Misschien dat je hier wat aan heb, misschien niet, want het is niet echt om de hoek voor jou natuurlijk. Mocht je echter toch om een reden deze richting op komen. De laatste keer dat ik er was had Gamemania Amsterdam Bijlmerplein/amsterdamse poort er nog best een paar staan. Game Mania Amsterdam Bijlmer Bijlmerplein 992 1102 MK Amsterdam Nederland 020 696 80 22 Stuurt GM niet van winkel naar winkel misschien?
Alles wat te doen viel: errands, bounty hunts, collosseum, veel familiars trainen/ vangen, alchemy quests etc. + nog alles wat opent post-game. Ik was wel op een gegeven moment overlevelt, dus maar slappe familiars gebruikt anders is de game wel heel simpel.
Ik vond het anders maar een tegenvallende game. Hoe verder je in de game komt hoe meer tekst balken je moet lezen in plaats van gesproken stukken. Gevechten worden geteisterd door slechte AI van je medestanders en tegenstanders. En het slotstuk van de game is gewoon weg erg zwak. Mijn teleurstelling van dit jaar, twijfel of er ook maar een enkele game dieper zakt
Heb 'm na 8 uur spelen aan de kant gelegd en sindsdien ook niet meer gespeeld. Viel in slaap van de tekstballonen
Haha dat is allemaal waar, vooral de slechte AI is bijzonder frustrerend, ik ging soms gewoon levellen om daar minder last van te hebben. Maar ondanks dat alles heb ik er zo van genoten, de omgevingen, de muziek, de worldmap, de humor. Ik heb sinds de grote FF games, FF12 als laatste, niet meer zo genoten van een JRPG.
Misschien heb ik lagere verwachtingen ik vindt de game echt top vermaak me er 100x beter mee dan FFXIII
Zaterdag dus gehaald en inmiddels bij Spoiler het Genie gevecht. ALLES klopt gewoon, de prachtige graphics en soundtrack, het verhaal dat me doet denken aan tekenfilms uit mijn kinderjaren, de worldmap en het battle-systeem! Sinds FF7 niet meer zo hooked geweest aan een JRPG.
Ik heb een vraag over het gevechtssysteem. Het is mij één keer in een tutorial gelukt een speciale aanval met Oliver te doen (dat ie zijn boek tevoorschijn haalt en met vuur gaat schieten) en nu lukt het niet meer. Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze aanval moet uitvoeren?
Vijanden kunnen naast groene en blauwe bollen die respectievelijk Health en Mana vertegenwoordigen ook soms een gouden bol droppen. Als je die pakt (met een familiar of karakter zelf) vullen én je Health en Mana zich tot 100 procent én kun je de extra krachtige aanval uitvoeren waar jij op doelt.
Meestal worden deze gedropt zodra je een grote aanval blocked of je de vijand raakt terwijl die kwetsbaar is.
Oké, maar in welk menu moet ik de special activeren dan of gebeurd dat automatisch? Ben inmiddels level 21 en heb hem nog nooit uitgevoerd!
Gebeurt automatisch, je hoeft er geen knop voor in te drukken; zodra je die gouden bal pakt krijg je de Limit Break.