maken en dan afspreken om daar met zn allen in te gaan? Als er een wachtwoord op kan is het opzich geen probleem, maar wel als je straks de hele tijd mensen moet gaan kicken :{

7. Cybercon

Cybercon Guest

De ontwikkelaar heeft al geruime tijd aangegeven dat men patches zal blijven uit brengen indien de fans daar om vragen. Als blijkt dat er veel vraag is naar een splitscreen dan zullen zij hiervoor een patch releasen. Zaken als geen centrale lobby kunnen altijd worden verholpen door middel van patches.

8. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik deze opmerkingen zo lees verwacht ik er persoonlijk niet teveel van. Ik denk eerder dat ze hun ervaring, tijd en energie eerder zullen stoppen in Motorstorm 2.

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dus, in deze game hebben ze geen ervaring, tijd en energie gestoken? En wat is je bron trouwens? Nog steeds die crappy bron...? En je hebt de game al volledig uitgespeeld he? Is hij echt zo slecht man? Damn, dat is triestig. En ik maar denken dat het een goede game is, en mijn broer ging hem kopen, mmm, moet ik toch maar eens zeggen dat hij die niet moet kopen...:lol:
    Edit: Bedoel maar, ik oordeel wanneer ik hem uren gespeeld heb. Er is 1 site waar hij niet zo goed krijgt, en dat is gamespot. Maar ook zij zeggen dat het online top is. IGN is er helemaal weg van. Dus ik beoordeel het online gedeelte wel als ik hem echt goed gespeeld heb. En dan kan ik zien of het online gedeelte echt zo slecht is, als jij aangeeft...

Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  10. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    tsss ik heb de game als zelf gespeeld, ook al vertelt aan kameo.
    en je ziet dat er aan deze game met volle passie aan gewerkt is..
    alles is in detail gemaakt. en de fun factor ligt in mijn ogen zeer hoog!

11. gow_rulez

gow_rulez Guest

een fanboyke nog wel:'-( :'-( :'-( ik vind dit gewoon een enorm boutspel.. kan toch

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan zeker, je komt alleen iets overtuigender/geloofwaardiger en dus minder als een fanboy over als je er ook gelijk even bij vermeld waarom je dat vindt. Leren jullie tegenwoordig op school niet meer wat beargumenteren is ?

13. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt wazige conclusies trek jij. Interview door de Edge met de hoofd producenten van Motorstorm.
    http://www.edge-online.co.uk/archives/2007/01/you_interview_e_1.php
    Allesbehalve een 'crappy' interview.

Ik geloof niet dat ik ook maar 1x heb gezegd dat het een slechte game is. Ik geef alleen maar aan dat deze game zo zijn tekortkomingen heeft die ik persoonlijk niet verwacht in een next-gen game. Of dit een slechte zaak is of niet dat mag jij zelf lekker bepalen. Ja, graphics en physics zien er absoluut top uit maar binnen een dag ben je daar aan gewend en daarom moet een game naar mijn mening wel enige inhoud bevatten.

Keer op keer leg je uitspraken in iemands mond die niet gezegd zijn of kom je met disccussies die nooit gevoerd zijn. Kap daar eens mee, het is echt stront vervelend. Dus bij deze het vriendelijke verzoek om je woorden terug te nemen.

Ik geloof dat er mensen waren die de reviews gametrailers wel serieus namen ipv die van gamespot?

Gametrailers review: 7.8

Dus voordat ik weer onnodig persoonlijk aangevallen wordt vanwege de verschillende tekortkomingen die gemeld worden in verschillende reviews, lees deze nieuwe review maar eens goed. Dezelfde conclusies worden getrokken als in de reviews van 1UP, PSXtreme en GameSpot.

Helaas is de online mode blijkbaar ook niet om over naar huis te schrijven ..

Bron: http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=61566

Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Weet je wat het is met jou MacDennis. Ik heb je nog nergens je eigen mening zien geven. Constant gebruik je reviews / meningen van anderen. Jij gaat de discussie aan met mensen dmv meningen van een ander. Nogmaals, ik ga in discussie met jou, niet met een reviewer van Gamespot of Gamerankings. Ik ben er dan in dat geval klaar mee. Je blijft je maar verschuilen achter de review / de mening van een ander. Dat geeft mij ook duidelijk iets aan. Je lijkt je complete oordeel over de hele game te hebben zonder hem uberhaupt gespeeld te hebben.

Daarnaast heb je er nogal een houtje van, om alleen de negatieve reviews eruit te pikken en die te posten. Je zoekt alleen de negatieve dingen op, sommige dingen zijn terecht en met andere dingen ben je echt bezig om op elke slak zout te leggen. Wat iets positiefs zeggen over de PS3 of een PS3 game, dat is verboden. :{

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dat mensen hier al conclusies trekken zonder de game eerst zelf hebben gespeeld :{ Ik heb de game ongeveer een half uurtje kunnen spelen, en ik was niet onder de indruk.. het werd na 5 minuten al saai en dat kwam vooral omdat er te weinig gebeurde en de snelheid op sommige punten gewoon niet hoog genoeg lag. Maargoed, als ik zo de reviews lees, merk ik dat de single player ook niet heel groots is, en deze game voorral online de bom gaat worden. Oke, ik hoor dat het online niet helemaal goed uitgewerkt is, maar als de meeste mensen zeggen die de game online hebben gespeeld zeggen dat het wel erg gaaf is, wil ik het toch gaan proberen. Zoals in de meeste reviews al gezegd wordt.. offline is meer een soort van oefening voor het online gebeuren. Alleen voor offline zou ik de game niet halen, maar het online gedeelte veranderd de zaak.

16. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef toch echt aan in mijn vorige post dat de graphics en physics top zijn? En ik geef toch aan dat het mijn persoonlijke mening is dat deze game qua features mij te weinig te bieden heeft. Ik begrijp dan ook niet waar je heen wil.

Nee, ik leg enkele duidelijke feiten/tekortkomingen op tafel. Ben benieuwd wat hier men van vind. Dat de graphics en physics helemaal in orde zijn, dat weten nu wel.

Ik ben je even kwijt, net zeg je nog dat je mij nog nergens een eigen mening hebt zien geven. :confused:

Toffe graphics, vette physics en nog niet eerder vertoonde crashes. Helemaal top. Maar kom op nou zeg, een nacht mode zonder koplampen, geen replay mode, geen buddy lists, geen prive matches, geen invites, geen overzichtskaart tijden de race ... |:-Typisch een game die ik wellicht het einde van dit jaar uit de budget bak zal opvissen.

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Wat ik ook niet snap (of misschien wel verkeerd begrijp) is dat er geen replay mode in zit?? Dit lijkt mij voor zo,n game als deze, toch echt wel nodig en gaaf..

18. Cybercon

Cybercon Guest

Laat die gast joh, echt a waste of time. Meneertje heeft niets beters te doen en hoopt dat hij een product van Sony ergens op kan betrappen zodat ie weer wat bashvoer heeft. Het meest lachwekkende aan hem vind ik dan weer dat hij amper op zijn Xbox 360 speelt, dat terwijl hij lovend over de console is :lol:

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ook hier ben je weer goed bezig, keep up the good work man! :b: Mag ik vragen waar je vandaan komt? (aangezien jij nogal van profielen checken houd) en waarom is je XBW profiel zo leeg? (geen xbox, geen spellen, geen geld??) Volgens mij heb je niks op XBW te zoeken, alleen maar een beetje mee ruzieën, oftewel goed bezig man! :lol:

Nu Ontopic!
    Ik zal binnenkort eens kijken of er in de MM al een demo pod staat, dan ga ik MS ook maar eens bekijken, want het lijkt mij wel een vette game. Zo goed Cybercon? ;)

20. Cybercon

Cybercon Guest

Ik heb even heel rap een profiel aangemaakt en meneertje trekt meteen de conclusie dat ik geen consoles heb? Arme jongen toch, als je me überhaupt mijn reacties hebt gelezen in diverse Xbox 360 threads heb ik toch duidelijk aangegeven dat ik een Xbox 360 heb(in tegenstelling tot onze arme sloeber). En daar blijft het niet bij, want ook de PS1, PS2, Xbox, PSP liggen hier in de kast. Maar goed geloof wat je wilt geloven :b:

Bron

Mooi dat gezever over dat Motorstorm amper tracks heeft kan bij deze dus mooi de vrieskast in.

Deel Deze Pagina