60 uur, ben net klaar met palace 5. (moet zeggen dat ik toch wel veel dingen skip of gewoon vooruit spoel op story stukken na)
Heb non stop hoge Personas gefused bij Igor en geef ze skills erbij met skill cards voor bepaalde elementen die mijn team leden bv niet hebben. Dan gaat het toch goed of doe ik het dan verkeerd? @Nightbringer Ik zit op 40+ en moet nog de 3e in.
Nee idd Rienbu dat is goed, maar las op de vorige pagina dat iemand op lvl 25 nog met zn start persona rondliep
Heb het voornamelijk over de dingen die los staan van de story stukken, van die ''dates'' etc, het gaat mij soms wat te sloom.
Dan fuse ik hem nu toch? lekker boeie. Maar omdat ik dacht dat het iets speciaals deed, kon me zoiets herinneren van P4G
Izanagi had dan ook gewoon een skillset waar je heel lang iets aan had, dat heeft Arsene niet. En als je hem toch mist, je kunt hem altijd weer opnieuw kopen bij Igor.
Vandaag de eerste Palace gecleared, toch wel behoorlijk wat uurtjes over gedaan. Heb tot nu toe een klein minpuntje aan deze game is het sociale gedeelte, de dagen gaan echt te snel voorbij, en dan bedoel ik de gedeeltes waar je geen invloed op hebt. Wil savonds gewoon nog even dat dorpje in, Kat zegt nee je bent moe of je voogd zegt waar denk je heen te gaan. Hopelijk is daar later iets meer vrijheid in, maar nu is het behoorlijk vervelend, voor de rest is het eigenlijk wel een top game.
Niet zijn ding. Had ook wel zoiets verwacht. Kudo's dat Joe het spel wel uit nieuwsgierigheid probeert
https://www.youtube.com/watch?time_continue=509&v=QAHlOJlQhsU http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-persona-5-ps3-vs-ps4-face-off
Net eerste dungeon afgemaakt. DAMN, VIBES. Feels good nadat je een kaart achterlaat en met een badass gevoel de dungeon weer inging. Man, this game.
Omdat dit topic niet elke dag een nieuwe reactie heeft, denk je dat niemand het speelt? lol Tis een JRPG.....takes time, en veel dingen zijn spoiler....dus gewoon weinig ouwehoeren, maar gamen (aka genieten in dit geval).