De startpost ook maar weer eens een kleine opfrisbeurt gegeven. ...Waarom zijn screens van japanse games altijd zo low res. Ook op famitsu.com zijn ze altijd op postzegel formaat.
Nieuwe gameplay trailer https://vid.me/TmOd Ziet er echt vet uit. Hoop wel dat ie dit jaar nog uitkomt
Volgens mij niet bevestigd, maar moet toch wel?? Is sowieso geen probleem. Gewoon van de Amerikaanse psn store downloaden
Heb gelezen dat het bevestigd is dat er meer playable characters zijn. Gelukkig maar, maakte me daar lichtelijk druk om aangezien alleen deze vier steeds in beeld zijn geweest. Zaterdag 7.30 de Persona 5 conferentie toch?
Ja, beetje jammer. Vet blij met de gameplay trailer, verschijnt 'summer 2016' in beeld... Gelukkig is er ook zonder persona meer dan genoeg te spelen dit najaar.
Nou ja, ik neem aan dat jullie niet verwachtte dat de game nog in 2015 zou verschijnen? Halverwege 2016 lag wel in mijn lijn der verwachtingen. Ik vind het wel prima. Er is zat te spelen.
(helaas) niet anders verwacht. Maar idd prima, er komt al zoveel exclusiefs aan, ik ga me niet vervelen.
Er was meerdere keren gezegd dat het in 2015 zou releasen in JP en NA, dus heel irreëel was het niet dat ik hoopte het in 2015 te spelen daar ik hem dan gewoon van NA PSN zou halen.