Vanavond ga ik de demo downloaden. Echt benieuwd na jullie reactie, maar ik verwacht dat ik verwacht een heel positieve ervaring. Sowieso al langer geen Level-5 game meer gespeeld, ondanks dat ze zo'n stoere RPGs maken.
die is maar 15,- op het moment Ik wil sowieso Catherine nog voor de ps3. Zal dit weekend deze demo eens downloaden.
15 euro vind ik nog best veel voor zo'n oude game. Helemaal nadat ik God Of War 3 voor veel minder heb kunnen scoren.
Tijdens de gevechten kun je ook selecteren met L2 en R2. Maar in het menu ben je veroordeeld tot de d-pad. Echt vervelend.
Heb trouwens alweer wat ghibli films gekeken om lekker in de sfeer te komen blijft schitterend! Gisteren my neighbor totoro gekeken! geniaal beest
Geniaal hoor, tegenwoordig "koop" je dus al een demo. Nieuwe store ziet er aardig uit, maar ben ik het nu of loopt alles zo traag. Ook dat zoeken... Anyway, download staat aan!
Ik vind de nieuwe store een stuk beter, qua traagheid vind ik het wel meevallen. Heb de demo ook gedownload, maar nog niet echt gespeeld. Ging serieus twee keer dood bij de tutorial baas en toen heb ik uit schaamte mijn PS3 mijn uitgezet
Hier is de store ook supertraag (of dat was ie gister in ieder geval toen ik de demo aan het downloaden was). Vind het aantal stappen die je moet doen (wat elke keer wéér een laadschermpje opleverd) te idioot voor woorden. Veel teveel gedoe om iets te downloaden. Vond dat in de vorige store echt beter en makkelijker.
De store ziet er inderdaad wel mooier uit maar je moet wel veel klikken voordat je demotje begint te downloaden.
Erg leuke demo! Level 5 heeft altijd van die leuk geanimeerde monsters en summons in hun games. Ik dacht even serieus in mijn party een aap met een behoorlijke flats meeuwenpoep op zijn hoofd te zien. Mooie custom animaties ook.
Leuke demo, alleen ik moet 20 duizend keer vechten ofzo, en het vechtsysteem vind ik nou ook weer niet zo denderend, had liever button bashen.
Scratch that Echt een heel toffe demo. Sfeer druipt er gewoonweg van af Ook super dat de Japanse stemmen er nog inzitten. Alleen jammer van de niet ingesproken stukken conversatie buiten de filmpjes om. Vind het battlesysteem ook erg interessant! Wel even wennen though, ben bij die forest guardian echt 3 keer dood gegaan. Kan echt niet wachten op deze game!
Snapte er geen zak van in eerste instantie. Begon ook met die "missie" dus had geen idee hoe alles werkte. Verder ben je vast heel goed hoor
Mooi boek. Persoonlijk hoop ik wel op een iets serieuzere ondertoon in het spel. Het kwam mij allemaal wel erg disney vrolijk over. De monsters zagen er leuk uit, maar ook wel weer errug cute.