Ik heb een vraagje ik heb een Jaba 125 Bluetooth headset , en deze word ook gwoon door mijn ps3 herkend bij instellingen randapparatuur en dan geluiddingen. maar moet ik in resistance een knopje indrukken om te pratne ofzo? ik hoor niemand praten ..:{
Ja je moet L3 indrukken om te praten, of je kan in een squad gaan dan kan je gewoon vrij praten met degene die in dezelfde squad zitten.
Als je in een squad gaat ja, druk op start ga naar squads en join er een, als er dan nog iemand in zit kan je vrij praten.
Ik snapte al niet waarom andere gasten mij zo snel dood schoten terwijl mijn aim toch best goed is... En toen ontdekte ik de L2 knop in multiplay
Yep ik ben om, Resistance online is vet...! Gaat nu ook behoorlijk goed, heb 32 games gespeeld waarvan 14 gewonnen, een aantal tweede en de rest geen idee... Toen ik eenmaal ontdekte dat je met L2 wat sneller werd etc. ging het meteen een stuk beter EDIT: Kun je nergens online je statistieken bekijken ofzo? Dat zou opzich wel tof zijn..
Ik heb sinds vandaag resistance en vind het echt super gruwelijk online. Zelfs beter dan Gears of war. Gewoon met 40 man zonder lag. Alleen heb 1 probleem als ik ranked speel. Heb zo'n 6 potje gedaan en al ruim 70 kills gemaakt maar me statistieken staan allemaal nog op nul alleen de medaillons worden erbij getelt. Weet iemand hoe dit komt? En ik was van plan om een Nederlandse clan op te richten voor resistance iemand hier interesse die ook de clan in wilt? Je moet wel een headset hebben.
Hmm ik zit al in de Neogaf clan, maar ik heb wel zin om een keer een potje met jullie te spelen! Binnenkort maar eens een keertje afspreken.
Is van een forum: http://www.neogaf.com/forum/forumdisplay.php?f=2 Maar de Europese variant van de clan wordt binnenkort opgeheven zodra de internationale servers komen, dus niemand speelt meer momenteel
Resistance gister uitgespeeld, en damn, wat was hij top! Deze game speel je gellukig niet zoals Halo 2 in 1 avondje uit
Ook leuke titel voor de volle prijs, online is echt alles inbegrepen wat je maar kunt bedenken. Vind het beter als Halo en Gears of war bijvoorbeeld. De ervaring is echt uniek en de textures zijn ook heel mooi. Kameo en burnfout zijn het denk ik met me eens.
Inderdaad, helemaal mee eens. De singleplayer vond ik persoonlijk ook heel erg tof. Uitdagend, best pittig, sfeervol en gewoon erg tof. Online is de game echt super. 40 man online, vette maps en genoeg modi. Qua online ervaring heb ik tot nu toe geen betere game gespeeld dan Resistance. Hij is de volle prijs meer dan waard. PS, ik moet morgen echt eens even mijn headsetje fixen. Er is iets waardoor hij stoort/weg valt.
Is goed, als dat ding zo vaag blijft doen, dan moet ik gewoon maar even een nieuwe halen, heb deze ook alweer een tijdje. Zal je morgen meteen even in mijn frienlist zetten.
Toen ik het spel voor het eerst speelde dacht ik bij mijzelf: "wat een K*T spel". Maar als je eenmaal wat verder in het spel komt wordt het echt heerlijk! Single player is echt super! Ik heb spel trouwens vandaag uitgespeeld. Alleen dat filmpje op het eind snap ik niet helemaal! Spoiler Wie zijn die gasten in die zwarte pakken die Hale op het eind oppakken? Ik dacht dat die gasten ook gewoon engelse soldaten waren
Zag er ing goed uit, ik zag dat je deze game al als pack kon kopen,maar ik wacht nog effe tot September