1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [ps3] Ninja Gaiden: Sigma

Discussie in 'Games' gestart door Nightbringer, 22 sep 2006.

1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Graphics zien er wel superuberdope uit!!!!8)
    Als NG2 voor de 360 er zo uitgaat zien word ik helemaal gek hier!!

En zou bijna voor ninja gaiden sigma een ps3 willen aanschaffen!

2. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5

dan had ik idd minder te klagen gehad behalve dat t nog steeds wel uitmelken is, maar kijk ninja gaiden en ninja gaiden black zijn 2 van de beste spellen voor de xbox dus VIND ik dat het gewoon bij xbox hoort, dat t orgineel op nintendo's dinge kwam ja ok.

3. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer...Had liever dat hij ook voor de 360 zou uitkomen...

Maarre, Ninja Gaiden 2 is al oficieel door Team Ninja aangekondigt voor de 360 hoor, staat zelfs in de XBM. Er is alleen nog geen info (screens/trailers etc.);)

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien is dit toch een reden voor een ps3 maar nee :p fck dat.

In de pu stond dat ze naar vollybal 2 zich helemaal zoude focusse op ninja gaiden maar eerst komt sigma en dan deeltje 2 DENK IK.

Nou`ja beter voor de ps3 fans hebbe die ook ninja gaiden ;).

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Aan de ene kant irriteer ik me wel aan het feit,dat ze nu nog steeds niets van NG2 hebben laten zien,terwijl die al heel lang is aangekondigd.

En dat terwijl vorige week nog niemand iets wist over het bestaan van ninja gaiden sigma.
    Maar deze game heeft wel al meteen een trailer.

Ik bedoel ze kunnen toch wel op z,n minst wat artwork ofzo laten zien.
    Wat boeit mij doax2 nou|:-

Kom aub snel met het echte werk,want als ik lekkere chicks wil zien ga ik wel na het strand.

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Straks uit het niets een NG 2 demo :p jaja tuurlijk maar het is idd wel wat triest en wat vaag... :mad: zonde.

7. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Nou, op de ps2, psp en psone zijn niet zulke lastige games uitgekomen.
    Ninja Gaiden bracht de hoge moeilijkheidsgraad weer terug in games die vanaf de NES periode aan het vervagen was. En nu kunnen de Ps fans ervan genieten en natuurlijk gefrustreerd raken.

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt de Dante Must Die Mode van Devil May Cry 3 zeker nog nooit gespeeld op de PS2 ? :+ Die is anders ook behoorlijk pittig kan ik je zeggen, bijna niet te doen zelfs =(

9. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Wel maar dat is een extra optie, de moeilijkste optie in Ninja Gaiden Black is stukken moeilijker dan die van DMC. De normale moeilijkheidsgraad van bv. DMC is makkelijk vergeleken bij de standaard moeilijkheidsgraad van Ninja Gaiden.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja das ook weer zo :)

11. JeePee

JeePee Guest

Mjah, het niveau is toch weer erg aan het slinken dan. PGR3 op Platina uitspelen is té makkelijk (zéker in vergelijking met PGR2) en CoD2 en GRAW zijn nou ook niet bepaald pittig. Table Tennis daarin tegen soms wel :9 Maargoed, het hangt ook maar net af van je eigen kwaliteiten. Sommige mensen kunnen GT4 niet op brons uitspelen, en sommige zijn 3 seconden sneller dan de tijd voor goud (:cool: O-))

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    'Pffft niet te geloven dat ik dit nu pas zie.. Ik ben er inmiddels over gaan denken om voor een 360 te gaan en voorlopig die hele ps3 links te laten liggen, maar ik zat net die trailer te kijken en damn. Ik wil em! Haha

Op de xbox was/ben ik echt verslaafd aan slechts 2 games. Halo en Ninja Gaiden.. Dus ik ga hopen dat de 360 ook nog met wat moois gaat komen...

Dit is iig goed 'nieuws' voor de PS3 mensen vind ik :)

13. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
  15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hele mooi interview, ik ben nu zeker een stuk geruster dat hij games voor mijn console blijft ontwikkelen. :)

En iedereen moet het toegeven, NG Sigma ziet er toch fantastisch uit!

16. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had eigenlijk gehoopt op een heel nieuw deel inplaats een remake met meer moeilijkere bazen ertussen geplakt

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ze hebben waarschijnlijk een remake gemaakt omdat ze waarschijnlijk ninja gaiden 2 ook ooit naar de ps3 willen brengen. Nu met sigma kennen de ps3 gamers het verhaal,... en misschien na een xbox 360 versie, komt er een ps3 versie van ninja gaiden 2, zou gerust kunnen he...

18. punisher007

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop nog steeds dat sigma ook voor de 360 komt naast Ninja Gaiden 2 :)

19. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dat filmpje zo is zie, is bijna alles hetzelfde als hij ninja gaiden op de xbox, alleen ziet het er mooier uit en zijn er wat moeilijkere vijanden in gezet. Of zie ik dit nu helemaal verkeerd?:+

20. punisher007

Leuk Bevonden:
    0
    En wat extra gedeeltes, andere bazen en andere wapens zover ik kon zien.

Deel Deze Pagina