Wel geinig dat beesten ook wegrennen voor je, scheelt wel wat. Bij Pokémon werd je op een gegeven moment echt helemaal gestoord van de Pidgey's van level 2. Zelf zo'n 5/6 uur opzitten en alle quests en sidequests in Ding Dong Dell gedaan, zit nu in zo'n bos.
Ongeveer net zover als meneer hierboven Geniaal spel dit! Het is dat ik morgen pleurisveel moet doen voor studie en werk anders had ik een nachtje doorgehaald Damn wat heb ik dit soort games gemist de laatste paar jaar zeg..
27 uur gespeeld, wat een absolute topgame. De laatste uren zit ik continue met een grote glimlach te spelen.
Inderdaad. Wilde de game al halen bij release maar toen voor Xcom gekozen omdat ik 100% zeker wist dat ik die leuk zou vinden. Maar voor 35 eu en 2 oude games wil ik de gok nog wel wagen, denk ik.
Dat heb ik vaker gelezen idd. Maar ik heb al heel lang geen JRPG meer gespeeld (laatste was op de PS2) en ik heb tegenwoordig een stuk minder tijd om te gamen, vandaar. Maar goed, ik heb nog wel wat oude games liggen dus ik denk dat ik m dit weekend even ga halen.
Je kunt vrij vaak saven (op de worldmap, in towns en op vaste punten in de "dungeons") dus je hoeft echt niet bang te zijn dat je per se gelijk 2 uur achter elkaar moet spelen. Daarnaast zit de game vol sidequests zoals bounty hunts en errands die je voor mensen kunt voltooien die erg leuk zijn om even tussendoor te doen als je niet veel tijd hebt vind ik zelf. Zit nu zelf "pas" ( ) een uur of 10 in het spel dus of dat nog verandert weet ik niet maar ik heb momenteel ook niet veel tijd maar vermaak me steeds opperbest een uurtje tussendoor met de game
Klopt helemaal! maar ik heb ook vaak dat ik denk even een uurtje en dan is het zo weer 3uur later! Heb nu 2 familiars in hun final form.. inderdaad wel irritant dat ze dan weer lvl1 zijn maar je hebt ze binnen een mum van tijd weer op lvl10 dus ik vind het niet zon heel groot probleem.