1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3/PS4] Persona 5

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 24 nov 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Wanneer komt de game een beetje los of juist niet? Ben met Royal eindelijk verder dan waar ik destijds met origineel was gebleven, wacht nu op Madarame's change of heart. Ann is gewoon regular, Ryuji is Yosuke 0.5, Mishima is nog groeiende, Yusuke is beetje boring en Morgana is grappig maar nooit op niveau van Teddy. Conifadant sidestukken zijn ook nog niet allemaal bijzonder. Probeer het echt niet perse te vergelijken met Persona 4 of zelfs Persona 3 maar het klikt allemaal gewoon niet. Je squad, adventures en personages maken Persona voor mij en dat is hier tot op heden gewoon echt meh meh. Stuk waar ze naar Shinjuku gaan, praten een beetje, zeggen dat ze op avontuur gaan en seconde black screen en stuk is afgelopen :confused:
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Voor mij genoeg reden om waarschijnlijk niet meer aan deze game te beginnen. Ik vind het een intrigerende game en de audiovisuele stijl spreekt me zeker aan, maar ik ben bang dat ik te weinig heb met het schoolgedeelte. Er is een reden waarom deze game bij mij nog steeds in de verpakking zit, anders had ik hem allang gespeeld vermoed ik. Jammer, dit is al de tweede Persona game die ik terzijde leg. Gebeurd overigens maar zeer zelden dat ik een game niet uitspeel of er helemaal niet aan start (ondanks aankoop).

    Ooit...
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.737
    Eens. Super sfeervol maar kon niet door dat social Sim stuk heen
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dit weekend begonnen met Royal. Is en blijft lastig om erin te komen omdat de eerste uren zo verschrikkelijk lineair en best saai zijn. Beetje tekst klikken, mensen praten, stukje droom-kasteel, gezeik van ouwe lui dat ik me goed moet gedragen, want anders, etc etc.

    Ik vertrouw er wel op dat het straks WEL heel tof gaat worden, maar het beginnis gewoon zwaar. Andere games in het genre doen dat toch stukken beter.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Voor zover ik heb begrepen is dit toch precies wat Persona is?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dit is ook de reden dat ik Persona niet speel. Het verhaal en de combat lijkt me wel heel erg tof. Maar ik krijg het verhaal liever via cutscenes met je party en gebeurtenissen terwijl je een nieuwe stad bezoekt of in een dungeon.

    Veel bonden met allerlei mensen in de wereld, cadeautjes geven enzo vind ik helemaal niks aan. Bij Mass Effect viel het nog mee dat je op je schip beetje kon praten met je party leden om hun achtergrond te leren kennen maar Persona trekt het naar een heel ander niveau.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Misschien is dit ook zo’n game waarbij je het best iedere dag gewoon even een paar in-game dagen speelt, dus klein beetje verder met story, beetje vechten, en dan na 3 kwartier of een uurtje ga je weer wat anders doen, ipv dat je uren achter elkaar speelt.

    Geen idee, nog te vroeg om daar nu al iets over te zeggen. Maybe wordt het straks wel super-verslavend.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Persona werkt het beste op een handheld in mijn mening. Daarom was Persona 4 Golden (buiten dat die game in zijn geheel en story/karakters gewoon fucking goed waren) ook zo amazing.
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Persona 5 is nu ook op de Switch en waarschijnlijk Steamdeck.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina