Deze thread gaat echt nergens meer over... was eindelijk alles een beetje opgeruimd.. beginnen jullie weer opnieuw :{ Vecht zoiets lekker uit via PM ofzo.. Hier ben ik het voor een groot deel mee eens. Ik vind het zonde dat er geen Replay mode in zit.. maar dat vind ik niet zo'n groot probleem. Een buddy list vind ik wel een probleem. Ik had het liever gezien dat je gewoon een privat game kon aanmaken en gewoon mensen kan inviten. En die overzichtskaart hoeft er voor mij ook niet in te zitten, nu kijk ik wel wat vaker naar achter, en loop je meteen het risico dat je een fout maakt tijdens het rijden.. kan de gameplay alleen maar verbeteren
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=3253 voila de content die eraan komt, dus de speelbaarheid van deze game zal omhoog gaan yoepi
dan is het waarschijnlijk slimmer om de game dan te kopen als de DLC uit is en hij wat goedkoper is. lijkt me echt heel vet als ze wat meer modes erin stoppen.
Personage's hoeft voor mij niet perse , maar wagens en vooral nieuwe tracks zeker wel En wat spelmodi zou ook niet verkeerd zijn We zullen zien
Even rap een profiel aanmaken op een Xbox forum en meteen de Playstation thread induiken om mensen als fanboy uit te maken.... En dan in die thread gaan slijmen bij de PS 3 jongens. Je doet me denken aan een oud lid hier van het forum die reeds lang geleden geband is... Wat let je om nu fftjes je gamertag te koppelen aan je profiel? Wat let je om nu fftjes je gamertag te koppelen aan je profiel? Bron Mooi dat gezever over dat Motorstorm amper tracks heeft kan bij deze dus mooi de vrieskast in.[/QUOTE]
Ik weet niet of deze review van Gametrailers al voorbij is gekomen, maar hier is de link. http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=17571 Goede review.
[/QUOTE] Die oude lid waar jij het zogenaamd over hebt is bij mij niet bekend. Je hebt nu een andere persoon voor je en sinds ik hier voor het eerst ben, ben ik nog nooit eerder in discussie met jouw geweest. Maar waarom zou ik in jouw ogen mijn gamertag aan mijn profiel moeten koppelen? Ik heb nog altijd het recht om dit niet te doen en als ik iemand aan mijn vriendenlijst wil toevoegen maak ik zelf wel die beslissing. Voor nu back ontopic en ook écht.
[/QUOTE] Om te bewijzen dat je wel in het bezit bent van een 360 Je hebt het recht om dat niet te doen maar ga dan niet bij mensen in hun profiel kijken om ze zo in een kwaad daglicht te zetten. Je bent je over de rug van andere members "populair" aan het maken sinds je hier bent en dat vind ik van weinig tot geen respect betuigen.... Zelf offtopic gaan en dan van andere verwachten dat ze ontopic blijven betuigd ook van weinig respect.
Kan het nu misschien weer over MotorStorm gaan? Begin dat offtopic geblaat onderhand een beetje zat te worden. Persoonlijke zaken regel je maar via PM.
konden ze de game toch beter uistellen dan ? Maar goed waarschijnlijk zijn ze zwaar gepushed door sony. Toch goed nieuws dat er content aankomt.
Vind ik ook. ben benieuwd wat er beschikbaar komt en wanneer. Ook vraag ik mij af od dit alles gratis wordt of dat je er voor moet betalen. In beide gevallen maar zeker in het laaste geval is het handiger om te wachten totdat deze game in een Platinum versie wordt uitgebracht. Oeps, lees nu pas het artikel. Gedeeltelijk moet je dus voor gaan betalen. Dan wacht ik dus wel met de aanschaf van deze game. Gaat dus dezelfde kant op als met de 360.
Voor nieuwe tracks wil ik best wat geld neer leggen, maar auto's en personages heb ik het er niet voor over.
Wat had je anders verwacht dan? Dat ze dit allemaal gratis gaan aanbieden? Aan het online gaming zijn al geen kosten verbonden dus je hoeft er niet vanuit te gaan dat downloadable content gratis wordt. En dan mag je Sony of MS heten, dit zul je steeds meer gaan zien in de toekomst.
Ik vind het aan de ene kant ook niet meer dan terecht dat ze er geld voor vragen. Er wordt nu wel extra aan gewerkt, en dat kost voor hun ook geld.
Daar spelen ze tegenwoordig ook op in. We brengen een half gebakken product op de markt en de rest bieden ze aan via het netwerk. Oblivion is zo'n mooie voorbeeld.
Hahahaha, noem je Oblivion een half gebakken product? Ik heb nog nooit, een uitgebreidere game gezien! Oblivion is zo gigantisch groot en compleet. Ik vind het al helemaal gaaf dat er regelmatig nieuwe content voor de game te downloaden is.. zodat je de game toch blijft spelen.
Oblivion misschien niet, maar Motorstorm wel. Ik krijg gewoon het gevoel dat dit spel gewoon op 23 Maart in de winkels moest liggen. Dan maar met minder tracks en opties e.d. Kunnen we er altijd later nog wat extra geld voor vangen. Alsof die shit nog niet duur genoeg is.
Daar ben ik het wel mee eens, maar dan nog. Als ik het bekijk van Sony uit, kan ik best begrijpen dat ze de game perse de 23ste willen releasen. Motorstorm is een perfecte launch titel. Spectaculair genoeg om mensen over te halen een PS3 te kopen voor de mensen die geintereseerd waren. En veel andere spectaculaire games blijven er niet over. De meeste mensen halen Resistance en Motorstorm. Vanuit Sony lijkt mij dit een verstandige keuze, en voor ons is het mischien wat minder, maarja.. ik denk niet dat veel mensen erop zitten te wachten dat de game weer 4 a 5 maanden zou worden uitgesteld. Zo kan je blijven uitstellen.
Je moet mijn reactie niet te serieus opvatten, maar je snapt wat ik bedoel. De devs laten veel content uit het spel welke ze later aanbieden via het netwerk. Oblivion was huge, maar gezien de enorme content die ze nog aanbieden tegen een betaling, doen mij sterk denken dat Oblivion nog zoveel groter kon zijn als het in de winkels lag. Maar goed dit is iets wat we veel gaan zullen zien, een simpele manier van incashen.