1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Ninokuni: The Another World

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 24 jun 2010.

1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Vind dat Drippy soms best lang doorgaat. Je Blijft maar op X drukken. Houdt maar niet op met praten :+

2. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Dat beest weet inderdaad echt z'n mond niet te houden soms. Maar goed, past goed bij z'n karakter. :+

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Drippy is geniaal... of moet ik zeggen Tidy!

4. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Lord High Lord of the Fairies!

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word soms wel gek als ik constant Oliver Neato! hoor roepen bij een overwinning :+

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik wil ook spelen!!! Vandaag de hele dag werken en vanavond met vriendin en schoonouders richting luxe resort voor het weekend omdat oma 85 wordt... Het leven is zooooo kut :+

7. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Haha toevallig in lochem? :p ik moet ook naar de schoon familie voor een 85e verjaardag haha.

Ot: kunnen die beestjes trouwens ook evolueren ofzo?

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik doe de game net in m'n PS3, kom ik erachter dat m'n controller leeg is. Fuuuuuuuuu! 8) (En natuurlijk maar een USB kabel hebben van hooguit 1 meter)

9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959

Gewoon lekker met je neus half in de tv duiken joh :+

@Cliff: Het erge is dat ik niet eens weet waar ik heen ga.Ik zie het allemaal wel. Ik weet dat ze er een zwembad, sauna en bubbelbad hebben dus ze weten me te vinden :p

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Tergend zeg, als je dood gaat 8) Al je geld kwijt of terug naar je laatste save game, hadden ze dat niet anders kunnen doen :9 Verder spuugt Drippy echt te veel tekst op het beeld :x

De battles heb ik nog niet helemaal door, wat bijvoorbeeld het beste moment is om aan te vallen of te verdedigen. Zit nu in dat bos met die pratende boom en ging een paar keer achter elkaar dood, dus PS3 maar even uitgezet :+

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gisteravond dus speciaal hierom even mn oplaadstation weer in het stopcontact gestoken :cool:

12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je doodgaat kost het maar 10 % van je geld, niet alles.

Voor de kleine gevechten doe ik gewoon continue aanvallen, en als het moet terugswitchen naar Oliver voor wat health.

Voor de baasgevechten blijf ik meestal gewoon Oliver om van een afstandje fireballen te gooien en te healen. Met de familars te dichtbij komen heeft meestal geen zin.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Easy of normal? Hoor toch echt dat ie best moeilijk is en ben wel nieuw met JRPG's. Ach, je kunt altijd veranderen volgens mij, dus zie wel. Maar vond die baas in de demo best wel al een bitch, had hem bijna neer. :+

14. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Die battle is niet heel erg moeilijk maar je moet het even doorhebben.

Makkelijke manier:
    Laat je beestje heel de tijd aanvallen tot die windslash (volgens mij) en defend die dan. Switch daarna gelijk om en gebruik je fireball spell. (Probeer tussendoor ook zoveel mogelijk van die health bolletjes op te pakken :) )Op de helft/kwart van de guardian zijn helft gewoon met je beest aan blijven vallen. Hij dropt dan zo'n gouden geval en je wint de battle. (Heb het spel etc nu niet bij de hand dus de termen kan ik er niet echt bij pakken haha.

Edit: over de wizzard editie.

Mijn status bij bol staat nu op verzonden. Hoop/ denk dat ik hem een deze dagen binnen zal hebben. Ik heb ook heel veel pm's gekregen van mensen die hem willen. Ik hoef er iig niets extra's voor te hebben. Als hij binnen is maak ik gewoon op zo'n lootjes site een lijst aan en trek ik een naam. Eerlijker kan niet. Hij gaat naar een van de mensen die eerder gereageerd hadden :).

Laatst bewerkt: 1 feb 2013
  15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    De game begint gelijk goed, zeg. :D

Drippy in het Engels is trouwens pure baasheid. _O_

16. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou normal doen, ik zit er nu 5 uur in en ben nog niets tegengekomen waarop ik zat op te hikken.

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zit 9uur in de game en 2x dood op normal waarvan 1x omdat ik een seconde te laat healing touch drukte. Heeft iemand die 2 dlc familiars al?

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb ze wel, maar ze staan als coupon in mijn menu. Geen idee hoe ik ze "activeer". Ben btw pas een uurtje in het spel. Ben op normal begonnen. Als het verderop in het spel te moeilijk wordt kan je altijd nog switchen.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Game is fucking geweldig, love Drippy. Even je boek doorgenomen, al die beesten zijn geniaal, sommige hebben echt hele foute namen. _O_

20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik denk dat je later ergens die coupons kan inleveren om ze te krijgen :)

Deel Deze Pagina