1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Ninokuni: The Another World

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 24 jun 2010.

1. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik ben nu level 17 en tot nu toe geen enkele keer dood gegaan. Moet nog richting die tempel ben alleen nog op zoek naar die spicy seeds oid. Gen idee waar ik kijken moet, maar dat vele rondlopen heeft me wel al wat levels bezorgd haha.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik voor level 20 ook praktisch geen enkele keer dood maar ben nu 24 en de world map is net echt voor me open gegaan en nu voel ik me nogal underlevelled :+

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld voor die side quest? die kun je bij die vulkaan in de buurt vinden.

4. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ow ok top! Dacht ik ga daar later wel heen. Dan vanmiddag even kijken. Moet daarna nog 1 sidequest doen en dan weer verder met het verhaal. Wanneer krijg je meer opties voor die stempelkaarten. Heb nu 4volle volgebs mij. Ik kan alleen nog maar voor 1/2 kaarten spullen kopen :)

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik moet nu voor een sidequest alchemy gaan doen maar geen idee waar ik flint kan vinden ..

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik weet welke je bedoelt, ik ging er maar vanuit dat ik die ingredienten wel ga vinden als ik de world map op ga. Is immers met veel van de sidequests in dat dorpje zo, ze wijzen bijna allemaal naar andere gebieden

ben het op het eerste 'eiland' in ieder geval niet tegen gekomen en heb daar volgens mij overal waar ik bij kan komen wel doorzocht

7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik unlockte meer toen ik eenmaal alles had wat beschikbaar was en sommige dingen zijn komen vanzelf als het verhaal verder gaat.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nou, bijna vakantie, dan ga ik er eens echt goed voor zitten.
    Heb nu vaak maar een enkel uurtje de tijd en dat schiet met een game als dit niet op (voor mijn gevoel dan:+), doe dan liever effe snel een sidequest in Mass Effect.

Maar morgenavond na het werk gaat deze in de PS3 en komt ie er pas uit als ik klaar ben.:thumbs:

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ben ik vele malen negatief geweest over de game dat ik er zelf ook een beetje moe van word, omdat het wel een leuke game is, maar was het nou echt nodig om bij elke evolutie je familiar weer op level 1 te zetten.

De personages zijn nu alle level 35 dus ik moet mijn familiars constant trainen na evolutie omdat sommige familiars een cruciale rol spelen in mijn party, zoals Mitey.

Ben blij als ik straks mijn hele party in hun eind vorm heb zitten.

10. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Net gehaald bij Bart Smit met Drippy poppetje :9
    Studio Ghibli is baas, JRPG's zijn baas, dus deze shit moet gesupport worden! Is er trouwens iemand die die registratiecode niet gebruikt? Zou ik die dan in een pmmetje mogen? O-)

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ruilen voor poppetje

12. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Heh, ik denk er nog even over na. ;)

13. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Welke registratiecode?

14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Er zit in het doosje een los papiertje met die code erop. Het is eigenlijk net als het sterrensysteem van Nintendo.

15. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Vandaag een lekker lang stuk gespeeld weer ik ben bij:
    Net uit de maag van de fairy mother :) dat was echt een geniaal stukje :)

Die bountys beginnen echt lastig te worden, die stenen dude bij de shipwreck shore is nog niet te doen..

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan die bounties meestal wel hebben, die dude die jij bedoelt heb ik gedaan voor ik naar je spoiler ging

heb juist meer moeite met de main quests, ben nu in Hamelin weer ergens tegen aan gelopen dat we de indruk geeft dat ik eerst maar weer ff sidequests moet gaan grinden :+

17. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Zit al 10 uur in de game en heb pas net geleerd hoe je familiars moet vangen:).

18. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik al meer en daar ben ik nog niet eens haha. Ben net met die teple of trials bezig :p

19. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Bedoel je:
    Die gigantische varken tank :+
    Daar ben ik gisteren ook dood gegaan haha.
    Ondertussen wel weer de sidequests afgerond. :) Ik moet ook nog de tin man vangen die lijkt me wel gaaf om in mijn party te hebben.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die idd

tin man heb ik, maar is nog te laag level om iets bij te kunnen dragen

Deel Deze Pagina