1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] MotorStorm

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 13 feb 2007.

1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is zo, maar zoals ik net al zij.. zo kun je de game blijven uitstellen. Veel mensen zaten al heel lang te wachten op Oblivion. Het forum van Bethestha zat vol wachtende mensen, die al gek werden bij elk filmpje die werd gereleased.

En je moet het eens van het punt kijken van Bethestha.. de game was na genoeg al af, en veel mensen zijn bereid om 60 euro neer te leggen voor de game. Hoe je het ook bekijkt.. dat is hun doel :9 En ik vind het nog steeds terecht dat ze voor extra content wat geld willen vragen.

En dan kom ik weer bij Motorstorm, want deze games zijn op dit punt niet te vergelijken. Oblivion was af, en ze hebben een uitgebreide game alleen nog uitgebreider gemaakt. Motorstorm is niet af, en dat komt door de tijdsdruk waarschijnlijk. Ik denk dat je na een tijdje toch wel verplicht bent om de tracks te gaan kopen mocht je Motorstorm aanschaffen. Maargoed, we weten de prijsen niet van de tracks.. dus het kan nog de goede kant op gaan. Ikzelf ben best bereid wat euro's neer te leggen voor wat extra content voor motorstorm. Maar dat zegt iemand die de game gratis krijgt :+

(Ik stop er mee voor vandaag) ben moe :cool: :b:

2. Cybercon

Cybercon Guest

Good night :b:

3. Cybercon

Cybercon Guest

Fixed :)

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7

Helemaal mee eens! \o/ _O_

5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    En nu maar hopen dat de splitscreen optie niet betaald moet worden :eek:

6. Cybercon

Cybercon Guest

Dat zou wel heel bizar zijn ja, maar als ze maar een beetje aan de community denken zullen ze het gratis aanbieden. Daar ga ik ook wel vanuit :b:

7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Het kan ook dat ze het eerste half jaar er geld voor gaan vragen, en het daarna gratis maken, net als bij Halo 2 en Splintercell Pandora Tomorrow toendertijd.

8. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is echter nog helemaal niets bevestigd omtrent die optie. Die Engelse quote is een vertaling van een nieuws item op een Spaanse site welke waarschijnlijk al niet juist was. En de quote 'The inclusion of Split-screen is bound to make several people happy.' is niet meer dan een reactie op dat nieuws, niet een uitspraak van een van de developers.

Gamespot over de downloadbare content ..
    http://www.gamespot.com/ps3/driving/motorstorm/news.html?sid=6167144

En QJ:
    http://ps3.qj.net/M3-GDC-2007-MotorStorm-multiplay-microtransactions-/pg/49/aid/85485

Split-screen lijkt een optie die vanwege 'technische omstandigheden' (en ik quote: 'performance nightmare') voorlopig niet haalbaar is.

9. Cybercon

Cybercon Guest

Hey Dennis waar was je de afgelopen dagen? Och ja het is ook zo, Sony ging los tijdens de GDC, tsja dan valt er niets te bashen natuurlijk :)

Maar goed ik zou echt niet weten waarom we geen offline splitscreen kunnen verwachten. Evolution Studios heeft aangegeven te werken aan deze optie mocht er vraag naar zijn.

* We blikken even terug

Bron

Oftewel je moet kappen met het constant plaatsen van vraagtekens of de ontwikkelaar wel een offline splitscreen gaat aanbieden. De woorden van de ontwikkelaar zeggen me meer dan genoeg lijkt me zo.

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dat kan je wel zeggen, maar ik zet er ook nog een vraagteken achter hoor :{ Eerst zien dan geloven. Ze zijn met speciale content bezig, maar dat hoeft nog niet te zeggen dat de splitscreen er zal komen. Ook lees ik op het internet veel over nieuwe tracks en voertuigen, en vrij weinig over een splitscreen mode.

En btw, een beter forum begint bij jezelf.. dus doe is lief tegen elkaar :b: :+

11. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog een leven in tegenstelling tot sommige kneuzen hier.

Ja, als er 'massaal' vraag naar is, lekker vaag. En ik zeg dan toch ook voorlopig? Evolution Studios heeft net zo goed aangegeven dat een splitscreen mode een 'performance nightmare' is. Ze hebben ook aangegeven dat een splitscreen functie afbraak zou doen aan de AAA ervaring. Zie het artikel van gamespot, de aandacht gaat nu eerst naar andere zaken. Misschien komt het er ooit maar er is nu nog geen enkele concrete uitspraak over geweest.

12. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat splitscreen multiplayer iets is wat we steeds minder gaan zien, zowel op de ps3 als de op de 360.

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Anders doe je gewoon even normaal...:{ En dat geldt tevens voor de mensen die (hier) elke keer ruzie lopen te zoeken. Op al die negativiteit ziet niemand te wachten.

14. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meer nieuws omtrent de nieuwe content die op stapel staat ..

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=5772120&postcount=520

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Klinkt goed, maar in hoe ver kunnen we dit geloven? Het komt ten eerste van een forum af, met iemand die het beweert.. en hij meld ook dat de content 12 maanden na de release te downloaden is. Volgens mij is toch duidelijk ongeveer 3 a 4 maanden gezegd :{

16. Cybercon

Cybercon Guest

NeoGaf is een forum die nieuws post van betrouwbare bronnen, dus dit berust op waarheid. Evolution Studios heeft aangegeven om de content binnen 5 maanden te gaan releasen.

17. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit modes klinken wel goed! Lijkt me geweldig online.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Zo betrouwbaar is die site ook weer niet hoor...
    Maar swat, het zal wel waar zijn, daar niet van :)

19. Cybercon

Cybercon Guest

NeoGaf is een forum en men post daar nieuws 9 van de 10 keer met een duidelijke bron.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De review van Insidegamer:

Deel Deze Pagina