1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Ninokuni: The Another World

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 24 jun 2010.

1. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elk personage en familiar heeft een eigen special, deze kun je checken onder je skills en dan select knop.

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Gisteren de PS4 aankondiging gekeken en eigenlijk speel ik liever deze game dan elke andere game die in de presentatie aangekondigt werd.

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Tering die Royal Jelly vermoord me echt vaak 8) Ben nu level 24 en tot op heden nergens noemenswaardige problemen ondervonden maar heb echt moeite met deze snuiter... Naja, dan maar even wat grinden :p

4. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ik merk dat het handig is om alle sidequests te doen voordat je verder met een story quest gaat.

Waarschuwing Dikke Spoiler hierin:
    Net Shadar verslagen en ik dacht echt dat de game afgelopen was... WRONG! ;)

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de White Witch was er nog, zou beetje open einde wezen als ze dat weg lieten.
    Na de bossfight met Shadar vond ik de game enorm bergafwaarts gaan, hopelijk beleef je er zelf wat meer plezier aan

6. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Zit er nu een uurtje of 30 in. Doe alle sidequests en verken de eilanden ook op mijn gemak. Blijf het een leuk spel vinden maar er zijn toch een paar dingetjes waar ik me aan begin te irriteren:

- Als ik wissel van familiar in een gevecht verspringt mijn focus op de enemy. WTF? Het is niet alsof ik bij wisselen opeens ook een andere enemy wil aanvallen.
    - De Heatbroken quests beginnen zo langzamerhand mijn neus uit te komen... Echt een overkill en zeer repetitief.
    - De AI is bijzonder achterlijk te noemen. Had er dan het systeem van Tales of Vesperia ingegooid waar je allemaal shit kon aanpassen naar jouw liking. Nu is het soms alsof je in je eentje vecht... Ik bedoel als ik "all out" ga wil ik niet dat je met een magic familiar aan komt zetten die 1 damagepoint per mep doet :emo: Als een enemy zo goed als dood is heb ik liever niet dat je een skill gebruikt van 33mp ipv gewoon het laatste tikkie uit te delen etc.
    - Allemaal leuk en aardig die gouden bollen die je een magic attack laten doen, maar ten eerst is het soms lastig te zien waar dat kutding zich bevindt en ten tweede nakken mijn teammates familiars ze veelal voor mijn neus weg waardoor ze bijvoorbeeld een massive heal spell doen terwijl ik zo goed als full health heb :F:
    - Het verhaal komt allemaal wel erg langzaam op gang imo. Iets meer vaart was niet verkeerd geweest.
    - MEER ingesproken stemmen. Ben nu wel erg veel geschreven tekst aan het doordrukken... Stemmen zijn erg tof gedaan (vooral Drippy) doe er dan je voordeel mee.
    - Meer stukjes anime. Ik bedoel Studio Ghibli werkt er aan mee dan verwacht ik ook een halve anime film aan filmpjes.

Begrijp me niet verkeerd, ik geniet nog steeds van de game maar dit zijn toch wel echt punten die het spel weerhouden van een game die ik me over 5 jaar nog herinner. Zijn ook allemaal dingen die met iets meer liefde en moeite gemakkelijk verbeterd hadden kunnen worden... My two cents though ;)

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Helemaal mee eens; erger me aan precies dezelfde punten.:thumbs:

8. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Lol kom er net achter dat je de volgende row Merit Awards pas krijgt als je de eerste vol hebt 8) En ik maar sparen, sparen en sparen tot de volgende row opent :+

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik moet snel weereens verder gaan met deze game.

10. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ben het wel met je eens:
    Ik ben nu in het kasteel en moet nu tegen die robots vechten die je wel eens ergens zag liggen.. maar ik leg best vaak het loodje misschien nog even grinden

11. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Fuck off Derwin! Met je kut quests :mad: Word echt gek van de onmogelijkheid van het vangen van die klote beestjes... Moet nu een Lotus Blubblub klote ding vangen maar dat is gewoon godsonmogelijk 8) Naast het feit dat je die pleuris beesten überhaupt amper tegenkomt is het vangen ervan nog onmogelijker. Tering wat een frustrerend spel is dit soms...

12. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Lol, voor de game uitkwam minstens 5 pagina's per dag en nu zo goed als niks meer 8) Niemand die de game speelt en wat frustraties wilt uiten? Begin me steeds vaker te irriteren aan de tekortkomingen van het spel. De AI is echt te kut voor woorden en bovenstaande post drijft me tot wanhoop... Die Swaine is net zo retarded als hij er uit ziet. Loopt constant te kloten met zijn pistooltje terwijl ie gewoon zijn familiars moet spawnen om te knokken. Net ook weer dat ik wissel van Oliver naar Swaine tijdens een bounty hunt en dat die klotskut van een Oliver hierna besluit om zelf die enemy aan te vallen. Doet geen damage en binnen 3 seconden dood 8) Aarghhhh!

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb de game al een paar weken niet meer gespeelt; Tomb Raider en andere games komen ertussen, waar ik net effe wat meer zin in heb....

De game heeft inderdaad tekortkomingne die na een tijdje echt gaan irriteren.....ben blij dat ik de Wizard Edition verkocht heb voor een mooi bedrag.
    Doe ik normaal nooit, houd ze altijd voor mezelf die paar die ik nog koop, maar nadat bekend was dat de EU versie wel erg kaal was vergeleken met de Amerikaanse, was het voor mij erg simpel....en nu de game me toch een beetje tegenvalt, heb ik er helemaal geen sprijt meer van.

14. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik speel em nog wel en ben het wel eens met de tekortkomingen. Toch lijkt het bij mij niet zo erg. Misschien dat ik meer tijd steek in levelen en daardoor gemiddeld toch wel wat sterker ben? Ik heb die grote robot aan Swayne gekoppeld en vaak als ik bijna dood ben gooit ie die eruit (staat meestal op provide back-up). T'is idd wel frustrerend dat als ik ff switch naar Esther om een familiar te vangen Oliver gelijk 1 of andere defence spell gebruikt van weetikniet hoeveel MP... :/

Overall, heb nog steeds plezier om em te spelen en ben wel van plan om platina te halen!

15. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Heb em nu ook ff een tijdje niet aangeraakt terwijl hij bijna is uitgespeeld.. ik ga nu ineens vaker dood dan normaal dus misschien stukje grinden.

Bij Tactics zet ik eigenlijk altijd op Don't Use abilities en dan zelf switchen tussen de karakters.

16. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Uitgespeeld :) Leuke game al met al. Niet de parel waarop ik vooraf gehoopt had maar mijn Jrpg shot heb ik weer gehad voor de komende tijd :p Karakters allemaal op level 81 en hoogste familiar op 85. Nu maar eens kijken naar post game content.

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Interessant. Waarom was het achteraf gezien niet de parel waarop je hoopte, Killamonkey?

18. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    :+

19. final fantasy

final fantasy FF lover

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld =) 51 uur overgedaan met alles sidequests voor de postgame, niet verkeerd imo, vond het einde wel een beetje meh :/ iets meer anime cutscenes was welkom geweest maar al bij deze topgame.

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Deel Deze Pagina