Deze game lijkt in elk aspect beter te zijn dan Naruto: RoaN/Broken Bond . En beiden komen in november uit... dat wordt dus een dubbele portie Naruto.
dunno, maar het krijgt zo wel erg veel overlap! Helemaal Konohan is (uiteraard) wel een kopie zo. Tot hoever gaat deze versie overigens? Voor mij denk ik eerst RoaN uitspelen, dan Broken Bond en dan deze
360: Ubisoft PS3: Namco Bandai (CyberConnect 2 is de developer om specifiek te zijn). Heel Naruto (dus zonder fillers en zonder Shippuuden, m.a.w. episode 1-135).
Cool, ik dacht dat dit gewoon weer een fighter zou worden, maar nu is kopen wel te overwegen. Alleen die Engelse dub in de trailer (Naruto en Orochimaru klinken echt kut)
geen zorgen, je hebt vast de keuze om te kiezen voor japanse stemmen . je kan t iig wel in de demo doen.
je hebt idd de keuze om de taal in het Japans aan te zetten, hebben ze al meerdere malen gezegt, en anders zat de optie natuurlijk niet in de demo. heb nu ook een PS3 en heb meteen zitten spelen en natuurlijk de demo gedownload, en damn wat is deze game vet. Kan niet wachten om hem 7 november te gaan halen. Vind de game in zoveel opzichten gewooon beter dan de Naruto reeks voor de 360
The Broken Bond heeft als pluspunt dat je online kan vechten, ook 2 vs 2. Voor mij persoonlijk verlengt dat enorm de replaywaarde. Ultimate Ninja Storm ziet er ook gaaf uit, maar je kan niet online knokken. Dus tjah, dan ga ik liever voor de Broken Bond. Maar Ultimate Ninja Storm komt vroeg of laat ook wel in huis.
Gewoon allebei haal ik, het is wel jammer dat het vechten zo simplistisch is..maar aan de ene kant ook weer niet...BB heb je voor de wat complexere manier van vechten en voor het exploren natuurlijk, en UNS daar kan je gewoon raggen en je hebt nog steeds een tof gevecht. En ook die mission mode, ik hoop dat die missies een beetje tof zijn want daar kijk ik wel naar uit. Volgende week komt ie uit!!!!! http://ps3.ign.com/articles/926/926260p1.html 8.4
Ik heb hem vandaag gehaald, helaas geen online. De gfx zijn heel goed, alleen aan het begin weinig characters.
Ik heb de game ook gehaald vandaag, bij de Saturn in Groningen kan je zowel de normale als collector's edition kopen....EN...guess what? Allebei zijn ze 60 euro...dus ik was fucking blij dat ik gewoon die CE kon halen. Steelbook is het, hele vette art zit erin en een toffe soundtrack cd die echt heel nice is. Ik had kunnen wachten op mijn volgende loon de 25ste...maar waarom, onlangs de PSP met games verkocht, kon ik mooi o.a. Naruto voor halen . Ik wil die game zo graag doen.
Ik vind het een beetje saai en vrij eenvoudig in elkaar gezet. Maar ik heb het nog maar 1 uur gespeeld. Je kunt niet heel veel doen zoals in gta. Free roaming aspect vind ik vrij beperkt. Je kunt niet iemand wegduwen ofzo, niet in huizen komen, je hebt overal bepaalde onzichtbare barriers waar je niet doorheen kunt. En als je met iemand praat dan is het alleen maar in text. Deel 2 kan nog veel beter dan dit worden als je nog veel meer characters kunt kiezen waarmee je kunt spelen. Aan extra support heb ik niets.
Nou ja,met GTA vergelijken heeft weinig zin. Je kan in Ultimate mission mode wel overal heen, echt overal opklimmen, wat zou Naruto nog meer moeten kunnen doen? . Maar ik vind het platformen/exploren wel beter gemaakt in Rise of a ninja en straks The broken bond. Ook qua missies..hier moet je naar een startscherm gaan en daar de missies uitkiezen....in ROAN liep je in die stad echt rond en kreeg je gewoon daar de missies..zelf vind ik dat fijner werken en mooier gemaakt. Hoe badass die gevechten ook zijn....ook het vechten in ROAN heeft net wat meer extra dat...tja...als je je opponent een knal of schop verkoopt klinkt dat gewoon veel vetter en bruter dan UNS. Maar ik heb nog te weinig van UNS gespeeld....ik ben volop into Fallout 3
Hiermee ga ik volledig akkoord. RoaN/TBB is een echte Naruto game, terwijl UNS gewoon een vechtgame van Naruto is. In Roan/TBB is de sfeer gewoon weg veel beter (vooral in Konoha), zien de gevechten er imo vetter uit maar vooral het idee achter het uitvoeren van een jutsu is veel beter. Alhoewel de vrijheid in de gevechten van UNS wel leuk is, ben ik soms gedesoriënteerd door de camera. Bovendien wordt ik zot van de CPU die soms al een zot de arena ligt rond te springen. Over de weergave van het verhaal kan ik nog niet veel zeggen want echt ver zit ik nog niet in UNS, maar wederom lijkt Roan/TBB hier ook te winnen. Heb je maar geld voor 1 Naruto game, dan raad ik je toch wel The Broken Bond aan (mede omdat hij te koop is bij GH voor €35 of voor €42 bij Play). *Onder voorbehoud dat TBB wordt wat er verwacht van wordt, namelijk een verbeterde RoaN.
Moet je allemaal side-missie's doen voordat je de story line kan volgen? Ik wil het liefst gewoon vechten en characters zo snel mogelijk unlocken. Ik houd niet van side-quests, backtracken oid.