Voeg mij aub ook maar toe PsychedelicFreak Games:Resistance en COD4 Headset aanwezig, maar oh wat is het stil op PSN
Is ook balen! Als iedereen nu even Unreal koopt en CoD4....dan eindelijk eens xbw avonden fixen games die ik heb: CoD 4 EOJ RR 7 en Unreal is onderweg.
Ik heb ondertussen weer een paar online games erbij : Call of Duty 3 Call of Duty 4: Modern Warfare F.E.A.R. Resistance: Fall of Man The Darkness Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent Warhawk Kane & Lynch Smackdown vs Raw 2008 Motorstorm The Orange Box Medal of Honor Airborne
OK ga vanavond: Tracks789 Kevf_NL ALKMAARDER M1k3_NL Toevoegen omdat jullie ook Resistance en COD4 hebben. Wel ff accepteren dan he
Ja ik heb gisteren een paar van jullie online gezien, maar ik heb een tijd zitten kloten met een maat van mij. Die gast blijft maar problemen houden met COD4, de verbinding is OK, NAT is 2, andere spellen doen het............maar COD4 lukt gewoon niet bij hem. Iemand een idee?
Hoi , ik heb me ps3 pas een week . Mijn PSN Username is : MADLAX_NL Mijn Games zijn.. Assassin's Creed The Elder Scrolls IVblivion Call of Duty 4: Modern Warfare (nog niet gespeeld heb het vandaag gekocht kijk ik morgen naar) Me headset is: Logitech vantage USB [ps3] Ik ben nog niet echt online geweest in een game.. Maar een headset heb ik ook vandaag gehaald dat moet je gewoon hebben.. Anders is het zo saai, je moet gewoon kunnen praten(en beetje gek doen) terwijl je aan het kille bent.. Ook heb ik nog niemand in mijn lijst staan zo voeg me gerust toe Warhawk wil ook nog toevoegen aan me ps3 games maar die wil ik downloaden.. En daar voor moet ik wachten op sony prepay kaarten.. ga geen credit kaart nemen.. (Ik weet niet wat sony dacht toen ze de ps3 op de markt zette, oo iedereen heeft toch a credit kaart, ja in de vs maar de rest niet..) Chatten jullie ook buiten het gamen om.. via headset, weet nog niet wat de ps3 allemaal kan op dat gebied.. Alleen dat je, je stem kan vervormen naar een smurf.. Grz, MADLAX ps, ik heb een paar van jullie toegevoegt!! Wel ff accepteren dan he
heb nu ook een headset van logitech clearchat pro USB heb verder nog geen andere spellen die online kunnen alleen: pro evolution soccer 2008 call of duty 4
Mijn username is arma22 Mijn enige online game is Burnout Paradise maar ik ga er binnenkort nog een paar halen
Ik ben niet echt iemand die heel erg vaak online gamed, maar als je wilt mag je me toevoegen Tag: RamonNL Games: Resistance, Warhawk, Motorstorm, F1 CE, Singstar, Eye of Judgment en Uncharted (binnekort ook: GT5 Prologue, Ratchet & Clank en Everybody's Golf 5) Headset: Ja
Sinds een maandje of wat ook in het bezit van de PS3. Ben net als de persoon hierboven ook niet echt een fanatieke online gamer, maar ik kan wel wat mensen in m'n lijst gebruiken voor als ik eens een potje online wil knallen. Games : - Resistance : Fall of Man - Ninja Gaiden Sigma - Heavenly Sword - Call of Duty 4 - Devil May Cry 4 - Lemmings - Super Stardust HD - Tekken 5 DR Online - Warhawk Headset : Ja