Ej waaaaat. Ik vroeg me al af waarom IGN een versie zonder muntje en kaarten liet zien. Maar je kon in US de CE niet in de winkels kopen alleen via Namco? zelf
Nou, mooi kut dan. Heb ineens veel minder zin in de CE, maar ja, het boek en de game is het belangrijkste. Was de CE in de USA trouwens ook niet veel duurder? Misschien verklaart dat de mindere versie voor ons? Al hadden ze dat dan wel effe duidelijk kunnen melden.....
Vanochtend trouwens Hotaru no Haka (Grave of the Fireflies) gezien. Erg mooie film! Spoiler Het einde
Je krijgt dus bij Bart Smit gewoon een Drippy pluche figuur bij de normale game. Beter ook bij andere winkels jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Dit maakt de CE nog waardelozer. XD Alleen ga ik 'm niet halen bij Bart Smit, als je 'm toch voor 15 euro goedkoper kan krijgen via het internet. Dat vind ik die knuffel niet waard.
Dat pluche figuur kan me gestolen worden, ik baal meer dat we de OST niet krijgen. Ach ja. Het boek zit er nog bij tenminste.
Bij Game.co.uk kreeg je het boek als je de normal editie had gepreordered, je kan het boek dan blijkbaar ook best wel goedkoop halen via Ebay.
Ze verkopen echt alles op eBay, zelfs de verpakking los staat al op eBay. De OST bevat trouwens maar twee tracks bij de US-versie, dus zo boeiend was dat ook niet.
Klopt, hier een foto van de Namco Bandai editie trouwens: Zo speciaal zijn de extra's trouwens niet hoor, ik snap dan ook serieus niet waarom mensen hier wel 100-200 euro extra voor gaan neerleggen, en dan wanneer een statue uitkomt wordt het vaak geskipped door vele(zo gebeurd dat in ieder geval bij veel games )
Ik ga wel gewoon op Normal beginnen, want je kan tijdens het spel nog switchen van moeilijkheidsgraad. Ik heb ook gelezen dat het spel een verplichte install heeft van 4 Gb. Ik heb een kleine HDD, dus dat is best pittig.