Ik ben nu level 17 en tot nu toe geen enkele keer dood gegaan. Moet nog richting die tempel ben alleen nog op zoek naar die spicy seeds oid. Gen idee waar ik kijken moet, maar dat vele rondlopen heeft me wel al wat levels bezorgd haha.
ik voor level 20 ook praktisch geen enkele keer dood maar ben nu 24 en de world map is net echt voor me open gegaan en nu voel ik me nogal underlevelled
Ow ok top! Dacht ik ga daar later wel heen. Dan vanmiddag even kijken. Moet daarna nog 1 sidequest doen en dan weer verder met het verhaal. Wanneer krijg je meer opties voor die stempelkaarten. Heb nu 4volle volgebs mij. Ik kan alleen nog maar voor 1/2 kaarten spullen kopen
ik weet welke je bedoelt, ik ging er maar vanuit dat ik die ingredienten wel ga vinden als ik de world map op ga. Is immers met veel van de sidequests in dat dorpje zo, ze wijzen bijna allemaal naar andere gebieden ben het op het eerste 'eiland' in ieder geval niet tegen gekomen en heb daar volgens mij overal waar ik bij kan komen wel doorzocht
Ik unlockte meer toen ik eenmaal alles had wat beschikbaar was en sommige dingen zijn komen vanzelf als het verhaal verder gaat.
Nou, bijna vakantie, dan ga ik er eens echt goed voor zitten. Heb nu vaak maar een enkel uurtje de tijd en dat schiet met een game als dit niet op (voor mijn gevoel dan), doe dan liever effe snel een sidequest in Mass Effect. Maar morgenavond na het werk gaat deze in de PS3 en komt ie er pas uit als ik klaar ben.
Nu ben ik vele malen negatief geweest over de game dat ik er zelf ook een beetje moe van word, omdat het wel een leuke game is, maar was het nou echt nodig om bij elke evolutie je familiar weer op level 1 te zetten. De personages zijn nu alle level 35 dus ik moet mijn familiars constant trainen na evolutie omdat sommige familiars een cruciale rol spelen in mijn party, zoals Mitey. Ben blij als ik straks mijn hele party in hun eind vorm heb zitten.
Net gehaald bij Bart Smit met Drippy poppetje Studio Ghibli is baas, JRPG's zijn baas, dus deze shit moet gesupport worden! Is er trouwens iemand die die registratiecode niet gebruikt? Zou ik die dan in een pmmetje mogen?
Er zit in het doosje een los papiertje met die code erop. Het is eigenlijk net als het sterrensysteem van Nintendo.
Vandaag een lekker lang stuk gespeeld weer ik ben bij: Spoiler Net uit de maag van de fairy mother dat was echt een geniaal stukje Die bountys beginnen echt lastig te worden, die stenen dude bij de shipwreck shore is nog niet te doen..
Ik kan die bounties meestal wel hebben, die dude die jij bedoelt heb ik gedaan voor ik naar je spoiler ging heb juist meer moeite met de main quests, ben nu in Hamelin weer ergens tegen aan gelopen dat we de indruk geeft dat ik eerst maar weer ff sidequests moet gaan grinden
Bedoel je: Spoiler Die gigantische varken tank Daar ben ik gisteren ook dood gegaan haha. Ondertussen wel weer de sidequests afgerond. Ik moet ook nog de tin man vangen die lijkt me wel gaaf om in mijn party te hebben.