Niets minder dan de CE. Dit is een CE waarbij het boek echt goed is. Daarnaast nog een review: With a score of 95/100 the cel-shaded rpg received the highest rating in the magazine. Graphics: 96% Gameplay: 98% Accessibility: 96% Lifespan: 97% Innovation: 99%
Interessante review! Goed om te lezen dat de combat diep genoeg is zodat gamers die een uitdaging willen die ook kunnen krijgen. Hou er van als een game na 20/30 uur nog steeds nieuwe dingen te bieden heeft! Kan echt niet wachten
Same here! Tis al lang geleden dat ik echt fanatiek een game gespeelt heb op de PS3, maar deze gaat daar verandering in brengen!\o/ Tis zowieso al té lang geleden dat ik een echt goede JRPG gespeelt heb.
Jazeker wel! Meteen gekocht toendertijd. Man, dat was een pareltje zeg. Maar dat is alweer bijna anderhalf jaar geleden; te lang geleden dus. Ze komen nu te sporadisch uit helaas, de echte must have goede JRPGs. Volgende na Ni No Kuni (moet de titel trouwens niet een keer aangepast worden van dit topic?) is volgens mij Tales of Xillia? En dat was het volgens mij al weer voor 2013.
... Ik kan echt niet meer wachten en dat word hij op het laatste moment nog uitgesteld ... Agh dan de demo nog maar een keer ^^
Hoezo Killer? De 2 games lijken totaal niet op elkaar En een killer van een grondlegger die het nog steeds goed doet? echt niet!
Hmms, een dq killer weet ik ook niet. Daarvoor eerst maar de hele game eens spelen. Maar moet toegeven dat ik in jaren niet meer naar zoiets als dit heb uitgekeken. En dan ook nog eens een week langer gaan wachten
Netjes! Ik ga deze game sowieso proberen maar ik wil eerst wat van m'n backlog uitspelen...en dan haal ik 'm over drie weken toch...
Ni No Kuni: Wrath of the White Witch trailer EDIT: Zou een mod de titel van deze topic willlen wijzigen?
Ik denk dat dit een zeer degelijke RPG is, niets baanbrekend maar gewoon een goede en leuke RPG. Heb mijn pre-order ook al staan.
Je ziet de vijanden gewoon lopen over de world map, dus dat zijn geen random encounters. Dat is ook het verschil waarom ik Final Fantasy XIII wel tof vindt en Final Fantasy XIII-2 niet tof vindt.