Ik zit in het laatste gedeelte van deel 1, daarna pik ik deel 2 op en ben ik wel in voor co-op maar daar heb je nu nog niks aan.
Cool Ik kan vanaf 20.30 2 = minimum maar zeker een begin. Zal die andere thread ook nog even een schop onder zijn reet geven.
Kan je in ieder geval de 1e 10% mee knallen Headset ga ik ff snel zoeken............wel leuk is volgens mij de 1e keer dat ik uberhaupt online met headset ga spelen op de ps3. Ik sta in je friendlist Kevf.......PsychedelicFreak
Ik heb het ook nog maar 1x eerder gedaan. R2 lijkt me echt leuk om er wat vaker een vervolg aan te geven
Wat een vette game, Gisteren gekocht en eerst ff stuk singleplayer gedaan, echt super hoe fast paced de game is.. je beland van het ene in het andere gevecht Daarna Multiplayer Coop, misschien is dat nog wel het mooist. Samen met een vriend een stuk of 5 missies gedaan, klopt het dat Player 2 zelf ook alle classes moet upgraden? We hebben ons iig flink vermaakt
Ben niet zo tevreden met cdwow.nl heb toen 2 maanden moeten wachten op een game van hun en had em toen nog niet dus haal hem lekker in de winkel dan .
Bij play kost hij €49, lijkt me dan toch de beste koop als bij VG+ de verzendskosten bij zitten. Oh ja, vandaag stak mijn exemplaar in de bus .
Wat denken jullie ervan, morgenavond de co-op campaign? Zou leuk zijn om dit met wat mensen van xbw te doen.
Zateravond kan ik praktisch nooit omdat ik dan meestal een film oid aanzet met mijn zoon. Zondagavond kan daarentegen wel Zondag overdag misschien ook wel een uurtje @pegas: have fun!
Ja was zeker cool Helaas kan ik zondag niet, blijk een etentje te hebben in de avond en visite in de middag Normaal vind ik dat wel leuk, maar ja met Resistance 2......... Ik weet niet hoe laat ik zondagavond thuis ben, maar als het een beetje op tijd is dan kom ik nog ff online. Have fun in ieder geval! Vanavond nog mensen die Resistance 2 gaan spelen online?