1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] PS3 80GB (fat) model incl. controller en kabels

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Tommie, 17 dec 2011.

  1. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Wegens de aanschaf van een nieuwe PlayStation 3 Slim versie doe ik mijn 'oude' de deur uit. Heb er heel lang veel plezier van gehad en hij doet het nog steeds hardstikke goed. Het betreft de PlayStation 3 Fat model met een 80GB harde schijf, inclusief 1x DualShock 3 controller en AV-Scart kabel. Gekocht in december 2008, dus hij is ongeveer 3 jaar oud.

    Tot dusverre nog geen problemen gehad met de PlayStation. Dus geen last gehad van de welbekende YLOD of een kapotte blu-ray lens. De PlayStation 3 zelf ziet er nog helemaal top uit. Heeft altijd in een afgesloten kast gestaan, dus vrijwel vrij van stof. Heb ook de originele doos en bon nog mocht je daar interesse in hebben. Doe een leuk bod en dan komen we er vast wel uit. Ik doe niet aan opsturen! Foto's op aanvraag. Je kan eventueel ook voor een meer prijs een game uitzoeken van me, moet je even vragen welke games ik heb. Advertentie staat overigens ook op Tweakers en Marktplaats.
     

Deel Deze Pagina