1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Naruto Ultimate Ninja Storm

Discussie in 'Games' gestart door arma22, 22 mei 2008.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb het spel ook binnen. De ce, verkoper had de art alleen niet meer. Maar goed nu wel een mooie steelcase er bij.

Anyways: ik wil eigenlijk alleen het hoofdverhaal spelen, is dat mogelijk?

en verder: eerste scene zit je met je eerste sensei (Iruka) ramen te eten, dan freest het beeld even en zie je rechtsonderin een rechthoekje met daarnaast het woordje 'movie'. Ik heb op x gedrukt, maar het spel ging gewoon verder, spel opnieuw opgestart en daarna op 'select' gedrukt, maar weer niks....

ik heb sterk het idee dat ik een stukje anime kan starten, of ben ik gek :+

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Alleen hoofdverhaal? Je kan enkel de saaie hoofdmissies spelen ja. Geen idee of er ook filler materiaal inzit want heb het na een tijd opgegeven omdat ik die te korte gevechten en domme tree-run stukjes beu was. Maar wat verwacht je dan als de laadtijden langer zijn dan de stukken gameplay :+.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je vond het geen goed spel dus? :+

maar mijn andere vraag dan?

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nope, niet echt:
    Wat betreft je 2de vraag: geen idee, het is dan ook al bijna 2 jaar geleden dat ik die game gespeeld heb :+.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik ben er achter wat het is: je hebt verschillende soorten hoofdmissies: movie, fight etc

dit was een movie; wordt later uitgelegd.

Heb er al aardig wat uren op zitten en door alle reviews besloten om voornamelijk het hoofdverhaal te spelen. Zelfs dan worden de minputen duidelijk:

- weinig tot geen samenhang als je het verhaal kent, het zijn steeds losse stukjes
    - die ook nog eens onderbroken worden door laadtijden
    - sidemissions en het STEEDS maar weer verschijnen van al die scrolls zijn na een tijdje boring

maar er zijn genoeg pluspunten:

- gevechten lopen heerlijk soepel
    - als je het verhaal kent is het dikke fun om met alle karakters te spelen
    - vette specials
    - collectibles kopen
    - mooie muziek
    - vette graphics

dus zeker geen spijt van mijn aankoop, echter niet aan te raden voor mensen die Naruto niet kennen

Deel Deze Pagina