1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Ninja Gaiden Sigma

Discussie in 'Games' gestart door DuttY_r0cks, 3 jul 2007.

1. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, ik kan me best voorstellen dat sommige mensen normal (vooral sommige gedeeltes in het spel) vrij moeilijk vinden. Het is nou niet een spel waar je aan het handje genomen wordt. Je wordt er direct ingegooid en zie maar hoe je het ervan af brengt. Ik ken genoeg mensen die hierdoor zijn afgehaakt, maar als je doorzet en het spel doorkrijgt is het puur genieten. In dit spel moet je gewoon constant in beweging zijn, ontwijken en aanvallen.

Nu weet ik niet of deze makkelijker is dan NG Black (ik heb daar heel lang geleden maar 2 of 3 chapters van gespeeld), maar i.v.m. het origineel lijkt het soms alsof er op bepaalde punten meer tegenstanders zijn. Ik kan het mis hebben, maar dat is mijn gevoel.

2. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag ook aangeschaft aangezien mijn xbox nog een tijdje weg is.

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mooi! Al die fiend challenges die er al waren + nog meer enemies om te killen.. Ik ga ff kijken of ik een PS3 kan lenen voor deze game! Ben echt benieuwd.. :eek:

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ben nu bezig met Ninja gaiden sigma, echt super!:)

5. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff iets melden: de easy mode zit er wel in: ga drie keer dood tijdens het openingslevel en de ninja dog mode word unlocked. Je loopt dan wel de hele tijd met een roze lintje aan je arm, maar het is beter dan door frustratie je sixaxis door je hdtv gooien.

6. crowbar

crowbar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net uitgespeeld...twijfel nog of ik de hard mode ga doen

7. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Serieus? Kijk, dan wil ik er wel over denken.
    Ik had m op de xbox maar ik kwam echt niet voorbij een of andere eindbaas op een paard (zwaar in het begin nog). Noem me laf of geen doorzetter, maar mijn geduld raakte echt op toen. Gamen is voor mij ontspanning, werken doe ik wel van 9 tot 5. Dus heb ik het spel toch teruggebracht, wetende dat ik wat moois zou gaan missen...
    Dus als er een easy-mode is, dan durf ik het wel weer aan :)
    Zul je zien, daarna speel je het lachend uit op normal!

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Maar wees gewaarschuwd "ninja dog mode" wil niet zeggen dat je door de levels heen rent.
    Het zal de eerste keer nog steeds pittig zijn.
    Bij ninja dog zullen de health elixers etc goekoper zijn,maar de a.i van de enemy,s blijft vriwel hetzelfde.:b:

9. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    Ah, okay, thanks. Net de demo gespeeld en tja het speelt toch wel onwijs lekker. Wie weet tijd voor een tweede poging?

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Moet je zeker doen jah!
    Ninja gaiden is gewoon een game die je 1x uitgespeelt moet hebben!
    En het geeft je gewoon een kick als je eindelijk die baas verslaat waar je al die tijd al vastzat!
    Gewoon oefenen dan lukt het vanzelf,succes!

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jaja deze week ook maar eens kopen, was een supergame op de xbox en ik zie het zitten om hem nog eens te spelen en dit nu in hd

12. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt bij mij ook als het goed is van de week binnen, zat lang te twijfelen maar wil nu eens weer een goed spel spelen op mijn ps3, die nu eigenlijk vooral dienst doet als mediacenter/dvd speler/blu-ray speler.

13. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meesterlijke game... Het is de eerste keer dat ik deze game speel (xbox versie nooit gespeeld) dus voor mij een totaal nieuwe game.
    Zeker pittig op sommige momenten..
    Maarja pittig kan ook een uitdaging zijn :p

Na bijna een maand niet op mijn ps3 te hebben gegamed heeft ie nu bijna elk vrij moment aangestaan.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik ben ook volle bak bezig met de game, echt vet!! Ik heb de xbox versie uitgespeeld. Maar toch, echt vet :).

15. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    Nou, toch maar gekocht vandaag en 3x doodgegaan in het eerste level om easy te kunnen spelen :)
    Scheelt een hoop zeg, die eindbaas waar ik op de xbox versie niet voorbij kwam sneuvelde nu in de eerste poging. Zo kan ik er tenminste nog wat van genieten hahaha. Later kan ik altijd nog op normal proberen.

16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    ok dan! :thumbs:

Leukste van ninja gaiden vind ik eigenlijk nog de "mission mode" die beschikbaar word nadat je de game hebt uitgespeeld!
    dat is dus echt alleen voor de Hardcore gamers,want damn want kan dat moeilijk zijn!!
    Hoef er nu nog maar 8 op Master ninja,maar of die ooit nog alle 8 gaan lukken....

edit\; ok ben dus zojuist door een of andere foutmelding in me harde schijf al mijn data van ninja gaiden black verloren.
    Weet dus iemand dat als je de game op "ninja dog" uitspeelt je ook de mission modus kan unlocken?
    dan ga ik namelijk ook niet moeilijk doen,en raas ik er gewoon ff op ninjadog doorheen.

Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  17. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    voila, daarjuist ook gekocht.
    deze namiddag eens beginnen aan deze game, en je kunt het nog eens spelen in 1080p mmmmmmmmmmm

zal dan strx eens mijn bevindingen schrijven

18. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag ook even gekocht.

Wat speelt deze game toch heerlijk!

19. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag binnengekregen: dit is zowaar de eerste game die ik liever met de sixaxes dan met de xbox (360) controller speel, al had ik liever de dual shock 2gebruikt, maar soit

20. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het niet met je eens. Tijdens het spelen van deze game heb ik echt zoiets van dit zou een stuk lekkerder spelen met de 360 controller.

Dit terwijl ik voor de 360 altijd de PS (algemeen) controller verkoos boven alles. Vooral de plaatsing van de analoge pookjes vind ik een stuk beter bij de 360 controller.

Maarre ff over de game. Vinden jullie ook dat de cut scenes in een vrij lage resolutie worden weergegeven (ten opzichte van de ingame resolutie)??

Deel Deze Pagina