1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Ratchet & Clank: Tools of Destruction

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 5 nov 2007.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben altijd al een fan van de serie geweest, dus de game is voor mij een must. Na het spelen van de demo ben ik echt helemaal verkocht aan deze game. Ik hoop hem morgen te kunnen scoren. :)

2. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt deze game toch kopen, en voor de 16e uitgespeeld hebben zodat je met een gerust hart aan Assassin's Creed kunt beginnen?

En dan als AC uit is Mass Effect aan de beurt. En als je jezelf dan van de wereld afsluit heb je Mass Effect vast wel uitgespeeld voordat Uncharted uitkomt! Tenminste, ik neem aan dat Mass Effect minimaal 20 uur zal kosten...

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren even de demo gespeeld. Ik was vrij sceptisch want ik heb niks met platformers en nee ook niet met Mario of Sonic.

Echter ik werd behoorlijk verrast door deze game, vooral de graphics zorgen toch voor een ontzettend vette ervaring. Enige grote min vond ik de veel te lage moeilijkheidsgraad. Kan hier straks met de volledige versie wat aan gedaan worden?

4. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las op 1up.com in de review dat de nieuwe R&C behoorlijk lang is, en dat er voor de echte liefhebbers nog een zogenaamde challenge mode is mocht je hem gelijk opnieuw willen uitspelen.

Kan niets vinden over het kunnen instellen van de moeilijkheidsgraad.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kom net uit Rotterdam Centrum en nergens hebben ze de game. In Gouda hebben ze de game ook nog nergens. Word dus tot morgen wachten. Dat terwijl er geen streetdate op de game zit en de winkels de game al binnen hebben. COD4 heeft ook geen streetdate en die komt officieel ook pas morgen uit, maar die lag al in zowat elke winkel.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem echt graag wil kan je naar de Media Markt in zoetermeer gaan, daar heb ik um zien liggen. Heb hem zelf niet gekocht.

Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  7. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Lagen er bij de Dixons net een heleboel..

8. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK HEB HEM!

Dimensionplus had hem blijkbaar al opgestuurd, zonder te emailen dat hij verzonden was.

Vette verrassing na een lange dag werken!! YES!

9. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag gehaald bij de Dixons,dit spel is beeldschoon en ontzettend leuk om te spelen.Helaas kon ik nergens Cod4 vinden,maar die komt morgen dan wel :p..Dit spel moet je hebben!!!

10. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gisterenmiddag na het werk bij de Dixons gehaald; topgame! Camera werkt af en toe niet mee maar voor de rest onwijs gaaf. En wat een graphics zeg, tis echt net alsof je naar een Pixar zit te kijken.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben heel benieuwd! Kan hem zo eindelijk ophalen. \o/

12. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had alleen iets raars toen ik het spel er voor het eerst inschoof. Ratchet & Clank maakt een gamefile aan van 500 mb, soort van setup bestand denk ik. In ieder geval, hij bleef maar zeggen dat ik te weinig ruimte op m'n harde schijf had!
    En dat terwijl ik alleen maar de demo's van gran turismo, heavenly sword en drie trailers op de PS3 heb staan!? Erg vreemd. Ik heb de demo van Heavenly Sword (iets van 900 mb) maar verwijderd en toen begon R&C gewoon. Terwijl ik ook volgens system info meer dan genoeg ruimte heb op m'n harde schijf, ook voordat ik de demo van heavenly sword verwijderde. Erg raar.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is idd een vreemd probleem, ik heb die hd echt direct volgestouwd met alles wat er te downen was en had geen enkel probleem :)

edit: moet er natuurlijk wel bij vermelden dat ik de game niet heb ;) Ik wil erg graag weten of de moeilijkheidsgraad aan te passen is van het spel trouwens!

14. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat ben ik niet tegengekomen. Qua moeilijkheidsgraad is het best in orde hoor, wat je echter wel goed merkt is dat de game ook voor de kids bedoeld is.
    Je hebt bijvoorbeeld een wapen waarmee je gel/slijm blokken kunt afschieten die als een soort trampoline kunnen fungeren. Door de levels heen heb je dit soms nodig, en als dit het geval is staat er netjes een bordje waarop een plaatje staat van een groen kubusje. Dat soort dingen.

Wel echt een game om te laten zien aan anderen; de PS3 is grafisch toch wel iets sterker dan de 360. :)

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem ook, erg leuk spel. Grafisch gewoon echt helemaal top, een van de mooiste games die ik zelf ooit heb gezien iig. Het speelt heerlijk weg, maar is wel wat gemakkelijk. Maar ik hoorde dat het een redelijke lange game is dus dat is dan wel goed ter compensatie.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb er inmiddels een paar uurtjes opzitten. Man wat is die game tof zich! Grafisch de mooiste next-gen game die ik gespeeld heb. De werelden zijn zo tof gemaakt en zien er mooi uit. De gameplay is heel tof. Beste PS3 game die er momenteel is (voor mij persoonlijk misschien zelfs wel de overall beste next-gen game).

17. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Jup de beste ps3 game :D.Als mario niet kwam,dan was dit het beste platform game voor de next-gen console.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De Wii is geen next-gen console :). Maar je hebt wel gelijk haha. Gave game, eindelijk eens wat te spelen op de PS3. Staat ie toch niet de hele dag stof te happen.

19. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    crap moet die game ook maar gaan halen.....eindelijk weer een ps3 exclusive.....

20. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de game ook gehaald. Ik begin er zometeen mee

Deel Deze Pagina