1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Ratchet & Clank: Tools of Destruction

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 5 nov 2007.

1. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    De humor is echt weer geweldig! Daar zijn ze goed in bij insomniac.
    Het enige wat ik iets minder vind zijn de controls bij de space-battles, maar ach, klein kritiek-puntje, de rest zit geweldig in elkaar...
    En ja, de graphics zijn waanzinnig!

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vergeet uncharted niet O-)

3. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de systeemtaal van mijn PS3 in het Nederlands staan en hierdoor is de game ook met Nederlandse stemmen. Als ik de systeemtaal omzet naar Engels is de game wel Engels gesproken. Maar is er ook een manier dat ik de game in het Engels kan spelen zonder de systeemtaal te moeten aanpassen?

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik geloof het niet, is wel jammer. Maar ik heb me system nu gewoon standaard op engels staan, maakt niet zo veel uit voor mij en games spelen veel beter in engels vind ik. Ik haat nederlands :+

5. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    neen dat is niet mogelijk, de game haalt de taalinstelling uit je XBM taalinstellingen

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het wordt tijd dat Sony met een firmware komt waarbij net als bij de dvd/blu-ray kan kiezen uit de gesproken taal en eventuele ondertiteling.

7. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik geheel met je eens. Een systeem waarbij er eenmalig bij het opstarten wordt gevraagd om de gesproken taal en eventuele ondertiteling aan of uit en dit vast leggen in een preference file welke dan weer te editen is tijdens de game uit een options menu is ideaal.

Want het is niet moeilijk voor een game om over te schakelen van ENG audio naar DUTCH audio en vice versa. Zelfde moet volgens mij ook gelden voor de subtitles zeker omdat die nu al realtime aan of uit gezet kunnen worden.

Misschien een idee voor 2.0.1 ? :p

8. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man man wat is deze game mooi zeg, net bij de planeet Sargasso aangekomen, en de game blijft maar leuker en mooier worden.

Heerlijk hoe je door kan blijven spelen om je wapens up te graden en bolts te verdienen voor nieuwe wapens/armor.

Zo verslavend! Wat een heerlijke game!

9. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet ik vind de game er prachtig uit zien, en het speelt ook lekker weg.

Maar om hem nou verslavend te noemen? Dit is voor mij geen game die ik in een dag doorspeel en gewoonweg niet weg kan leggen. Niet het gevalletje Halo, Bioshock of PGR4 zeg maar. Alledrie die games kan/kon ik erg moeilijk wegleggen.

10. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij even helpen? ik zit namelijk vast ergens... ik ben nu bij dat stuk waar je 6 onderdelen voor het gevonden vliegtuig moet vinden. alleen op een gegeven moment moet je daarvoor een stukje met clank ( eerste keer dat je met clank speelt ) en dan kom je in een kamer met 3 van die denkbeeldige vliegende beestjes die zitten te slapen en een grote deur. wat is hier precies de bedoeling?:)

11. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt de Zoni's allerlei acties laten uitvoeren.

Je gaat naast ze staan, drukt op driehoekje en selecteert 'follow'. Vervolgens lopen ze achter je aan en als je blauwe lichtpuntjes op de grond tegenkomt druk je wederom op driehoekje en kunnen de Zoni's allerlei acties maken.

12. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga Uncharted sowieso halen, ik twijfel alleen of ik Ratchet and Clank zal halen of niet. Is de demo representatief voor het echte spel?

13. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek ook ff zo: 8) toen ik de Nederlandse stemmen hoorde. Je hoort overigens wel dat dit veelgebruikte bekende stemmen zijn. De framerate kan wel eens ver naar beneden zakken, maar hij is inderdaad mooi en wat eenvoudig.

Het enige waar ik me weer echt aan irriteer is de verhouding geluid tussen"films" en daarbuiten dus als je zelf speelt. Het ene is veel sterker dan het ander. Daarnaast vind ik sowieso in het algemeen dat stemmen onderling ook erg verschillen van geluidsniveau / kwaliteit. Hoe vinden jullie op dit gebied de Engelse versie dan?

By the way: voeg me toe in je friendslist, heb de ps3 slechts enkele dagen (en de xdoos1 en 2 al vanaf begin, ben dus niet persé een rookie :+, wel wat maagdelijk op ps3 gebied haha)...

Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  14. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb net r&c gekocht nadat ik AC bijna heb uitgespeeld. Straks maar even kijken hoe het speelt.

15. ymmv

ymmv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het best representatief. Het is natuurlijk wel maar 1 level. Het volledige spel bevat ook allerlei subgames, veel en veel meer wapens en upgrades, boss fights, achievements, unlockables, etc, etc.

Ik vond het zelf een fantastisch leuk spel. Heb er echt van genoten. Ik wacht tot ik mijn DS3-controller binnen heb en dan ga ik het nog 'ns spelen met rumble-ondersteuning. \o/

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat dit topic hier niet voor is bedoeld, maar is er iemand die zijn ratchet&clank kwijt wil? O-)

17. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wellicht wel binnen 1 of 2 dagen. Zit volgens mij in het laatste level en speel hem een dezer dagen uit.

Heb je toevallig geen CoD 4 op de 360 te ruil ervoor? :)

18. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje over de piraatjes:

die dans bij de 2e keer dat je undercover meot hoe doe je die man :p ik snap er geen kont van.

19. [ part of TooL ]

[ part of TooL ] aenima

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem gisteren gekocht en is echt een leuk spel om te spelen.

zitten ook erg grappige stukjes in

20. ymmv

ymmv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de bewegingen volgen. Ze roepen het zelfs.

Deel Deze Pagina