Glad "vergeten" . Had rond 19u gedaan en toen ging ik de laatste episode van Bleach binnen halen. Toen die binnen was heb ik ze doorgeklikt en kreeg veel zin om wat Bleach in te halen. Aangezien ik nog wat tijd over had ging ik dat dus doen, maar blijkbaar ben ik er helemaal in gezogen en ben ik de tijd uit het oog verloren. Ach ja, het pluspunt is dat ik Bleach weeral helemaal heb ingehaald en dat het mij er aan deed denken dat OST 3 bijna uit moest zijn. Blijkbaar is dat ding al een maand uit dus jah .
Wat moet je met die OST als je met ons had kunnen gamen? Het was iig erg leuk, we waren met 3 man en dat is helaas te weinig om de co-op missies te halen... en je moet ze ook nog eens 1 voor 1 vrijspelen. Hoop dat de volgende keer meer meedoen
Volgende keer doe ik wel mee hoor buiten misschien op een maandag (veel werk) of een dinsdag (moet woensdag veel te vroeg opstaan) . Ik zal wel zien dat ik dan mijn dosis Bleach of welke anime dan ook ervoor in heb .
Lekkere kick... Heb net met 2 vrienden zitten kloten. Kan je nou niet met z'n 2'en tegen elkaar offline deatmatch doen ? We hebben van alles geprobeerd maar we konden alleen met zijn 2'en offline coop, beetje jammer...
Wat een spel... Gister gekocht. Heb volgens mij nog nooit zoveel vijanden in een scherm gezien waarbij het er ook nog goed uitziet en goed loopt. Top spel . Speel het op een Full-HD Plasma en ik heb net een level gedaan dat je in donkere tunnels rondloopt. Op plasma ziet dat zwart er echt top uit, vond het een creepy level
Ik vind hem ook echt lekker spelen, alles gaat zo ontzettend soepel en die wapens zijn erg gaaf, vooral de splicer. Zonde dat de graphics zo ontzettend verschillen van level tot level. Spoiler Stukje met dat monster (Leviathan) op/in/over die torens was erg gaaf. Sowieso zijn de graphics in dat level erg mooi gedaan.
he zijn er hier nog mensen die resistance 1 spelen ?? ik wou deel 2 namelijk ook kopen maar werdt mij aangeraden eerst deel 1 te spelen grtz
dat maakt voor de sp toch niet uit? Ik vind R2 stukken beter en al is het het vervolg op R1 echt nodig is het niet imo. Daarentegen is R1 voor echt een prikkie te krijgen als je je best doet.
R1 singleplayer vond ik ( paar levels gespeeld bij vrienden ) niet zo tof. Maar R2 vind ik tot nu toe echt zeer vet hoor. Heb alleen dat eerste level gespeeld, die grote Chimera vond ik echt ziekelijk tof en dat is volgens mij niet eens het grootste beest in de game.
Hey mensen speel r2 nu ook online. Heb alleen nog niet veel matties haha voeg me toe : TehCliff heb ook nog geen mic
Vandaag van iemand overgekocht voor 30 euro, geen krasjes, allemaal goed. Ziet er ook zeer goed uit, behalve de explosies dan. En de A.I. lijkt wat makkelijker dan deel 1, of niet? Ik heb deel 1 zelf nooit gehad, wel bij een vriend gespeeld en ik kan mij nog heugen hoe mijn aars keihard werd vernietigd door de A.I. Dus hij lijkt op normal ietsje makkelijker in R2...of verbeeld ik mij dat? Nog iets...het geluid...ik hoor de gun amper als ik schiet, al het andere is behoorlijk goed, maar ik heb meerdere guns getest en je hoort het niet echt... Ik heb een Logitech Z5400 5.1 surround set, en het signaal is DTS...moet ik misschien DTS maar uitzetten in de PS3 opties? Dat om een of andere reden DTS het niet lekker doet ofzo....of is dit gewoon de game?