1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Ninokuni: The Another World

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 24 jun 2010.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat kan altijd, maar het is altijd jammer om dan weer spellen van je HDD af te moeten gooien. Ik weet niet hoe groot mijn HDD is, maar het is nog zo'n oude phat versie. Daar kan niet zo gek veel op.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ook een 40gb..

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Eerste wat ik deed is er een 320 GB in zetten; problem voorlopig solved.:thumbs:
    (en het is bij de oude phat echt easy; als ik het kan moet iedereen het kunnen:))

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
  5. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Wie gaat de game bij bartsmit halen met enen drippy knuffelbeer ? :p

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik twijfel dood over de gehele CE nu... Wie hakt de knoop door voor mij, wel of niet CE

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Waar zijn ze nog te koop? Dan haal ik er wel een.

8. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Je moet je afvragen wat je er daadwerkelijk mee wilt. Ik bestel een CE enkel voor de heb en doe er daarna nooit meer wat mee. Bovendien valt het meestal kwalitatief tegen. Gelukkig ben ik tot inkeer gekomen en trap in het vervolg niet meer in mijn eigen hebberigheid/verzamelwoede. Succes met je keuze... ;)

PS. Ik heb hier sterk bij getwijfeld hoor begrijp me niet verkeerd, het is makkelijk om toch weer te zwichten voor leuke spulletjes. Toen ik echter zag dat we in de EU worden afgescheept met een inferieure CE heb ik tot nu toe geen seconde spijt gehad.

Laatst bewerkt: 28 jan 2013
  9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik was zeker van mn zaak toen ik die mooie US edition zag godsamme. Krijgen we hier deze rommel. Maja is wel echt een "limited" collectors ed. Heb mn pre-order bij MM Arena staan. Die zijn wel op nu.. hmm ik heb nog bedenktijd.

Laatst bewerkt: 29 jan 2013
  10. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet inderdaad kijken wat je er mee wilt doen. Voor de waarde is het een goed object. Aangezien hij ook echt 'limited' is, kan je er ook nog wat voor vragen later (of nu al zelfs, aangezien hij al voor 300 - 400 dollar wordt verkocht op eBay) Qua goodies is het inderdaad wat mager. De main piece is toch wel het boek. Als je dat niet interesseert, kan je het net zo goed niet halen. Met name omdat die knuffel ook gratis te krijgen is bij aankoop van de game bij Bart Smit. Dus ja, bedenk je goed: doe je het voor de doorverkoop of om te weten dat je echt iets waardevols in je collectie hebt? Of doe je het voor de goodies?

Ik begin zelf zwaar te twijfelen. Ik vind het wel interessant omdat het echt eindelijk een 'limited' edition is (niet zo'n EA Limited Edition, die na 3 jaar nog steeds in de winkel te kopen is) en het boek vind ik echt super gaaf (of lijkt me tenminste). Op dit moment komt er komende maand toch niet veel interessants uit (behalve MGR:R en DS3 voor mij) dus voor het geld maakt het me niet zoveel uit.

Goed ik denk dat ik je nog steeds niet echt heb geholpen na dit, maar doe ermee wat je wilt. :+

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hahaha ja thanks. Ik doe t om te hebben, waar koop je anders een CE voor.. En wat je zeg, deze is echt limited en niet limited tot 50 miljoen

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Drippy klinkt wel erg fout in het Engels moet ik zeggen, awesome. Kun je tijdens de game wisselen tussen Japans of Engels, weet het nog steeds niet. 8)

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Sowieso, Welsh accent > Japans. _O_

14. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Heb de game vandaag opgepikt bij Saturn in A'dam. Ga 'm nu spelen, dus ben benieuwd.

Fiasco, was jij toevallig aan het werk vanavond? Want dan kan 't zijn dat ik je gezien heb :p

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Vicill you lucky bastard :+ Niet dat ik nu überhaupt de tijd zou hebben... Kan pas vanaf 4 februari met de game aan de slag :mad:

16. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Haha, sorry. Zag 'm liggen en heb 'm meteen meegenomen. Iemand bij de Free Record Shop was nog aan het proberen een CE voor me te regelen, maar gezien het feit dat Gamemania maar 1 exemplaar per winkel binnen krijgt (en aangezien dit binnen dezelfde holding zit) verwacht ik niet dat die binnen zou komen. Toch wel jammer voor veel klanten bij de GM, veel zullen teleurgesteld worden. Maar goed, game opgepikt voor 50 piek. Dus vond 't allemaal wel prima. Ben morgen vrij, dus wilde de dag goed benutten door de game te gaan spelen. :D

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heeft Fiasco em al de winkel ingegooid. Pff haha.

Hadden jullie de CE's daar binnen Fiasco?

Laatst bewerkt: 30 jan 2013
  18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Laat maar even weten wat je er van vindt, ben benieuwd! Echt heel veel zin in deze game :)

Edit: Oh ja, en have fun ;)

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik heb vrijdag nog een tentamen, dus het is goed dat ik hem nog niet heb.
    Daarna heb ik echter een week vakantie, dus ik weet wat ik ga doen met dit shitweer. _O_

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee ik ben godverdomme gister en vandaag vrij, aaah. 8)

Zover ik heb vernomen hebben we geen CE binnen gekregen, mag hopen dat er wel nog iets binnenkomt.

Deel Deze Pagina