Inmiddels ook in het bezit van CoD4 Een game die ik voor de verandering eens gekocht heb voor de MP. Voeg me gerust toe want m'n Friends List is, zeker i.t.t. die van de 360, nog wat magertjes EDIT : Heb zojuist een aantal mensen van hier toegevoegd. Het lijkt me leuk om eens wat CoD4 Custom Games te spelen ?
ID: MvDrunen Games: Ratchet & Clank Uncharted Headset: nee Binnenkort komen er zeker online games bij
Vanaf heden kunt u mij ook toevoegen aan uw elite friendslist! ID: DulleNL Games: Uncharted en R&C Headset: Nee
Ik zit hier nu een hoop mensen toe te voegen aan mijn friendslist, maar het val me wel op dat een behoorlijk aantal mensen van de (ex-) crew een PS3 heeft. Kameo Arjan Kevf Melbuuln Modder-Eter Pegas Z3R0-P4R4DOX. Is dat een vereiste om een mod/admin te worden?
IVM de aanschaf van een nieuwe PS3 en een gat in mn geheugen (waar vroeger mn password voor mn oude ID zat). PSNID= Voog81 Games: COD4, Army of Two, Uncharted, Ratchet & Clank. Headset: Ja
ps3 id: PartOfTooL headset : ja games:ridgeracer 7 ratchet & clank heavenly sword uncharted drake's fortune rainbowsix vegas 2 gran turismo 5 prologue
Even een update van mijn online games : - Metal Gear Online - Warhawk - Tekken 5 DR Online - Super Stardust HD (Leaderboards) - Soul Calibur IV Headset : Ja Even voor de duidelijkheid : ik heb wel meer PS3 games die online kunnen maar bovenstaande zijn eigenlijk de enige die ik op z'n tijd eens speel. Voor die games kun je me dus adden. Resistance heb ik een tijdje geleden verkocht overigens. Update : Soul Calibur IV is ook aan de lijst toegevoegd.
mijn oude gamertag doet het niet meer dus heb een nieuwe die bijna hetzelfde is gamertag tracks-789 games metal gear solid 4 GTA 4 gran turismo 5 prologue rainbow six vegas 2 burnout paradise uncharted drake's fortune fifa street 3 dynasty warriors gundam call of duty 4 pro evolution soccer 2008 lost unreal tournament singstar heavenly sword headset ja een logitech
Inmiddels ook in het bezit van Soul Calibur IV. Andere PS3 bezitters die het spel ook hebben mogen me adden om eens een potje online te proberen. Ben benieuwd, misschien bevalt het wel prima.
PS3 id: DivineMark Headset : Nee Games: Ratchet & Clank Everybody's Golf World Tour Heavenly Sword Uncharted Buzz Quiz TV Warhawk Flow In oktober is Little Big Planet een must voor mij