[PS4] [PS3] Ninokuni: The Another World

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 24 jun 2010.

1. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Of ze krijgen 'm niet. :+

De game is echt zeer tof tot nu toe. Graphics zijn ontzettend goed, de muziek is echt magisch. Combat is zeer verslavend (ik ontwijk geen monsters, iets wat ik soms wel deed bij andere RPGs als ik even geen zin had om te vechten) en op een of andere manier lijkt alles te kloppen. Ben bang dat ik hier nog wel een flinke tijd mee bezig zal zijn ^^

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik sluit me hierbij aan. Speel al de halve dag en het is echt tof..

Wat is het verschil tussen saven op zo een plek in het level en in je menu

Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  3. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Whoehoe! Mijn LE is verzonden dus ik heb hem vandaag binnen als het goed is! (Van bol.com)

4. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg als het goed is vandaag ook mijn ( gewone ) exemplaar binnen, ben benieuwd!

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Jeej, Bol.com heeft de mijne ook verstuurd :D

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    PS3 Store -> Wat is er nieuw -> Helemaal naar rechts -> Nieuwe game extra's -> beetje scrollen en dan vind je twee gratis personages (Draggle en Golden Hurley) om te downloaden. Kun je alleen zo vinden, dus downloaden! :cool:

7. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Woop woop! Thanks for the tip!

8. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Volgens de forums zijn ze niet exclusief maar wel verschrikkelijk rare! Dus als je ze nu gratis kan downloaden doe het dan ook al wil je zenu nog niet hebben. Ze zitten in de full game als het goed is alleen de kans ze te krijgen zal verschrikkelijk laag zijn :eek:... Downloaden dus ^^

9. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen enkele winkel in de buurt wil de game verkopen :mad:

En vandaag ben ik vrij :mad:

10. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is vreemd, hij is vrijwel overal al te koop als het goed is. Heb je geen Gamemania, Saturn of Mediamarkt in de buurt zitten?

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Cool thanks...!!

Iemand al een antwoord op mn vraag?

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Kan je in het menu overal saven, of ook alleen op die save spots?

13. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Op de world map en in steden kan je via je main menu saven. In andere gebieden (noem 't maar ff hostile areas) kan je alleen saven via bepaalde plekken. Als je op de world map of in een stad hebt gesaved via het hoofdmenu, begin je exact op de plek waar je gesaved hebt. Voor de rest is er eigenlijk niet echt een verschil. Ze proberen het in hostile areas misschien uitdagender te maken dat je niet op elke plek kan saven, maar alleen op bepaalde vaste plekken. Dit is eigenlijk altijd al zo geweest in JRPGs. Je kon vaak alleen op specifieke plekken saven, behalve op de world map. Dat kon dan gewoon via het hoofdmenu.

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Toptip! Thanks!:thumbs:

EDIT: de mijne is idd nog niet verstuurd omdat ze de CE/LE vandaag binnen krijgen.\o/
    Dat wordt leuk het weekend in!

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Oooh in die "dungeons" kan je niet via je menu saven. Had dat geeneens geprobeerd maar klinkt logisch idd.

16. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Wauw. Dit doet best wel pijn eigenlijk. Als je dood gaat moet je al je geld inleveren als je een continue wilt gebruiken. Andere keus die je hebt is om terug te keren naar het hoofdmenu. o.o

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Klopt 10%.. Ik ben nu 2x doodgegaan.. 1x omdat die Healing Touch te lang duurde om te casten grr

Ben in een nieuw gebied na dat bos waar je je 3e Familiar krijgt.. Daar zijn de enemies ineens vrij pittig

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Uiteraard. Dat is al sinds begin der tijden zo in JRPG's, dus ik snapte zijn vraag niet echt. :+

19. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Haha damn you, heb je me al ingehaald. Ik ben nu in de Ding Dong Well aan het zoeken naar King Tom.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Net in de pauze even naar de Intertoys (die zit nml boven de slager waar ik altijd broodjes haal) , nooit van de game gehoord..

dan maar door naar Bart Smit,.. Nooit van de game gehoord...

Dan maar door naar Gamemania en daar stond hij al gewoon tussen de oude games op de onderste plank..

snap je toch niet,.. deze game verdient meer. Is er een keer een PS3 exclusive die weer de moeite waar is en gaan ze er zo mee om

Deel Deze Pagina