Pfff....heb die game hier ook nog in de kast liggen....andere games die ik liever speel blijven er maar tussenkomen...
Zijn er nog steeds mensen met deze game bezig? Ik hoop hem snel binnen te krijgen van play-asia, heb er echt zin in, al lange tijd geen jrpg meer gespeeld na Lost Oddesey.
Moet nog steeds een keer de endgame content spelen maar was er op een gegeven moment om meerdere reden eerder in dit topic aangegeven een beetje klaar mee. Prima game hoor maar komt imo niet in de buurt van classics als Lost Odyssey, Tales of Vesperia etc.
Nog tips voor de mensen die er nog aan gaan beginnen? Hoor van veel mensen dat ie soms erg pittig kan zijn, maar hoe pittig? Lost Odyssey pittig? Die had soms ook moeilijke bazen erbij zitten. Op normal of easy zetten?
Helemaal mee eens. Moet de game ook nog steeds uitspelen...ben niet eens op de helft, heb denk ik net een kwart gedaan, maar heb meer zin om andere games te spelen...
Als je een beetje bekend bent met Jrpg's is ie goed te doen hoor. Ben zelf denk ik buiten de arenafights enzo om een keer of 3 doodgegaan in de tientallen uren dat je er mee bezig bent. Het blijft een Jrpg dus je zal af en toe een beetje moeten grinden Als je gewoon de bountyhunts en sidequests doet dan voorzie ik geen problemen. Denk dat reviewers veelal dergelijke quests links laten liggen om maar zo snel mogelijk een review op de site of in het blad te hebben en ja,dan moet je natuurlijk niet zeiken als je underleveled bent... Verder even opletten bij het voeren van je Familiars. Wijst zichzelf over het algemeen maar kwam er zelf pas laat achter dat iedere familiar een eigen voorkeur heeft in Strength, defense etc waardoor ik veel heb verspilt helaas. Verder gewoon lekker beginnen. Tutorials zijn duidelijk en ik heb het grootste gedeelte van het spel gespeeld met de familiars die ik er het tofst vond uit zien ipv de beste. Helemaal aan het eind krijg je de beschikking over een aantal overpowered familiars voor endgame content maar daar ben je nog lang niet
Ok cool. Beetje grinden hoort er altijd wel bij, thats part of the game. Zet ik hem gewoon op normal, moet wel goed komen.
Ik snap dus echt niet hoe mensen Tales Of Vesperia een classic vinden. Ik vond er echt geen moer aan, oa. door de vreselijke characters en communicatie tussen die characters.
Ik snap dus echt niet hoe een JRPG gamer Tales of Vesperia geen classic vind. De wereld is leuk, characters zijn stuk voor stuk interessant, goede voices voor alle main characters (en niemand met geheugenverlies, hoe zeldzaam is dat!), gameplay is geweldig, combat lijkt op eerste gezicht beetje eentonig maar kun je redelijk diep ontleden en induiken....mooie graphics, goed geluid.....en het verhaal is ook tof. ToV is gewoon een topper. Misschien moet je de game nog een kans geven...had je je dag(en) niet ofzo. Vind je andere Tales games wel tof?
Hoe zie je welke attribute (dus attack of defense e.d.) van een familiar de voorkeur heeft dan? Ik heb mijn familiars allemaal volgestouwd met treats achteraf beetje zonde en verspilling
Wat is de consensus m.b.t. Ni No Kuni, beetje goede JRPG? Heb eigenlijk wel zin, maar ben wel een beetje geintimideerd door de speellengte. Ben bang dat ik halverwege mijn interesse verlies en Ni No Kuni op een stapel met niet-uitgespeelde games belandt.
Ik heb hem ook halverwege weg gelegd maar me er dus wel dik 20 uur uitstekend mee vermaakt Liep ineens tegen een rare difficulty spike aan en had geen zin om te grinden maar tot dat moment vermaakte ik me er uitstekend mee, kwam ook met name door de art style en de wereld
^wat hij zegt. ga de game vast nog wel eens uitspelen, zou anders zonde zijn van de game, maar voorlopig effe iets anders.
Gister ff bij vrienden de game gezien en kan nu echt niet meer wachten de game te spelen. Je speelt gewoon een cartoon, zag er echt super uit. Helaas is play-asia altijd zo langzaam, zit al 3 weken te wachten en zal nog wel 2 weken duren Naja eerst nog maar even wat andere games uitspelen
Waarom dan daar besteld? Was ie zo cheap? Op PSN is ie (of was ie) paar weken terug 25 dacht ik (voor PS Plus)....
Destijds 22 euro incl. Alleen duurt het altijd zo lang voordat het er is Maarja voor die prijs mag je niet klagen.
Ik heb hem voor 22,- besteld bij saturn... Alleen kan ik hem nog niet spelen, ben erg benieuwd. Heb hem een beetje blind gekocht, dusja.